Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
sowieso is usenet vele malen beter dan torrents, nooit gezeik met seeders en dat soort ellende. Vrijwel alles kan je vinden en nog nooit een virus oid gehad.
Sowieso is usenet vele malen beter dan torrents, nooit gezeik met seeders en dat soort ellende. Vrijwel alles kan je vinden en nog nooit een virus oid gehad.
Sowieso is usenet vele malen beter dan torrents, nooit gezeik met seeders en dat soort ellende. Vrijwel alles kan je vinden en nog nooit een virus oid gehad.
Van virussen heb ik zowiezo geen last dat is jullie eigen domme fout.
Wat seeders betreft er zijn altijd wel genoeg seeders om te torrent levend te houden op uitzonderingen na.
Ik bedoel als ik na een dag nog niet me torrent binnen heb leech ik hem toch ergens anders, ik heb geen haast hoor.
Laat gewoon je client aanstaan en alles komt vanzelf wel binnen.Zie echt het probleem niet.
Van virussen heb ik zowiezo geen last dat is jullie eigen domme fout.
Wat seeders betreft er zijn altijd wel genoeg seeders om te torrent levend te houden op uitzonderingen na.
Ik bedoel als ik na een dag nog niet me torrent binnen heb leech ik hem toch ergens anders, ik heb geen haast hoor.
Laat gewoon je client aanstaan en alles komt vanzelf wel binnen.Zie echt het probleem niet.
Je weet niet waar je zoeken moet
Ik heb "nooit" zulke problemen...moet er wel bij zeggen ik download voornamelijk Xvid.Hoe dan ook...ik ga niet betalen voor wat dvd'tjes,zonde geld.