TheMarshal
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m92
Degene dat niemand hier begint over die procenten is het feit dat de procenten uit de media theoretische procenten zijn. In de praktijk zou dit nooit haalbaar zijn,zoals eerder in dit topic al door mij is aangegeven.
En het feit dat de anti-130ers zo balen is omdat het gewoon is voor de beta-males die hun genot nog moeten halen uit het harde rijden.
Nouja, als je het over die boeg wilt gooien, ook best. Jij bedoelt dat het dus onmogelijk is om op een snelweg 130 gemiddeld te halen, want je hebt altijd wel enige vorm van delay in de zin van langzamere auto's op jouw rijstrook. Gelijk heb je, alleen ben je wel vergeten dat dat ook in het huidige geval het probleem is. Met een max. snelheid van 120 zijn er evenveel auto's die het niet mogelijk maken om die gemiddelde snelheid van 120 op de snelweg te halen. Of de boel theoretisch is of niet maakt dus niks uit, het verschil tussen 120 en 130 blijft in procenten hetzelfde.
Kortom, een drogreden.
Tijd is geld en dat blijft wel zo. Als 8% tijdwinst meer geld oplevert dan de 10% meer benzine, dan is het nog goed voor de economie ook.
En ik bedenk me net: Als iedereen die rechts is nou hard gaat autorijden, dan hebben ze meer benzine nodig, dus betalen ze ook meer geld aan de overheid door de accijnzen. Dus de overheid kan meer geld uitgeven --> links blij, niet?
Oja, en nog een side note: we weten natuurlijk allemaal dat autoracers allemaal dikke homo's en betamannetjes zijn, niet?
Laatst bewerkt:

Baas Beer gaat t nog ver schoppen in het leven