MuscleMeat

Venom Hyperdrive 3.0 VS Nutrex Lipo 6

dutchmarshal

Novice
Waardering
0
Venom Hyperdrive 3.0 VS Nutrex Lipo 6

kan iemand mij vertellen welk product beter is voor mijn vetverbranding? + energie boost?

ik weet dat er al reviews zijn van de producten maar wil tog graag jullie mening horen waarom ik Venom Hyperdrive 3.0 of Nutrex Lipo 6 zou moeten kopen om mijn vet percentage omlaag te krijgen in combi met training natuurlijk

bedankt voor het lezen in ieder geval

grts!

heb ze beide gehad.

Ben gestopt met de venom hyperdrive omdat ik er puistjes van kreeg. Kan aan mij liggen natuurlijk.

Zoiezo erg heftig die hyperdrive had is 2 pillen tegelijk genomen. Nou dan wordt je toch even een potje slecht.

Ik zou trouwens voor de lipo 6x gaan. Dat is de opvolger van de lipo 6. ben er zelf net mee begonnen. Kan je dus nog niet precies zeggen hoe goed het werkt. Was wel uitermate tevrede over de gewone lipo 6.

Ben over de lipo6 tevreden geweest vorige cut.Venom Hyperdrive schijnt ook wel goede shizzle te wezen.

venom werkt bij mij beter
neem nu al voor 2e maal lipo 6 maar valt wat tegen na alles wat ik erover lees!

• Topic Starter Topic Starter
is dat lipo6 of echt 6x? want daar zit een groot verschil in

6x
Supplement Facts:
Serving Size 2 Capsules
Servings Per Container 60
Amount Per Serving % DV
Synephrine HCl 20.00 mg 0%
Yohimbine HCl 3.00 mg 0%
Acacia Rigidula 95% (Standardized to 75:1 actives) 100.00 mg 0%
Thyroid Stimulating Proprietary Matrix: 0.00 0%
PEA (phenylethylamine) **
N N-dimethly-a-methylphenylethylamine **
N N-dimethylphenylethylaimine **
N N-methyl-b-phenylethylamine **
Tyramine **
Hordenine **
Caffeine Anhydrous 200.00 mg 0%
Synthetic 99% Guggulsterones Z&E 1:1 20.00 mg 0%
Phase #1 Rapid Relase Liquid Delivery blend 600.00 mg 0%
Conjugated Linoleic Acid (CLA) **
Oleic Acid **
** Daily Value (DV) not established

en hier
lipo 6

ngredienten per 2 Liqui-Caps

Synephrine HCL 20mg
Synthetic 99% Guggulsterones Z&E 1:1 20mg
Yohimbe HCL 3mg
Caffeine Anhydrous USP 200mg
Bioperine 5mg

Venom. Alleen moet je de bijwerkingen erbij nemen.

ik benniet zo van de bijwerkingen heb ik slechte ervaringen mee gehad (ephedra) bijvoorbeeld...

hartkloppingen/hoge bloed druk... en daar heb ik ziezo last van dus ik ga vandaag eerst lipo 6x bestellen en kijken wat het is :)

ohja ik heb geen last van hartkloppingen of hoge bloeddruk met de lipo 6x.

iemand al meer resultaten? twijfel namelijk ook tussen hyperdrive en lipo6x

ik moet zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden ben met lipo 6x en dat met vrijwel geen bijwerkingen... alleen kleine tempratuur stijgingen af en toe... en die zijn heel licht en heel kort... en af en toe een beetje hoofdpijn...

hyperdrive schijnt echt veel bijwerkingen te hebben daar in tegen...

hyperdrive bijwerkingen:S, ik heb er weinig van gemerkt zowieso; en vond het eerlijk gezegd nou ook niet echt heftig.. Kan iemand mij zeggen wat er zo heftig aan is en welke bijwerkingen die heeft gehad?

Goeie dag ff iets anders misschien hebje iets aan mijn info!!!!

Ik heb pas een lipo 6 op en ik heb er 4,5 week overgedaan eerste week voelde ik niet zoveel van ik had moeite met 6.2 Km renne in 43 minuten maar steeds werd ik sneller en kon meer renne + kracht traine doen.
NU ren ik in 9KM in 50 min. en daarna kracht traine van anderhalfe uur erachteraan en en ik ben niet moe !!! smorgens neem ik er 2 voor ontbijt en voor het middag eten weer 2 en halfuur voor training neem ik er 1 voor extra verbranding ik ben 3 kilo afgevallen ik eet alles ik heb geen schema of wat dan ook !!!ik hoop datje wat heb aan mijn info met vriendelijke groet Onur

Wat zijn de sides van venom dan? Iedereen spreekt erover, maar wàt zijn ze?
groeten

venom was ik zelf tevreden over.

venom hyperdrive en stimulant x zijn tot nu toe de enige 2 fatburners die ik heb voelen werken.

heb lipo6 en hydroxycut hardcore nog niet probeerd, maar die schijnen ook goed te zijn.

Goeie bump btw

maar idd sides van venom is dat ik er ook idd veel puistjes van kreeg , na een kleine week gebruik al.

Idd heftige rush hele dag door.

lipo heb ik geen ervaring mee

Ik gebruik lipo6.

Geen sides opgemerkt
Na een uur kracht nog een uur cardio is geen probleem!
Ik ben in korte tijd echt veel afgevallen, maar ik weet niet of dat komt door die lipo.

Werkt lipo6 nog zonder Yohimbine HCL ?

Terug
Naar boven