AndroidHealthClinic

Verdeling van D-bol over de dag ??

aarson

Cool Novice
Waardering
0
Hoe kan je het beste de dosis d-bol verdelen over de dag. Heb hier al eerder een keer een discussie over gehad in het echt of niet echt forum...

Sommige mensen zeiden daar dat het misschien goed is om alles voor het trainen in te nemen.

Sommige zeiden weer dat het misschien goed is om verdelen over de dag.

hoe zit het bijvoorbeeld met de dagen dat je niet traint.

Dan ook alles in een keer innemen of dan wel verdelen over de dag...

Maybe heeft iemand hier meer feiten over, ik zou het graag willen horen!!

Wat is je dosering per dag?

• Topic Starter Topic Starter
Kukkeledeh zei:

30 MG per dag is mijn dosering. Maar ik zou er bijvoorbeeld voor kunnen kiezen om de pillen te verdelen op dagen dat ik niet traint.

Sochtends,
Smiddags en savonds

en op dagen dat ik wel train 30MG voor het trainen.

Ongeveer een half uur ervoor...

nee gewoon s'ochtends smiddags en savonds ook op dagen dat je train.

Ikzelf zou gewoon een half uur voor mijn training alles tegelijk innemen want als je het verdeeld dan vreet je lever teveel van de stoffen die je nodig hebt om te groeien (ik kan het alleen niet voor 100% onderbouwen).

Kukkeledeh zei:

Ja inderdaad, heel erg bedankt kben er nu toch wel 99 procent zeker van dat ik het innemen van de pillen verspreid als ik niet train.

En als ik wel train dan neem ik ze een uur tot half uur voor de training

aarson zei:
Ja inderdaad, heel erg bedankt kben er nu toch wel 99 procent zeker van dat ik het innemen van de pillen verspreid als ik niet train.

En als ik wel train dan neem ik ze een uur tot half uur voor de training

Verspreid of niet verspreid.
Elke keer als je een dosis dianabol slikt zal het je lever moeten passeren, dus elke keer weer een aanslag op je lever.
Mij is verteld om dus de dianabol in 1 keer te nemen ipv verdelen over de dag.

Ik verspreid ze zelf altijd over de dag, trainingsdagen of niet.

hitman zei:
Verspreid of niet verspreid.
Elke keer als je een dosis dianabol slikt zal het je lever moeten passeren, dus elke keer weer een aanslag op je lever.
Mij is verteld om dus de dianabol in 1 keer te nemen ipv verdelen over de dag.

Het gaat de mensen niet zo zeer om de aanslag op de lever maar om de werkzame stof die er over blijft:)

Infinity zei:
Het gaat de mensen niet zo zeer om de aanslag op de lever maar om de werkzame stof die er over blijft:)

En hoeland duurt het nou voordat je die d-bol gaat merken, ik ben nu drie dagen bezig en voel naar mijn weten nog niets. Alles is verder in orde wat betreft voeding etc.

aarson zei:
En hoeland duurt het nou voordat je die d-bol gaat merken, ik ben nu drie dagen bezig en voel naar mijn weten nog niets. Alles is verder in orde wat betreft voeding etc.
Duurt een weekie maar denk nou niet gelijk dat je van een paar tabs superman wordt.
Je zal gewoon op de weegschaal moeten letten voor je progressie.

aarson zei:

Krachttoename moet je toch wel snel gaan merken!
Maar wonderen moet je niet verwachten.

XLarge zei:
Krachttoename moet je toch wel snel gaan merken!
Maar wonderen moet je niet verwachten.

Nee, oke dat snap ik ook wel dat je geen superman wordt. Maar je moet toch iets merken. Heb wel het idee dat ik wat sterker was toen ik gisteren trainde.

Maar moet je at voelen, drukkende gevoelens ergens op etc.. Hooftpijn heb ik wel eens gelezen. Ik merk namelijk niets. Heb ook naar mijn idee van rare stemming of wat dan ook.

Bijvoorbeeld vochtvasthouden, je zou er een bol gezicht van kunnen krijgen op welke termijn zijn dit soort dingen.

op welke termijn zou ik zeker kunnen vaststellen dat het goed zit. Moet toch bijvoorbeeld na een week wel gewichtstoename zien.

wees geduldig het feest begint vanzelf:D .En na week 1 zal je misschien wel wat gewonnen hebben maar das veel vocht

redhead zei:
wees geduldig het feest begint vanzelf:D .En na week 1 zal je misschien wel wat gewonnen hebben maar das veel vocht

Tuurlijk ben ik geduldig, maar ben altijd op mn hoede voor fake shit. En dit is natuurlijk mn eerste kuur en weet dus helemaal niet wat ik mee moet maken of wat me te wachten staat. En als ik dan ook nog een iemand lees die met de zelfde batchnummers problemen had dan ga je twijfelen. Gelukkig zijn er ook gasten die met zelfde batchnummer hard gingen en ben er van overtuigd dat de supplier me niet geflashed heeft. Maar goed dadelijk trainen en dan gaan we weer eens kijken of het wat lekkerder gaat met de gewichten...

Jullie horen snel weer van me!!!

1 of meerdere dosissen, beide manieren hebben voor -en nadelen

hoge dosis, 1x: goede piek, maar nadeel van diepe val na de piek
verdeeld: lage pieken, maar wel minder val na de pieken

Op zich kanhet niet zoveel kwaad om een val te hebben als je stackt, dan zijn je bloedwaarden toch al verzadigd met test bijv. Bij D-bol only is het zeker aan te raden om te verdelen over de dag. Bij stacks is het wellicht mogelijk om het bij 1 of 2 dosissen per dag te houden. Per dosis lager gaan dan 15 gr is vrij zinloos, aangezien er ook nog een relatief groot deel afgebroken word door de lever.

Big_T zei:
Per dosis lager gaan dan 15 gr is vrij zinloos, aangezien er ook nog een relatief groot deel afgebroken word door de lever.

uhhu.

Daarom ga ik zeker als een speer op 3 x 10mg, omdat mn lever alles afbreekt :rolleyes:

Alles zou ik niet beweren maar bij zo lage dosis altijd meer. Je hebt zo namelijk 3 x een passage langs de lever, ipv 1 x bij een éénmalige dosis. Zelfs al word er veel afgebroken, dan nog kan d-bol goede resultaten geven, dus zo vreemd vind ik het niet :)

Terug
Naar boven