Fitness Seller

veel bloed?

firedsoul

Competitive Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m83
Hey ik vroeg me ff iets af. Na het injecteren komt er tegewoordig altijd veel bloed uit volgens mij komt dit omdat ik boldenone neem als ik het correct heb. Maar dit is dus normaal of is het misschien de olie die er ook uitkomt? ik injecteer wel heel snel in 20-30 sec maar wel gewoon heel diep in de spier (in me linker of rechter bil) dus lijkt me sterk dat de olie er zo maar weer uit zou komen? Maarja iemand anders die hier last van heeft die misschien ook boldenone neemt?

Ik kan me van mijn kortstondige halfmislukte a.a.s. avontuur ook herinneren dat er vaak wat bloed en soms zelfs wat olie uitliep.
Simpele truuk: trek je huid strak vlak na of voor het injecteren. Hierdoor verschuift je huid ietsiepietsie t.o.v. de spuitplek waardoor deze automatisch wordt afgesloten.

edit: als je eerst prikt en daarna je huid strak trekt moet je deze even zo houden omdat anders de olie er alsnog uitloopt. handiger is om voor het prikken je huid iets strak te trekken want dan wordt de spuitplek automatisch afgesloten zodra je na het prikken je huid loslaat.

je zat waarschijnlijk door een ader, of het door de bold is betwijfel ik ten zeerste, de experts hier zullen meer weten ;)

had ik met test en deca ook.
na t injecteren in me gat liep wat van de vloeistof er zo weer uit.:mad:
denk dat je de vloeistof wat langzamer in moet spuiten.

Lauw zei:
Ik kan me van mijn kortstondige halfmislukte a.a.s. avontuur ook herinneren dat er vaak wat bloed en soms zelfs wat olie uitliep.
Simpele truuk: trek je huid strak vlak na of voor het injecteren. Hierdoor verschuift je huid ietsiepietsie t.o.v. de spuitplek waardoor deze automatisch wordt afgesloten.
edit: als je eerst prikt en daarna je huid strak trekt moet je deze even zo houden omdat anders de olie er alsnog uitloopt. handiger is om voor het prikken je huid iets strak te trekken want dan wordt de spuitplek automatisch afgesloten zodra je na het prikken je huid loslaat.
Precies bro> thats the way

Altijd voor het injecteren de huid strak trekken, ik doe het zowel voor als na het injecteren. Het heeft niets te maken met bold.

boldenone? ging jij niet op wintersport?

kan ook zijn dat je met het eruithalen van de naald, wat minder recht eruit komt dan je erin ging.. en dus wat superkleine wondjes achterlaat.

Zowieso de naald even laten zitten, na het injecteren.
Zo kan de vloeistof wat meer opgnomen worden, dan pas rustig terug trekken

DvO zei:
Zowieso de naald even laten zitten, na het injecteren.
Zo kan de vloeistof wat meer opgnomen worden, dan pas rustig terug trekken

Zo doe ik het zelf ook. ff de naald paar tellen laten zitten, stuk terugtrekken en nog ff paar sec. wachten. Soms totaal geen bloed de andere keer toch een bloedbadje als er onverhoopt toch een adertje is geraakt.

Thanatos zei:
Zo doe ik het zelf ook. ff de naald paar tellen laten zitten, stuk terugtrekken en nog ff paar sec. wachten. Soms totaal geen bloed de andere keer toch een bloedbadje als er onverhoopt toch een adertje is geraakt.
yep doe et ook zo

Ik doe het niet zelf maar ,die dat zet bij mij doet 600 mg bold en 100 mg propio in 1 spuit . En moet wel zeggen dat het ff duurt voor er alles in zit .

En van zowel propionate als winnie ject nog nooit pijn aan over gehouden door haar :)

firedsoul zei:
Hey ik vroeg me ff iets af. Na het injecteren komt er tegewoordig altijd veel bloed uit volgens mij komt dit omdat ik boldenone neem als ik het correct heb. Maar dit is dus normaal of is het misschien de olie die er ook uitkomt? ik injecteer wel heel snel in 20-30 sec maar wel gewoon heel diep in de spier (in me linker of rechter bil) dus lijkt me sterk dat de olie er zo maar weer uit zou komen? Maarja iemand anders die hier last van heeft die misschien ook boldenone neemt?

je kan natuurlijk niet wachten en zet de spuit na het opzuigen van je shizzle meteen in je bil :P

ff zonder gein; een maatje van mij had een keer geen 0,8 * 40 meer, dus ging hij maar met de treknaalden injecteren. Yeahh baby!

Hoe vaak er bij mij wel niet bloed na kwam...denk es na hoe vaak je injecteert, je weefsel raakt ietwat aan de stress en je hebt steeds meer kans dat je een bloedvaatje raakt.

ik heb nooit last gehad van bloed, steek de naald er gewoon in en dan spuit ik het er langzaam in haal hem terug en dan is het al gelijk weer dicht.
misschien moet je een langere naald gebruiken!! wat is de lengte van de naald nu en hoeveel ml spuit heb je?

Vind dat straktrekken een hele nuttige tip..echter krijg ik het zelden voor elkaar om mezelf zo te injecteren...zonder alles aan te spannen. Als je je laat injecteren is het vrij simpel en zou het de voorkeur verdienen vind ik

Door de Boldenone zal het niet komen omdat dat juist voor dikker bloed met meer rode bloedlichaampjes zorgt en zoals je weet stroomt dat minder goed dan dun bloed. Zal wel toeval zijn denk ik of heb je dat precies om de 28 dagen???

firedsoul zei:

Ik ben in de bevoorrechte positie dat mijn vriendin mijn injects zet. Maar als ik het zelf moet doen maak ik ook regelmatig een bloedbad.
En de stress die ik had toen ik dit voor het eerst meemaakte....

handig tip, zittend injecteren schijn naar beneden!

Terug
Naar boven