Fitness Seller

Veel snelwegen geschikt voor harder rijden

ik snap het hele probleem niet zo

in duitsland word keihard doorgejakkerd en vallen er relatief gezien niet meer doden dan in nederland...het is hier gwoon zo ontzettend burgerlijk allemaal, de mensen met n 1.1L motor die toch al niet kunnen rijden vernken het voor de mensen die wel fatsoenlijk met n blik op wielen kunne omgaan, en die probleemloos 170 zouden kunne rijden als zij dat veilig achten. Bij n drukke weg, wat in nederland uiteraard vaak voorkomt, vind ik het dan weer heel logisch om op die momenten een redelijke maximumsnelheid aan t houden ivm kop-staart botsingen. Maar op vrij lege wegen, buiten de spits, en snachts als er geen kip is, ga ik niet als n oud vrouwtje 120 rijden op de linkerbaan.

Ik vind het nog al krom. De verkeersboetes verhogen met 20% voor de verkeersveiligheid te verbeteren maar tegelijkertijd de snelheid verhogen.

En erger, het verschil tussen de vrachtwagens en ander traag verkeer en de rest wordt groter... En dat alles om 5 minuten sneller door het land te kunnen rijden... Het is maar goed dat we geen echte problemen hebben om op te lossen in dit land dat we ons met zulke frivoliteiten bezig kunnen houden.

De enige reden waarom de maximum snelheid wordt verhoogd is omdat het brandstofverbruik dan flink hoger wordt. Vaker tanken = meer geld in de schatkist.

De enige reden waarom de maximum snelheid wordt verhoogd is omdat het brandstofverbruik dan flink hoger wordt. Vaker tanken = meer geld in de schatkist.
Als degene die onder die categorie vallen nu al niet die snelheden rijden + als de verkeersboetes die nu gegeven worden niet verminderen, zijn ook inkomsten natuurlijk.

van 120 naar 130km/u:rolleyes:
werkelijk onbegrijpelijk hoe je in deze tijd met zo'n idioot plan kan komen...

Ik denk ook dat de meesten hier niet doorhebben dat het ook met milieu-regelgeving te maken heeft. (linkse hobby)

Laat eerst die vrachtauto's eens 120 rijden :devil:.

Ik vind het niet erg dat de max. snelheid van 120 naar 130 gaat. Alleen jammer dat je nu al vaak door de drukte de 120 helemaal niet haalt laat staan 130 :p.

Voor savonds is het ideaal lekker met 135/140 km door jakkeren.

Terug
Naar boven