XXL Nutrition

Veg. restaurant?!

• Topic Starter Topic Starter
FireStarter zei:
Weet ik, ik heb ooit us een hapje gehad, maarja, het is hun enige keus MUhahahaha :haha:

Bij ons in het dorp bij een ouderwetse Italiaans restaurant. :cool:

Onbeperkt wijn werd er geschonken. Er werd een grote pizza gemaakt, de ene kant met vlees en andere kant met extra groente enzo.

Ik moet zeggen het was een zeer groot succes, de beloning was er zeker :D

LOL... ja die beloning komt er sowieso toch wel want ze blijft daarna bij mij slapen :D:D [zeikmode]maar ik lust geen pizza :P[/zeikmode]

het zou natuurlijk zwaar taktisch zijn om voor een compleet vegetarisch restaurant te kiezen. Is een erg mooi gebaar naar haar toe! Wellicht bevalt het vegetarisch eten je wel waardoor je ook voor een verantwoorde consumptie zal gaan kiezen. ;)

veel plezier iig!!!!!!!!

hahaha dank je! nee ik word nooit van me leven vegetarisch, dan moet ik van die soja troep gaan eten en de kipfilet laten staan enzo :D maar voor 1x kan ik wel een uitzondering maken :P

Scaleo zei:
hahaha dank je! nee ik word nooit van me leven vegetarisch, dan moet ik van die soja troep gaan eten en de kipfilet laten staan enzo :D maar voor 1x kan ik wel een uitzondering maken :P
:roflol:

Kwestie van een beetje kunnen koken. En echt die vegetarische kipblokjes van de Appie kan je sommige vleeseters aardig mee neppen.

jazeker! niet al het vegetarische eten is muf en ranzig! Veel vrienden van me denken dat ze het niet te vreten vinden, maar zijn vrijwel altijd aangenaam verast wanneer ze het proeven!!!!!!!!!!!!

ramonovietsj zei:
jazeker! niet al het vegetarische eten is muf en ranzig! Veel vrienden van me denken dat ze het niet te vreten vinden, maar zijn vrijwel altijd aangenaam verast wanneer ze het proeven!!!!!!!!!!!!

nou.. proefte laatst zo'n bbq ding van haar, zo'n vaag ding met satesaus erin. zat totaal geen smaak aan, behalve aan die saus dan. doe mij maar gewoon een lekker stukkie vlees :D maar misschien ben ik na vanavond wel bijgedraaid. ze komt zo hierheen, dan laat ik haar ff die sites zien en dan mag ze een keuze maken, en als het dan niet goed is kan ik haar de schuld geven hehehe :D

en???????? wat is het geworden????????

pikante details uiteraard niet achterwege laten!!!!!!!!!

hoe is het afgelopen met de beloning? ;)
heb je misschien (stiekem) gefilmd :D

oh yeah! :cool:

Bilaabong ben ik persoonlijk niet zo weg van.
klinkklaar is wel lekker en ook relatief goedkoop.
Hebben beiden ook gewoon vlees gerechten dus komt wel goed. Maar ze hebben bijna in elk restaurant wel vegetarische maaltijden hoor.

Pfoe een vegetarische chick, weet je wel waar je aan begint bro?! :) Hoe denk je dat zij dadelijk reageerd wanneer ze r achter komt dat jij een hele kippenren per week leeg eet :roflol:

Rob G zei:
Pfoe een vegetarische chick, weet je wel waar je aan begint bro?! :) Hoe denk je dat zij dadelijk reageerd wanneer ze r achter komt dat jij een hele kippenren per week leeg eet :roflol:

En dan ziet ze hem ook nog in de weer met vis en eieren en liters melk, en dan besluit ze helemaal veganist te worden, en hij moet meedoen anders maakt ze het uit :roflol:

LOL hahaha nee hoor, die pa van der haalt zo een kip uit hun ren en flikkert em op de bbq :D maare... hehehehe tis heel goed afgelopen :D flinke beloning gehad :) zijn trouwens naar Mr. Jack's geweest. Ik een mega bord vlees en zij een pizza :D toch nog allemaal goed gekomen hehe

Terug
Naar boven