ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is schandalig als je ziet wat professionele vechters moeten doen voor beetje geld(buiten paar van glory dan). Als zn mafklapper als Rico nodig is om andere vechters ook hun recht te krijgen. Best.

ik zag pas bij Spike een programma over de deelnemers aan de Final 8, ze noemden zich allemaal zonder uitzondering prof
zijn er een handvol die er van kunnen leven in Nederland ,voor de rest is het centen schrapen
mooiste partij was voor mij toch wel die van Groenhart ,wat een topvechter met bijbehorende uitstraling
Ja man helemaal eens. Wat vond jij van het gala? Ik was echt blij verrast door de gevechten van voor de main card!
)UFC leeft hier blijkbaar niet echt. Match van Cormier tegen Lewis was saaaaaaaaaaai. Op het eerste zicht lijkt Cormier niet echt in topshape (fat).
Is er al iets geweten over een Brock Lesnar vs Cormier wedstrijd?
UFC leeft hier blijkbaar niet echt. Match van Cormier tegen Lewis was saaaaaaaaaaai. Op het eerste zicht lijkt Cormier niet echt in topshape (fat).
Wat ik persoonlijk merk. Is dat ik het gehype en vreemde match-up persoonlijk zat ben. Alle partijen waar ik met smart naar uit keek vielen vies tegen. Laatste leuke partij die enorm gehypt was die ik niet vond tegen vallen was die van tj en nolove sindsdien loop ik me te ergeren. Chris weirdman die als een kind bespeelt door gegard en sindsdien imo niets heeft gepresteerd. Zo heb ik eigenlijk aan de lopende band dingen die mij storen. Helemaal aan de organisatie ufc zelf. Maar wel een kanttekening dit is allemaal vanuit mijn perspectief en een weergave voor mij waarom ik het minder volg.
Is dit in het verleden weleens anders geweest? Mijn vermaak is wat minder mede doordat ik geen events meer kan downloaden (niks op spotnet) en de sites die het laten zien een dag later gewoon niet fijn kijken en je de uitslag al kan raden maar verder vind ik het niet anders dan 5 jaar geleden.
Partijen vallen altijd wel tegen als je er te veel van verwacht. Ik heb de verwachting niet zo, maar ben vooral heel benieuwd en kan er dan best van genieten. Op supermatchen etc. zit ik niet te wachten, hoop niet dat ze daar in doorslaan.
UFC leeft hier blijkbaar niet echt. Match van Cormier tegen Lewis was saaaaaaaaaaai. Op het eerste zicht lijkt Cormier niet echt in topshape (fat).