Fitness Seller

Veel eten op dagen dat je niet traint?

Gewoon altijd op de kh letten! Dat is het belangrijkste. Je hebt trage en snelle suikers. Snelle suikers vermijden: koekjes, snoepekes, ... trage suikers: vooral in fruit en groenten. Neem als vervangmiddel van koeken dan nootjes ofzo :). En dat je mag snoepen op dagen dat je wel traint is dikke zever. (je mag dit uiteraard doen als je er echt niet kunt afblijven, ik spreek uit ervaring:p) Als je er af kunt blijven dan verbrand je meer, logisch. Als je er niet kunt afblijven zal je langer moeten trainen om het zelfde resultaat te bereiken dan iemand die suikers vermijd.

Als je niet trained om vet te verliezen maar om spieren te kweken, is het dan erg om bijv een zak chips naar binnen te werken?

Als je niet trained om vet te verliezen maar om spieren te kweken, is het dan erg om bijv een zak chips naar binnen te werken?

Dat hangt er vanaf wat je doel is. Als jij mooie strakke afgelijnde spieren wilt, dan wordt er verwacht dat je weinig vet hebt. En een zak chips zal je hier niet bij helpen. Zo is ene keer kan dit geen kwaad, maar doe dit zeker niet alle dagen of zelfs niet elke week!

Dat hangt er vanaf wat je doel is. Als jij mooie strakke afgelijnde spieren wilt, dan wordt er verwacht dat je weinig vet hebt. En een zak chips zal je hier niet bij helpen. Zo is ene keer kan dit geen kwaad, maar doe dit zeker niet alle dagen of zelfs niet elke week!

Hoi Sanne,

Ik drink graag chocomelk voor mn training en eet graag pizza.

Mag dit?

Kusje.

Hoi Sanne,

Ik drink graag chocomelk voor mn training en eet graag pizza.

Mag dit?

Kusje.

Ik lust ook graag chocomelk :p.. maar spijtig genoeg kan dit kwaad ja :)
en zeker pizza!! Kaas = vetten! Maar beter dat dan een doner kebab of koeken met veel suikers:)

Bijna hetzelfde, mischien 1 maaltijd minder of een shakje minder, en ja geen koolhydraden na de workout natuurlijk.

edit: eet niet meer dus

Terug
Naar boven