MuscleMeat

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

Zondag toch best een speciale match voor de mma fan. Cain vs Ngannou.
Ik zie de partij wat minder aandacht krijgen en het is slechts tijdens een fight night maar Cain werd door de meesten toch altijd als een van de beste hw ooit gezien en Ngannou als toekomstige kampioen. Dit gevecht is op papier gewoon een van de beste sinds jaren, veel beter zal het niet worden en is het ook niet geweest. In theorie, de praktijk moet het nog maar uitwijzen natuurlijk.

Ik zie verder niks live staan op de Veronica gids, zal wel niet live worden uitgezonden, iemand die meer info heeft?

Mochten er natural hw's rondlopen in UFC dan zou Cain er een van zijn. Geen opgeblazen armen, delts, een wolf in schaapskleren tegenover de andere vechters. Ngannou daarentegen...
 
029_Cain_Velasquez.0.jpg


Hij ziet er eigenlijk wel héél slecht uit tegenwoordig. Dat zegt natuurlijk niks over de kwaliteit die er in zit.
 
Zondag toch best een speciale match voor de mma fan. Cain vs Ngannou.
Ik zie de partij wat minder aandacht krijgen en het is slechts tijdens een fight night maar Cain werd door de meesten toch altijd als een van de beste hw ooit gezien en Ngannou als toekomstige kampioen. Dit gevecht is op papier gewoon een van de beste sinds jaren, veel beter zal het niet worden en is het ook niet geweest. In theorie, de praktijk moet het nog maar uitwijzen natuurlijk.

Ik zie verder niks live staan op de Veronica gids, zal wel niet live worden uitgezonden, iemand die meer info heeft?

Mochten er natural hw's rondlopen in UFC dan zou Cain er een van zijn. Geen opgeblazen armen, delts, een wolf in schaapskleren tegenover de andere vechters. Ngannou daarentegen...

3 uur
https://www.veronicatv.nl/programmas/UFC/
 
Bekijk bijlage 441145

Hij ziet er eigenlijk wel héél slecht uit tegenwoordig. Dat zegt natuurlijk niks over de kwaliteit die er in zit.

Oe poeh.. inderdaad zeg! Laatste partij was 3 jaar geleden? Lijkt alsof ie 3wkn geleden voor het eerst weer getraind heeft.. Of is deze foto misschien wat minder recent?
 
Jezus, die is flink toegetakeld. Zag er eerst idd heel veel beter uit.
 
Oe poeh.. inderdaad zeg! Laatste partij was 3 jaar geleden? Lijkt alsof ie 3wkn geleden voor het eerst weer getraind heeft.. Of is deze foto misschien wat minder recent?

Is wel recent, zie het bord erachter met 17 feb. Slechte hoek en in beweging wellicht...hij is 36 dus zal in theorie toch nog wel minstens 90-95% van zijn prime moeten zijn als een hw dan uberhaupt al minder is geworden.
Maar voor hem is USADA nog nieuw geloof ik dus misschien heeft hij wel wat aan moeten passen wat dat betreft.
 
Ik kan de filmpjes om 1 of andere reden niet uploaden. Maar heb twee filmpjes van cain dat die recent aan het padsen is. Dat geeft een beetje het zelfde idee als Chuck lidell die toen een potje schaduwboksen verloor van zichzelf.
 
Kom net deze tegen
nog niet bekeken.
 
Ik kan de filmpjes om 1 of andere reden niet uploaden. Maar heb twee filmpjes van cain dat die recent aan het padsen is. Dat geeft een beetje het zelfde idee als Chuck lidell die toen een potje schaduwboksen verloor van zichzelf.

Niet gezien maar hoop dat het in het echt mee valt. Chuck is 49 en dus bijna Abraham.
Cain pas 36. Toch moet ik bij deze leeftijd altijd denken aan Tyson die destijds geen deuk meer kon slaan in een paar opgewarmde lijken. Toch gok ik erop dat hij nog steeds snel genoeg is en niet zal verzuren, in tegenstelling tot Ngannou. Cain is een wolf in schaapskleren, kijk zijn armpjes en delts.

 
Ik vond de striking op de pads in de filmpjes slecht. Maar nu zegt dat bij cain niet zoveel. In volume met vechten compenseert die dit. Maar op die filmpjes zn hoofd man. Die waggelde zo raar heen en weer. Voor de rest helemaal eens met jou. Cain is een goede worstelaar en Francis verzuurd na 3 min. Het is meer van gaat cain gewoon laten zien of die het nog steeds kan idd. Of is het gaande weg ergens verloren gegaan. Tegen Travis Browne vond ik zn klappen eigenlijk ookal niet om aan te loeren.
 
Morgen Jones weer in actie. Ik zie hem toch altijd als de Usain Bolt van het mma, die ver boven iedereen uit steekt. Dit wordt een partij als tegen Sonnen, of als hij geen zin heeft iets langer maar in de problemen zie ik hem echt niet komen. Tijd voor HW zou je denken want wie is er hier na nog over.
 
Morgen Jones weer in actie. Ik zie hem toch altijd als de Usain Bolt van het mma, die ver boven iedereen uit steekt. Dit wordt een partij als tegen Sonnen, of als hij geen zin heeft iets langer maar in de problemen zie ik hem echt niet komen. Tijd voor HW zou je denken want wie is er hier na nog over.
Morgen is echt van de de meest stacked cards ooit. Zabit is pre lim :o.
Ook heel benieuwd naar Ben Askren.
 
Back
Naar boven