MuscleMeat

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

Eens. Was juist zo mooi dat die als vluchteling uit Afrika kwam met een humble attitude. Maar met die press conferenties begint die beetje conor mcgregor trekjes te krijgen. Altijd jammer als vechters te hard gaan geloven in hun eigen “mythe”. overigens denk dat die hype opzich niet geheel onterecht is. Jammer alleen dat stipe hierdoor niet de juiste credits krijgt.

Ik denk ook dat het voor de HW divisie niet goed is, mocht Ngannou ook Stipe in de eerste ronde ko krijgen dan zie ik verder weinig concurrentie. Niet dat ik Stipe zo hoog heb zitten, iets in zijn (fysieke) uitstraling zegt mij dat dit nooit de beste vechter ter wereld kan zijn. Maar achter hem staat er helemaal niemand meer op dit moment. De UFC snakt naar nieuwe vechters als Ngannou, maar nu al de titel zou wat te vroeg zijn. Dit zou als een jonge Ernesto Hoost zijn in het huidige K-1/ Glory circuit.
 
weet iemand hier waar ik de stream voor UFC 220 morgen kan bestellen?
 
kans is klein aangezien Fox de rechten heeft op UFC. hij wordt wel uitgezonden op Fox 2 maar ik heb alleen Fox 1,3 en 5.

Ja maar fox 2 kan je dan toch gewoon bestellen?
 
Abonneren

Off pasje van familie vrienden lenen die fox wel hebben. Of met hun gegevens inloggen op iPad mobiel in de horizon go app. Dan via chromecast of interactieve tv stream gebruiken. :p
 
Laatst bewerkt:
Ik heb iptv. 1001 zenders op fox2 na. "afstemmen mislukt"
 
Laatste 2 partijen ff gekeken.

Ngannou heeft een beetje Bob Sapp gehalte vind ik. Als hij die zware stoten/swingen paar keer raakt mikt gaat denk ik iedereen neer. Eerste partij die ik van hem zie dus weet niet of het terrecht is maar zo zie ik het wel. Op de grond heeft hij 0.0 te vertrellen. Miocic terechte gewonnen.
 
Laatst bewerkt:
Laatste 2 partijen ff gekeken.

Ngannou heeft een beetje Bob Sapp gehalte vind ik. Als hij die zware stoten/swingen paar keer raakt mikt gaat denk ik iedereen neer. Eerste partij die ik van hem zie dus weet niet of het terrecht is maar zo zie ik het wel. Op de grond heeft hij 0.0 te vertrellen. Miocic terechte gewonnen.
Je moet even zijn vorige wedstrijden bekijken. Is echt van een ander kaliber dan de heer Sapp.
 
Je moet even zijn vorige wedstrijden bekijken. Is echt van een ander kaliber dan de heer Sapp.

Zal ik doen. Doelde meer op het feit dat als hij je de eerste ronde niet goed pakt hij totaal buiten adem is. Net zoals sapp dat altijd had. In dat opzicht vergelijk ik hem met sappie.
 
Zal ik doen. Doelde meer op het feit dat als hij je de eerste ronde niet goed pakt hij totaal buiten adem is. Net zoals sapp dat altijd had. In dat opzicht vergelijk ik hem met sappie.

Ja ik begrijp de vergelijking. Stipe trok hem, in tegenstelling tot zijn vorige tegenstanders, meteen mee in deep waters. Dat nam meteen alles weg bij hem.
 
Ik denk dat de Ngannou hype meteen over is. Hij komt toch heel wat kwaliteit tekort zodra de 1e ronde voorbij is. Maar krijg je hem niet naar de grond, dan heb je wel een probleem. Het strategische vechten gaat toch wel ten koste van het kijkplezier. Dit is geen partij die ik ooit nog terug zal kijken en ik denk met mij geen enkele mma fan en de partij heeft ook geen nieuwe fans gecreëerd. Ze moeten de regels op de grond echt veranderen ik denk dat geen enkele fan hier tegen zal zijn.
 
Je moet even zijn vorige wedstrijden bekijken. Is echt van een ander kaliber dan de heer Sapp.

