AndroidHealthClinic

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

Ik ga hem nog eens nuchter bekijken.
Door dat gelul van DC en Rogan kreeg je ook het gevoel dat het na 2 ronden al 2-0 stond. Jan kon er tot toen niks van en Izzy speelde met hem, aldus de experts.

Ik merk wel dat als je een voorkeur hebt je eigenlijk niet zo goed ziet wat de tegenstander te bieden heeft, dus kan DC en Rogan wel een beetje begrijpen dat ze er pas laat achter kwamen dat er nog iemand aan het uitdelen was.
Eens, ik vond de pot direct voor Jan. Elke jab sloeg het hoofd van izzy achterover. Leuk die "faints" maar als er geen strikes achteraan komen, is het niks...
 
haaii Jij ziet er uit als een verdomd enge man!!
 
Was niet de bedoeling, ik mag je wel, nuttige toevoegingen aan dit topic. Alleen foeilelijk...
 
Ik begrijp niet waarom je de tijd zou nemen om jouw mening te delen over een onbekende zijn uiterlijk.

Ik ben blij met mijn uiterlijk, ook al ben ik niet knap.
En nu terug on-topic of ik ga kaarten uitdelen!
 

Soms valt het tegen, heb je al meerdere keren je eigen hoge dosis zelfspot laten blijken waar smakelijk om gelachen wordt en dan het onbegrip in de gezichten van anderen als je een grapje terug denkt te kunnen maken. :D
 
Guys, allemaal leuk en aardig dat online geharrewar, maar beter gaan jullie het offline uitvechten als echte mannen.
Gewoon ergens buiten op grasveldje zonder publiek, want corona, onder pride rules.
 
Heb ik iets gemist? Cliffs? :popcorn2:
 
Hoe hongerig is Stipe nog?
 
Hoe hongerig is Stipe nog?
Hongerig genoeg om geen slaag te willen krijgen van een bizarre gorilla. Win over francis, win over jones, retiren als goat en daarna focus op brandweer en vaderschap.

Stipe is de man!
 
nog een paar dagen boooooys!!!

Cleveland y'all some bad motherfuckers!!!!!
 
Heavy weight GOAT en weldra MMA GOAT!!
 
Moet zondag echt voorkomen dat ik de tijdbalk per ongeluk in beeld zie verschijnen. Soms kijk je er weken naar uit, en zie je dat de partij maar 2 minuten duurt. Dan weet je bij Ngannou wel hoe laat het is.
 
Back
Naar boven