XXL Nutrition

Vaskoworld to Maskoworld🎡

Klopt. Blauwe, gele en rode plaatjes. Ik heb de gele. Had de fiets nog langs de wielerzaak willen brengen om af te laten stellen. Niet nodig als ik toch niet meer fiets. Leuke investering voor niks gedaan dus met de aanschaf van de fiets en spullen.
Mountainbike plaatjes zijn standaard met speling, super dingen als je het mij vraagt! Als je dan goede schoenen hebt met een harde zool dan fiets je gelijk aan wielrenplaatjes. Loopt ook een stuk fijner met mountainbike schoenen, ook al is het maar een paar meter vaak.

Fietsmeting laten doen op elke fiets is vaak noodzakelijk (knieen) en als je eenmaal de maten weet laat je hem door een zaak steeds weer instellen bij elke fiets. De mijne werd vergoed binnen het zorgpakket.

• Heart
Waarderingen: Onit
Kan maar als je puur voor de fun fiets en probleem knieën hebt maar toch graag nog wat km wilt maken zou ik lekker zonder gaan fietsen. Heb je 0 restrictie in mobiliteit.
Sowieso niet helemaal lekker in je boven kamer als je voor je lol fietst
Just my 2 cents

Sowieso niet helemaal lekker in je boven kamer als je voor je lol fietst
Just my 2 cents
Oke
Screenshot_20210902-105834_WhatsApp.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Eindelijk reactie in m'n log!

Afgelopen week deload gehad. Niet heel spannend.

Deze week start de cut. Ga op zo'n 1.900 - 2.000 kcal zitten. Dit wordt verdeeld over 5 maaltijden. Zit nog te puzzelen hoe ik de macro's ga verdelen over de maaltijden. Daarnaast denk ik dat ik de intra-wo carbs (cyclic dextrin) eruit haal, omdat dit vloeibare calorieën zijn. Kan ik beter volwaardig voedsel eten, omdat ik al laag in calorieën zit.

Kcal1.900 - 2.000
Eiwit200 gr
KoolhydratenRestant
Vet60 gr
Schema is ook iets aangepast:​
1630952342341.png
Schema wordt weer 8 weken gevolgd, waarvan week 1 uit 0 ~ 2 RIR. Weken daarop volgent zijn 0 ~ 1 RIR. Naarmate de weken volgen zal de RIR afnemen d.m.v. extra reps of een klein gewicht. Week 8 bestaat weer uit een deload.​
Kijken wat de cut tevoorschijn gaat toveren onder m'n vetlaag :p

Zit hoog in eiwitten en wil evengoed nog enigszins koolhydraten/vetten binnen krijgen
Kan volgens mij makkelijk +500kcals bij om the cutten hoor, laag beginnen suckt en is IMO onnodig als je geen belangrijke tijdsgebonden doelstellingen hebt.

Laatst bewerkt:
Kan volgend mij makkelijk +500kcals bij om the cutten hoor, laag beginnen suckt en is IMO onnodig als je geen belangrijke tijdsgebonden doelstellingen hebt.
Was het maar zo'n feest. Zat op 2.200 - 2.300 kcal en viel niet af. Bleef hangen rond de 100 kg.

Wil daarnaast snel erin, snel eruit. Honger heb ik standaard al, dus dat is niet nieuw. Misschien een mini-cut om wat vet rondom de middel weg te krijgen. Anders een wat langere cut om overal wat vet weg te krijgen en er beter bij te staan.

• Like
Waarderingen: BB_
Heb even niet gevolgd, maar je weegt 100 kg :eek:. Goed bezig. :thumbs:

• Heart
Waarderingen: Onit
Terug
Naar boven