MuscleMeat

Veg. restaurant?!

Scaleo

Competitive Bodybuilder
Waardering
17
Lengte
1m80
Massa
73kg
Vetpercentage
6%
zit ff met een dilemma, ik ga vanavond uit eten met een meid alleen zij is vegetarisch... en ik dus niet. dus mijn vraag is of jullie een normaal restaurant weten waar ze ook goed vegetarisch eten serveren, of andersom natuurlijk :D in Nijmegen graag. bvd

• Topic Starter Topic Starter
mijn dank is groot :D

Wel een hoop alto tenten als ik het zo zie, maar anders moet je gewoon Indonesisch of Indiaas gaan eten. Ga zelf eigenlijk nooit naar een echt vegetarisch restaurant, leuk voor een keertje die krakersambiance maar romantisch is anders.

ja daar heb je gelijk in, alhoewel die klinkklaar me wel wat lijkt.. er staat ook "het restaurant onder de eetcafés". we kunnen er altijd ff gaan kijken, al weet ik niet eens waar het is maar goed haha. en anders maar een van de gewone restaurants, daar hebben ze vast wel iets vegetarisch

Ericr zei:
http://www.billabong.nl/

Lijkt me iets aansprekender dan een alto vegatent.

ey thnx, die is wel handig, er staat ook het menu op :) die meid is zelf ook beetje alto dus het hoeft niet sjiek te zijn ofzo.

hmm bij de voorgerechten zie ik wel vegetarische soep maar bij de hoofdgerechten is eigenlijk alleen dit vegetarisch:

Paprika gevuld met noten en
mediterraanse groenten

Doe dan wel wat research vooraf, sommige restaurants zuigen gewoon qua vegetarische kaart. Niet echt handig als zij straks maar 1 keuze heeft qua gerecht en dat dan ook niet echt lekker vind.

Alto vega chickie :thumbs: Succes dan maar, prettige avond.

Ik heb een vriendin gehad en zij was het ook. (zwaar irritant als je een keer voor haar wilt koken )

Een tip ga naar een Italiaans restaurant, daar hebben ze ook zeer veel lekker eten ook voor de vegitarische mensen. :)

Of je pakt op de terugweg bij de Macdrive een groenteburger :roflol:

FireStarter zei:
Ik heb een vriendin gehad en zij was het ook. (zwaar irritant als je een keer voor haar wilt koken )

Een tip ga naar een Italiaans restaurant, daar hebben ze ook zeer veel lekker eten ook voor de vegitarische mensen. :)

Of je pakt op de terugweg bij de Macdrive een groenteburger :roflol:

lol ja het scheelt.. koken kan ik toch niet :D hahaha ja een italiaans restaurant... ben ik met me ex ook een keer geweest maar dan moet ik weer spagetti bikken ofzo en daar heb ik nie ech geen zin :D en zij een pizza ofzo blehh.
denk dat ik idd maar naar de mac ga :D

of ik ga naar een echt veg. restaurant en neem een broodtrommeltje mee met boterhammen met kipfilet en als desert een bak kwark :D lol

Laatst bewerkt:
Dan word het niet scoren ;) Mac en vegetariers gaat niet samen, die groenteburger is trouwens niet eens te vreten en bakken ze op de plaat bij de hamburgers.

LOL ik ga toch niet naar de mac joh haha. gewoon gezellig naar een of ander restaurant. gvd wrom eet ze nou geen vlees :D

Ericr zei:
Dan word het niet scoren ;) Mac en vegetariers gaat niet samen, die groenteburger is trouwens niet eens te vreten en bakken ze op de plaat bij de hamburgers.
Weet ik, ik heb ooit us een hapje gehad, maarja, het is hun enige keus MUhahahaha :haha:

Bij ons in het dorp bij een ouderwetse Italiaans restaurant. :cool:

Onbeperkt wijn werd er geschonken. Er werd een grote pizza gemaakt, de ene kant met vlees en andere kant met extra groente enzo.

Ik moet zeggen het was een zeer groot succes, de beloning was er zeker :D

Laatst bewerkt:
bah me boterham met kipfilet komt bijna weer omhoog als ik alleen maar aan de mac denk :D en ik heb er gewerkt ook nog blehh vieze troep

Nee ik heb al wat lekkers bij Quirin gezien, namelijk:

Kinder-espetada € 7.50
Kip met perzik, frites en appelmoes

:D:D

thnx eric ik ga ff die nieuwe site van je bekijken :)

Terug
Naar boven