Fitness Seller

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Het is schandalig als je ziet wat professionele vechters moeten doen voor beetje geld(buiten paar van glory dan). Als zn mafklapper als Rico nodig is om andere vechters ook hun recht te krijgen. Best.

ik zag pas bij Spike een programma over de deelnemers aan de Final 8, ze noemden zich allemaal zonder uitzondering prof :roflol:

zijn er een handvol die er van kunnen leven in Nederland ,voor de rest is het centen schrapen

ja klopt
ik zag pas bij Spike een programma over de deelnemers aan de Final 8, ze noemden zich allemaal zonder uitzondering prof :roflol:

zijn er een handvol die er van kunnen leven in Nederland ,voor de rest is het centen schrapen

Haha ja klopt. Sikking weer de bouw in haha.

mooiste partij was voor mij toch wel die van Groenhart ,wat een topvechter met bijbehorende uitstraling

Ja man helemaal eens. Wat vond jij van het gala? Ik was echt blij verrast door de gevechten van voor de main card!

yep,hoog niveau en veel actie ,juiste matchmaking ,Robbie Hageman is een opkomend groot talent ,partij van Rico was te eenzijdig ,jammer dat er blijkbaar geen tegenstander te vinden is

die wel een kans heeft om van hem te winnen (is Rico werkelijk zo goed of is het HW niveau op dit moment zo dramatisch :dunno:)

Zometeen op spike te zien.

Ben al een paar weken lang alle info en nieuwtjes om dit gevecht heen tot me te nemen zoals een kind richting het sinterklaasfeest zal gaan.

Vannacht om 3 uur main card.
Voorspellingen?

Denk op 1 oor.

UFC leeft hier blijkbaar niet echt. Match van Cormier tegen Lewis was saaaaaaaaaaai. Op het eerste zicht lijkt Cormier niet echt in topshape (fat).

Is er al iets geweten over een Brock Lesnar vs Cormier wedstrijd?

UFC leeft hier blijkbaar niet echt. Match van Cormier tegen Lewis was saaaaaaaaaaai. Op het eerste zicht lijkt Cormier niet echt in topshape (fat).

Wat ik persoonlijk merk. Is dat ik het gehype en vreemde match-up persoonlijk zat ben. Alle partijen waar ik met smart naar uit keek vielen vies tegen. Laatste leuke partij die enorm gehypt was die ik niet vond tegen vallen was die van tj en nolove sindsdien loop ik me te ergeren. Chris weirdman die als een kind bespeelt door gegard en sindsdien imo niets heeft gepresteerd. Zo heb ik eigenlijk aan de lopende band dingen die mij storen. Helemaal aan de organisatie ufc zelf. Maar wel een kanttekening dit is allemaal vanuit mijn perspectief en een weergave voor mij waarom ik het minder volg.

Denk dat er wel genoeg UFC liefhebbers zijn hier maar over sommige partijen valt gewoon niet heel veel te melden als je het hebt gezien. Cormier keurig gewonnen, zoals verwacht. Weinig aan toe te voegen.

Wat ik persoonlijk merk. Is dat ik het gehype en vreemde match-up persoonlijk zat ben. Alle partijen waar ik met smart naar uit keek vielen vies tegen. Laatste leuke partij die enorm gehypt was die ik niet vond tegen vallen was die van tj en nolove sindsdien loop ik me te ergeren. Chris weirdman die als een kind bespeelt door gegard en sindsdien imo niets heeft gepresteerd. Zo heb ik eigenlijk aan de lopende band dingen die mij storen. Helemaal aan de organisatie ufc zelf. Maar wel een kanttekening dit is allemaal vanuit mijn perspectief en een weergave voor mij waarom ik het minder volg.

Is dit in het verleden weleens anders geweest? Mijn vermaak is wat minder mede doordat ik geen events meer kan downloaden (niks op spotnet) en de sites die het laten zien een dag later gewoon niet fijn kijken en je de uitslag al kan raden maar verder vind ik het niet anders dan 5 jaar geleden.

Partijen vallen altijd wel tegen als je er te veel van verwacht. Ik heb de verwachting niet zo, maar ben vooral heel benieuwd en kan er dan best van genieten. Op supermatchen etc. zit ik niet te wachten, hoop niet dat ze daar in doorslaan.

Is dit in het verleden weleens anders geweest? Mijn vermaak is wat minder mede doordat ik geen events meer kan downloaden (niks op spotnet) en de sites die het laten zien een dag later gewoon niet fijn kijken en je de uitslag al kan raden maar verder vind ik het niet anders dan 5 jaar geleden.

Partijen vallen altijd wel tegen als je er te veel van verwacht. Ik heb de verwachting niet zo, maar ben vooral heel benieuwd en kan er dan best van genieten. Op supermatchen etc. zit ik niet te wachten, hoop niet dat ze daar in doorslaan.

newzbin proberen?

Dit weekend wel een redelijke card met oa Cowboy vs Perry maar ga er niet voor wakker blijven.

Tijdstip van de wedstrijden is ook niet bepaald chill. En het komt op fox sports waar je voor moet betalen.

Terug
Naar boven