Fitness Seller

Vechtsport trainen

sinan92

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
64kg
Zijn er plaatsen waar je op jezelf een vechtsport kunt beoefenen?
Bijvoorbeeld een zaal waar boxballen (liefst poppen zoals deze: [Link niet meer beschikbaar] of tenminstens een staande bokszak) staan waar je zelf kunt trainen en niemand zich ermee hoeft te bemoeien. Ik zou graag thuis willen trainen maar heb geen plaats ervoor. Ik woon in Heerlen dus als iemand mij wat kan aanraden zou ik het fijn vinden!

Het gaat trouwens bij mij om de sport taekwondo van daar dat ik het liefst staande bokszakken wil.

Alvast bedankt!

Waarom zou je dat willen? Schaam je, je voor je skills? Je zal veel meer progressie maken als je met meer mensen traint(je wilt je immers van je beste kant laten zien).

• Topic Starter Topic Starter
Als ik bij een school train dan moeten we een bepaald programma volgen en ik wil het liefst aan mijn zwakke kanten werken en op de manier hoe ik het wil. Ik durf ook niet hard te trappen tegen mensen waar ik mee train maar op een bokszak kan ik wel al me kracht gooien.

Ik ben ondertussen al een hoge band en weet de technieken. Zo niet dan kan mijn vader mij helpen aangezien hij er veel verstand van heeft en ook leraar is geweest.

dan ga je trainen met iemand die 20 kg zwaarder is.. kun je gewoon hard trappen hoor..
beetje slap excuus imo...

uhm.. tja karate zou ook nog altijd kunnen..

vroeger en nu soms ook train ik meestal erges buiten alleen of soms met een paar kameraden. vooral op depressieve wa engere plaatsen als het regent of als het donker is ofzo. Da zou het mentale wa sterker maken, ook voor als je ooit in een echte gevaarlijkere situatie terechtkomt. (heb geen ervaring met of da waar is)
Ik heb zo wel wat meer discipline gekweekt

ikzelf ben daar met een paar maten is aan begonnen omda we een nieuw sport deden, en nu zijn we da blijven doen voor de uitdaging.

weet nie of je daar iets aan hebt, maar zo spaar je wel geld uit om geen zaal ofzo te moeten huren

Terug
Naar boven