Fitness Seller

Vaskoworld to Maskoworld🎡

Was het maar zo'n feest. Zat op 2.200 - 2.300 kcal en viel niet af. Bleef hangen rond de 100 kg.

Wil daarnaast snel erin, snel eruit. Honger heb ik standaard al, dus dat is niet nieuw. Misschien een mini-cut om wat vet rondom de middel weg te krijgen. Anders een wat langere cut om overal wat vet weg te krijgen en er beter bij te staan.
100kg? Animal

• Haha
Waarderingen: Onit
  • Topic Starter Topic Starter
Een onderhoud van 2250 als man op 100 kg? Fucked up metabolism. :gek:
Ligt eraan hoe diep je wilt gaan. De gap tussen aankomen en afvallen kan echt heel groot zijn en als je echt laag wilt staan kun je op een gegeven moment stagneren. Ik weet overigens niet of almaar minder eten echt de oplossing is.

Ligt eraan hoe diep je wilt gaan. De gap tussen aankomen en afvallen kan echt heel groot zijn en als je echt laag wilt staan kun je op een gegeven moment stagneren. Ik weet overigens niet of almaar minder eten echt de oplossing is.
Ik heb het niet over cutten, maar het feit dat je onderhoudsbehoefte zo laag is op dat gewicht. Dat betekent de rest van je leven weinig eten of dik worden.:(

Hoe ben je van -0,33% bodyfat naar 100kg unit gegaan dan?

Bingen. Ben gecontroleerd van 73 naar 85 gegaan. Daarna ging het fout. :emo:

Vind dit tbh wel beter. Als ik terugkijk was ik een scharminkel. Droog maar geen massa...
Ook al is het miss wat mis gegaan denk wel dat je flink massa hebt gebouwd

• Like
Waarderingen: Onit
Terug
Naar boven