En toch, die eerste partij ooit van Sapp tegen Hoost blijft bizar wat hij toen heeft laten zien. Sapp kon wel meer dan hij daarna nog heeft laten zien, verschil met de partijen later qua inzet is gewoon te groot.

Partij begint bij 2:35. Na de eerste knockdown loopt hij gewoon door Hoost heen en neemt behoorlijk wat lowkicks. Zijn incasseringsvermogen was hier stukken hoger, genoeg om de beste kickboxers ter wereld partij te bieden.

 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat de Ngannou hype meteen over is. Hij komt toch heel wat kwaliteit tekort zodra de 1e ronde voorbij is. Maar krijg je hem niet naar de grond, dan heb je wel een probleem. Het strategische vechten gaat toch wel ten koste van het kijkplezier. Dit is geen partij die ik ooit nog terug zal kijken en ik denk met mij geen enkele mma fan en de partij heeft ook geen nieuwe fans gecreëerd. Ze moeten de regels op de grond echt veranderen ik denk dat geen enkele fan hier tegen zal zijn.


maar mogen we ook wel meer van hem verwachten aangezien hij nog vrij kort deze sport beoefend ?
 
maar mogen we ook wel meer van hem verwachten aangezien hij nog vrij kort deze sport beoefend ?

Op dit gewicht, conditioneel niet :D
Hij had natuurlijk zomaar kampioen kunnen zijn met een goede rake. Hij kan van iedereen winnen, altijd. Toekomstige kampioen wel denk ik. Maar de hype was wel erg groot. Stipe was underdog als champ.
 
Ik denk dat de Ngannou hype meteen over is. Hij komt toch heel wat kwaliteit tekort zodra de 1e ronde voorbij is. Maar krijg je hem niet naar de grond, dan heb je wel een probleem. Het strategische vechten gaat toch wel ten koste van het kijkplezier. Dit is geen partij die ik ooit nog terug zal kijken en ik denk met mij geen enkele mma fan en de partij heeft ook geen nieuwe fans gecreëerd. Ze moeten de regels op de grond echt veranderen ik denk dat geen enkele fan hier tegen zal zijn.

Ngannou moet nu leren temporiseren en zijn takedown defense verbeteren.
 
En toch, die eerste partij ooit van Sapp tegen Hoost blijft bizar wat hij toen heeft laten zien. Sapp kon wel meer dan hij daarna nog heeft laten zien, verschil met de partijen later qua inzet is gewoon te groot.

Partij begint bij 2:35. Na de eerste knockdown loopt hij gewoon door Hoost heen en neemt behoorlijk wat lowkicks. Zijn incasseringsvermogen was hier stukken hoger, genoeg om de beste kickboxers ter wereld partij te bieden.


Die 2 wedstrijden zijn Hoost zijn smet op zijn carrière helaas.
 
Die 2 wedstrijden zijn Hoost zijn smet op zijn carrière helaas.


is geen smet ,Sapp heeft dik verdient die eerste partij gewonnen ,had hij maar in deze stijl al zijn partijen zo gevochten
 
is geen smet ,Sapp heeft dik verdient die eerste partij gewonnen ,had hij maar in deze stijl al zijn partijen zo gevochten
Daar ben ik het toch niet mee eens. Hoost heeft die partij geen enkele stap zijwaarts gemaakt maar bleef maar naar voren en naar achter lopen. Recht in de vuurlinie van Sapp. Sapp vocht misschien zijn beste wedstrijd ooit, maar wel tegen iemand die het meest waardeloze gameplan ooit had tegen hem.
Tweede wedstrijd had Hoost na die leverstoot hem rustig moeten vermoorden, maar hij was te gretig door alle commotie vooraf denk ik.
Achteraf sowieso makkelijk lullen.
 
maar wel tegen iemand die het meest waardeloze gameplan ooit had tegen hem.

daar heb je wel gelijk in ,misschien een kwestie geweest van onderschatting ?


moet er ook wel bij vermelden dat ik nooit fan van Hoost ben geweest ,

mijn favorieten waren toch vechters zoals Aerts , Le Banner ,Abidi
 
Back
Naar boven