AndroidHealthClinic

Verboden voor mannen in tanktop bij Pellikaan.

Bezoekers in dit topic

Jammer, maar helaas. Je gaat er toch geen fuck aan doen. Als dat de regels zijn kan je ze respecteren of naar een andere gym.
Wees blij dat ze niet alle zware dumbells weghalen bijv. omdat dat afschrikwekkend werkt op de cardio leden. Een tshirt is toch best? Bij squats prefereer ik zelfs een katoenen tshirt.
 
Jammer, maar helaas. Je gaat er toch geen fuck aan doen. Als dat de regels zijn kan je ze respecteren of naar een andere gym.
Wees blij dat ze niet alle zware dumbells weghalen bijv. omdat dat afschrikwekkend werkt op de cardio leden. Een tshirt is toch best? Bij squats prefereer ik zelfs een katoenen tshirt.

Als dat hun "dresscode" is ga je er niet veel aan doen.

Maat van mij ging eens kijken in een nieuwe gym.

Hij vroeg of ze van plan waren om dumbells van meer dan 30 Kg aan te kopen.

Hun antwoord was: figuren zoals u willen we niet.
 
Is toch al in meerdere gyms verboden
 
Is toch al in meerdere gyms verboden
Ja, samen met dingen als geen tas mee naar binnen, geen magnesium gebruiken, geen geluid maken (deadlift) tot helemaal niet deadliften, etc.
 
Probleem opgelost met de manager vandaag, Tank tops blijven toch toegestaan, alleen string tops en zo niet .
 
DBB knokploeg strikes again ...
 
wat een kut gym
 
wat een zwakkelingen eerst wat verbieden en dan ineens niet meer. Daar zou ik niet willen trainen.
 
Ja, maar dat mogen vrouwen overal wel geloof ik, maar dat is mijn probleem niet.
Ze hebben geen Airco , dus het is daar altijd bloedheet, en er zijn geen ramen om open te zetten.
Ja met die paar centimeter extra mouwen krijg je het echt veel warmer denk ik :roflol:
 
Dan ga je toch naar de valkparkiet?
 
Bij ons in de gym mag je zelfs zonder shirt trainen:p
 
Back
Naar boven