MuscleMeat

Sticky Veel Gestelde Vragen: Insuline

Bezoekers in dit topic

Ik doe het zo.

Naald erop, altijd 2IU weg spuiten in dopje van de naald.
Zorgen dat naald vrij is van druppels. In been/buik spuiten.
Circa 5 sec wachten en dan rustig eruit trekken.

Bloed of druppels wat er dan uit komt hou je niet tegen en is ook niet erg.
 
Ik doe het zo.

Naald erop, altijd 2IU weg spuiten in dopje van de naald.
Zorgen dat naald vrij is van druppels. In been/buik spuiten.
Circa 5 sec wachten en dan rustig eruit trekken.

Bloed of druppels wat er dan uit komt hou je niet tegen en is ook niet erg.

Ik heb al 2 dagen 4 IU gespoten maar ik heb er nog niks van gemerkt, wanneer merk je dat je lichaam naar meer glucose vraagt en wanneer pak je ook gains ?
 
Lees dat insuline mega weinig gains oplevert, men komt 4-5kg aan in 4/5 weken tijd maar dat dit praktisch allemaal glucose is, grootste complaint is daarna ook dat men praktisch 0,0 overhoudt...?
 
Lees dat insuline mega weinig gains oplevert, men komt 4-5kg aan in 4/5 weken tijd maar dat dit praktisch allemaal glucose is, grootste complaint is daarna ook dat men praktisch 0,0 overhoudt...?

Oke dat is weird man ik las juist het tegenovergestelde. dat je na eerste 4 weken 5-10 kg kon aankomen. En als ik was voller word vind ik niet erger dus eet ook klein beetje vettig tijdens deze insuline kuur.
 
1st x insuline gebruik 5 - 10 kilo VVM winst? Over welke periode word dit dan gezien?
 
anti aging

Ik wil sematropin gebruiken voor anti-aging. Vanaf wat voor periode kan ik resultaat verwachten? Wat is het beste hoeveelheid? En wat gebeurt er als ik er na bijvoorbeeld een half jaar er mee stop?
 
1x insu kwam ik in 4 weken tijd 6kg aan en hield zeker 4 vast zonder roids. Ik was toen wel naturel kwa aas.
 
Vond er niet veel aan. Heb t genomen in me nakuur en na me nakuur en hield me massa wel beduidend beter vast, maar daar tegenover stond wel dat me vetpercentage ook wel enkele procenten omhoog schoot.
 
flexpen novorapid.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
flexpen novorapid.

kan iemand mij informatie geven over ; flexpen novorapid 3ml (gevulde pen)
 
Laatst bewerkt:

Wat bedoel je met instellen?

Over die pen kan je kort zijn. Is een weggooi pen waar je novofine naalden opdraait. Bij novorapid hoef je niet de spuit heen en weer te bewegen om de oplossing homogeen te maken zoals je met langwerkende insuline hebt. Officieel elke keer 2iu wegspuiten maar dat doe ik nooit voor eigen gebruik. Ik houd de pen rechtop en 1 iu wegdoen tot je de druppel ziet is voldoende om luchtbellen eruit te halen.

Werking in 10 minuten tot een half uur. Je moet dus eerst eten en dan spuiten of in elk geval tegelijkertijd.
 
Bij mijn oldskool NovoPen 3 moet ik elke x het aantal eenheden 'instellen' dat ik wil inspuiten, maar blijkbaar hoeft dat bij sommige nieuwe pennen niet, iig de wegwerp pen die ik eens in het ziekenhuis kreeg, je stelt gewoon het aantal in dat je elke x wilt inspuiten, 2 bijvoorbeeld, en dan spuittie elke x 2, ipv elke keer naar 2 toe draaien
 
Bij mijn oldskool NovoPen 3 moet ik elke x het aantal eenheden 'instellen' dat ik wil inspuiten, maar blijkbaar hoeft dat bij sommige nieuwe pennen niet, iig de wegwerp pen die ik eens in het ziekenhuis kreeg, je stelt gewoon het aantal in dat je elke x wilt inspuiten, 2 bijvoorbeeld, en dan spuittie elke x 2, ipv elke keer naar 2 toe draaien

je moet nog gewoon draaien hoeveel eenheden. heb deze pen ook op het werk en die zijn altijd de nieuwste.
 
Jahoor, daar haal je 300 eenheden uit, en dat is er volgens mij 1 die je maar eenmaal hoeft in te stellen
Verder kan je hier bijna alles lezen over novorapid; http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Novorapid.aspx?mId=10704&rId=707
dit is de 1ste x dat ik insuline ga doen maar weet niet of dit een degelijke pen is om mee te beginnen want wil gaan kuren + insuline erbij !? heeft iemand mee die pen ervaring?! en hoeveel eenheden om mee te beginnen kan ik perdag zetten?
 
dit is de 1ste x dat ik insuline ga doen maar weet niet of dit een degelijke pen is om mee te beginnen want wil gaan kuren + insuline erbij !? heeft iemand mee die pen ervaring?! en hoeveel eenheden om mee te beginnen kan ik perdag zetten?

Insuline en NooB vragen is een riskante combinatie. Ik wil best uitleggen hoe een pen werkt maar alles voorkauwen en je x eenheden laten spuiten is FAAL. Potentieel een dodelijke faal. Insuline is heel goed inlezen en niet impulsief bedenken slin is ook wel leuk, kort vraagje op dbb over het hoe en wat en dan spuiten maar. Niet omdat ik mensen niet wil helpen maar je zou de eerste bb dooie door insuline niet zijn.
 
Komt nog bij dat ie 22 is. Slaat nergens op.
 
Komt nog bij dat ie 22 is. Slaat nergens op.
en wat dan nog als ik 22 ben..?! meeste pro bodybuilders zijn op hun 15e al begonnen met kuren en insuline en weetkveel nog veel meer.. ik wil alleen informatie hebben over insuline goeie info en geen commentaar op me leeftijd of iets anders dat vraag ik toch niet? ben er gewoon heel voorzichtig mee want heb de gevolgen wel gelezen als het fout ken gaan daarom wil ik zoveel mogelijk info over die pen en de mensen die m misshien hebben gebruikt mij er gewoon meer over kenne vertellen (prive)
 
en wat dan nog als ik 22 ben..?! meeste pro bodybuilders zijn op hun 15e al begonnen met kuren en insuline en weetkveel nog veel meer.. ik wil alleen informatie hebben over insuline goeie info en geen commentaar op me leeftijd of iets anders dat vraag ik toch niet? ben er gewoon heel voorzichtig mee want heb de gevolgen wel gelezen als het fout ken gaan daarom wil ik zoveel mogelijk info over die pen en de mensen die m misshien hebben gebruikt mij er gewoon meer over kenne vertellen (prive)

Het is de bedoeling dat je zelf basiskennis opdoet dmv onderzoek, en dan met vragen komt.. Bv dingen die je nog niet duidelijk zijn. Insuline is geen fatoe, om t maar nog een keer te benadrukken.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven