MuscleMeat

Vd Vaart definitief naar Real Madrid.

Mja als ik moet geloven wat er in de krant staat is ie ook een staatsmongool, vind hem trouwens een beetje lijken op die kerel die bassie speelde in bassie en adriaan vroeger :D

nq31hg.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Reker heeft alle iconen weggestuurd , hij moet opzoutuh...

Hij maakt PSV kapot... hij maakt dus het Nederlands voetbal kapot...

Ik hoop toch echt dat PSV niet 'het Nederlands voetbal' is, ik vraag me trouwens af hoe t zal gaan met die jeugdopleiding/scouting en dergelijke nu Lemic(of hoe heet hij ook alweer) zich er niet meer mee mag bemoeien.

Doe mee!
Reker, weg ermee!
Reker, weg ermee!

Beste nederlander in het buitenland is ongetwijfeld nog steeds Kuyt.

Denk dat t erger is dat Piet de Visser er niet meer is .......

Kuyt mwoah, niet echt een technische begaafde voetballer ookal is ie heel belangrijk als 'werkbij'. Piet de Visser zie ik altijd graag bij van die praatprogramma's heeft er wel verstand van. Veel meer dan die idioot van een Derksen in iedergeval >.>

Oh en nee geen Noord-Hollander meer, zit nu in Flevoland maar nog steeds AZ fan uiteraard :D

Vd Vaart gaat er ook weinig kans maken volges mij als je ziet wat ze al lopen hebben bij real.:rolleyes:

Enige wat Reker ooit goed gedaan heeft alle penalties bijhouden van alle spelers van Europa daardoor kon Van Breukelen de penalty stoppen in Finale tegen USSR daarna is het een dalende lijn met hem hij teert daar nog steeds op.

AZ retteketet!

• Topic Starter Topic Starter
PSV word niks meer zonder die springbraziliaan in t doel, AZ KAMPIOEN. Ik zie huntelaar eerder bij Marseille of Lyon dan bij Real Madrid, heb ook niet de mening dat ie van de zelfde klasse is als Van Nistelrooij of Kluivert vroeger. Wat eigenlijk interessanter is is hoe Alves t doet bij Middlesborough blabla of hoe t spelt :D

Huntelaar kan de echte top makkelijk aan.

Alves heeft vorig seizoen een aantal keer gescoord voor Middlesbrough, o.a twee tegen Man United. En een hattrick tegen Manchester City.

Laatst bewerkt:
Ja maar kan ie ook het zelfde aantal doelpunten blijven maken in bv Italie of Spanje? Daar zijn de clubs allemaal van het niveau Feyenoord-PSV etc en zijn de verdedigers veel harder naar mijn mening.

Ja maar kan ie ook het zelfde aantal doelpunten blijven maken in bv Italie of Spanje? Daar zijn de clubs allemaal van het niveau Feyenoord-PSV etc en zijn de verdedigers veel harder naar mijn mening.

Daar moet NL top 4 knokken tegen degradatie...............

2004-2005 Nederland onder 21: 22 (18)
2006-heden Nederland: 11 (8)

Internationaal gaat het hem prima af zo te zien.

Terug
Naar boven