MuscleMeat

Veel bodybuilding DVD's op usenet

Esther... waarom zoveel haat :(

Sowieso is usenet vele malen beter dan torrents, nooit gezeik met seeders en dat soort ellende. Vrijwel alles kan je vinden en nog nooit een virus oid gehad.

Van virussen heb ik zowiezo geen last dat is jullie eigen domme fout.
Wat seeders betreft er zijn altijd wel genoeg seeders om te torrent levend te houden op uitzonderingen na.
Ik bedoel als ik na een dag nog niet me torrent binnen heb leech ik hem toch ergens anders, ik heb geen haast hoor.
Laat gewoon je client aanstaan en alles komt vanzelf wel binnen.Zie echt het probleem niet.

Maar goed, doe je ding.....

Van virussen heb ik zowiezo geen last dat is jullie eigen domme fout.
Wat seeders betreft er zijn altijd wel genoeg seeders om te torrent levend te houden op uitzonderingen na.
Ik bedoel als ik na een dag nog niet me torrent binnen heb leech ik hem toch ergens anders, ik heb geen haast hoor.
Laat gewoon je client aanstaan en alles komt vanzelf wel binnen.Zie echt het probleem niet.

Maar goed, doe je ding.....

Torrents is waardeloos.

Ik heb zin op een dvd te kijken, ik zet de download aan. Ik ga even de hond uitlaten. Ik kom terug en de dvd is klaar.

Bij torrents mag je daar gerust een dag op wachten en heb je soms de leuke grap dat de download stopt op 99,9%.

Dus ik zie het probleem wel.

Torrents is waardeloos.

Ik heb zin op een dvd te kijken, ik zet de download aan. Ik ga even de hond uitlaten. Ik kom terug en de dvd is klaar.

Bij torrents mag je daar gerust een dag op wachten en heb je soms de leuke grap dat de download stopt op 99,9%.

Dus ik zie het probleem wel.

Je weet niet waar je zoeken moet ;)
Ik heb "nooit" zulke problemen...moet er wel bij zeggen ik download voornamelijk Xvid.Hoe dan ook...ik ga niet betalen voor wat dvd'tjes,zonde geld.

Xvid..:o

Terug
Naar boven