MuscleMeat

veel pijn na injecteren sustanon

lynxd

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
61kg
Vetpercentage
1%
hallo allemaal

ik ben gisteren begonnen met een sustanon kuur

ik heb het in mijn bil gespoten ik voelde er helemaal niets van alleen ik stond vanmorgen op en ik ga kapot van de pijn in mijn bil ik kan bijna niet meer normaal lopen of zitten

is dit normaal? of heb ik misschien verkeerd geïnjecteerd?

groetjes Danny

is dit normaal? of heb ik misschien verkeerd geïnjecteerd?

Misschien...

Maar één ding is zeker, je heb dit topic wel verkeerd geplaatst. Alles wat je injecteert valt niet onder supplementen. Stel je vraag in het daarvoor bestemde AAS topic.

Succes met je kont!

• Topic Starter Topic Starter
okay sorry hoe kan ik deze topic weer verwijderen?

De vraag is hoeveel mg ebde zo in u bill gepoft ? :D

Kan aan de sust liggen is het van GG ?

Daar is een verkeerde serie van in omloop.
Ik en een vriend van me hadden dezelfde serie van Sust GG allebei 2 x geinject en allebei 2 abcessen ik 2 in me benen en hij 2 in ze reet!!! kan geen toeval zijn...

Kan aan de sust liggen is het van GG ?

Daar is een verkeerde serie van in omloop.
Ik en een vriend van me hadden dezelfde serie van Sust GG allebei 2 x geinject en allebei 2 abcessen ik 2 in me benen en hij 2 in ze reet!!! kan geen toeval zijn...

Tenzij jullie dezelfde naald gebruikt hebben! :D

Heb zelf ook eens een sust. kuur gedaan van GG en ook ik had er veel last van, maar werd steeds minder en later voelde ik er helemaal niks meer van.
Succes

• Topic Starter Topic Starter
Hallo allemaal.

Bedankt voor de snelle reactieś.

Ik heb zelf de kleine naald gebruikt ik geloof dat het 0.7 bij 3 is, ik heb ook een grotere naald erbij gekregen dan ga ik die wel volgende keer gebruiken.

Maar het is inderdaad sus van GG.

de pijn die ik heb word alleen maar erger gisteren kon ik al niet veel nu al helemaal niets meer
en ik ben wel wat pijn gewend alleen dit gaat wel een beetje erg ver, ik hoop dat het inderdaad ligt dat dit de eerste keer is en mijn lichaam aan prop moet wennen.

Groetjes Danny

Ik heb zelf de kleine naald gebruikt ik geloof dat het 0.7 bij 3 is, ik heb ook een grotere naald erbij gekregen dan ga ik die wel volgende keer gebruiken.

probeer eens 0.8x40, die is iets langer waardoor je dieper in je spier injecteerd.
Ga nou niet als je klaar bent met injecteren op de bank liggen, maar ga wat oefeningen (kniebuigingen ofzo) doen om je bloedsomloop te verhogen

probeer eens 0.8x40, die is iets langer waardoor je dieper in je spier injecteerd.
Ga nou niet als je klaar bent met injecteren op de bank liggen, maar ga wat oefeningen (kniebuigingen ofzo) doen om je bloedsomloop te verhogen

Ik heb nooit ergens last van na injecteren wanneer ik direct daarna op de bank plof. Maar ja ik zet ook maar 3ml per keer. Of zou het komen doordat ik HG producten gebruik?

ik heb heb meer met hg dan ug....raar maar waar

hoezo zou het verhogen van de bloedsomloop na injecteren een pijnlijke spuitplek moeten verminderen?

Je injecteert toch intramusculair, en niet intraveneus?

ik heb het zelfde probleem met sustanon, ik spuit 2x 2ml dr in en ik heb ontzettend pijn mn bil is wat dikker geworden dan de andere en is heel hard wat zou de reden kunnen zijn?

Dat zijn geen abcessen, maar gewoon ingekapselde injects. Als je een abcess niet behandelt lig je na een dag of 10 in een kist door bloedvergiftiging.

Het gaat om de solvents die in je gear zit (BA, BB), je zou een ander merk kunnen proberen (Hg??).

Manier van injecteren zou niet het probleem zijn.

@ Yuri: :roflol: haha.....

Dat zijn geen abcessen, maar gewoon ingekapselde injects. Als je een abcess niet behandelt lig je na een dag of 10 in een kist door bloedvergiftiging.

Dat klopt niet maat, ken iemand die een half jaar met een abces heeft rondgelopen voordat het er uit gesneden werd.

Onder behandeling van dokter en ziekenhuis.

Terug
Naar boven