MuscleMeat

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bisping of gsp? :)
 
1 van de beste events ever in de UFC.
 
Mooi event, kan me zo even geen betere herinneren.
 
Denk toch dat GSP een klasse lager moet gaan. Hij is net te klein voor deze klasse en lijkt duidelijk sneller verzuurd met de extra spiermassa. Of hij voor de lagere klasse nog snel genoeg is vraag ik me dan ook af.
 
Hij moet contractueel 1x zijn titel verdedigen in Middleweight. Dat zal dus tegen Whittaker zijn. Ik ben fan van beiden maar ik voorzie dat Whittaker dit op K.O. gaat winnen.
 
Je moet gsp niet onderschatten..
 
Je moet gsp niet onderschatten..

Hoe bedoel je dat? Ik geloof niet dat er ooit ook maar 1 mma-fan is en is geweest die hem heeft onderschat namelijk.
 
Zaterdag met vrienden rico kijken (op tv). Daarvoor lekker gourmetten met zo'n allen.
 
Ik had zaterdag Overeem gekeken, helemaal alleen. De wekker gezet en toen kon ik snel weer naar bed...daarvoor wel frikandellen en luxe kroketten gegeten.

Ufc kijk ik ook altijd alleen aangezien dat om 4am is.

Net een broodje pindakaas gegeten.
 
tsja, hoewel ze beiden allebei hun best doen om badass over te komen en de partij heel geladen te maken

is het aankomende gevecht toch net zo uitdagend als een voetbalwedstrijd van Liechtenstein tegen Andorra

beetje armoede in het kwadraat ,

ik gok en hoop op een ko overwinning van Jamal ,

Rico is mij toch teveel bezig met de superster uit te hangen ,die mag wel weer met beide benen op de grond terug komen

hij heeft het geluk dat deze gewichtsklasse helaas niet meer zoveel voorstelt ,meer niet
 
tsja, hoewel ze beiden allebei hun best doen om badass over te komen en de partij heel geladen te maken

is het aankomende gevecht toch net zo uitdagend als een voetbalwedstrijd van Liechtenstein tegen Andorra

beetje armoede in het kwadraat ,

ik gok en hoop op een ko overwinning van Jamal ,

Rico is mij toch teveel bezig met de superster uit te hangen ,die mag wel weer met beide benen op de grond terug komen

hij heeft het geluk dat deze gewichtsklasse helaas niet meer zoveel voorstelt ,meer niet

Helemaal eens. Ik zou hem wel eens tegen wat gasten van WFL zwaargewichten willen zien vechten. Daar zaten gasten tussen zoals Tarik Khbabez tegen nordine Maheidinne. Echt deze partij. Ik weet zeker dat Rico het op kracht en snelheid tegen deze gasten zou afleggen. 100 procent.
 
Zaterdag met vrienden rico kijken (op tv). Daarvoor lekker gourmetten met zo'n allen.
Ha geniaal, ben net ook wezen gourmetten met vrienden en nu Rico kijken.

Great minds think alike:cool:
 
tsja, hoewel ze beiden allebei hun best doen om badass over te komen en de partij heel geladen te maken

is het aankomende gevecht toch net zo uitdagend als een voetbalwedstrijd van Liechtenstein tegen Andorra

beetje armoede in het kwadraat ,

ik gok en hoop op een ko overwinning van Jamal ,

Rico is mij toch teveel bezig met de superster uit te hangen ,die mag wel weer met beide benen op de grond terug komen

hij heeft het geluk dat deze gewichtsklasse helaas niet meer zoveel voorstelt ,meer niet
Ik snap die Rico wel. Overal lekker schnabbelen bij al die programma's op tv. Ksnap daarin die Peterrrrrr rrr de Vries ook wel met z'n 2,5k die hij krijgt per keer bij bijv. DWDD.

Marketing man. Zo leveren je gevechten ook meer op omdat je jezelf als product hyped.

M'n broer kwam met vrienden van hem Rico tegen op een vrijgezelle feest. In het echt is het blijkbaar een hele rustige bescheiden gozer. Hij deed alles behalve stoer.
 
Hier :roflol:
20171209_223525.png
 
Helemaal eens. Ik zou hem wel eens tegen wat gasten van WFL zwaargewichten willen zien vechten. Daar zaten gasten tussen zoals Tarik Khbabez tegen nordine Maheidinne. Echt deze partij. Ik weet zeker dat Rico het op kracht en snelheid tegen deze gasten zou afleggen. 100 procent.

Ik weet het wel 1% zeker. 99% van niet.
 
Back
Naar boven