AndroidHealthClinic

Verder cutten na AAS cut kuur?

Synthesis

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Zo mannen,

Mijn cut kuur zit erop (Test/Winny/Mast), en heb er toch een 5-6 tal kg extra spiermassa aan overgehouden en misschien toch wel een 1kg vet verloren, dus al bij al vet % wel wat omlaag en ik sta nu wat strakker. Dit heb ik gedaan op een cut dieet, maar voel wel dat ik gedurende de ganse periode makkelijk 10+ kg zou hebben overgehouden moest ik een lean-bulk schema hebben gevolgd.
Wel zit ik nog altijd niet op mijn streefdoel qua definitie en zou ik nog willen verlagen in vet %.

En vroeg mij af of ik nu verder een cut dieet zou volgen, of gewoon op onderhoud eten en wat meer circuit-training invoegen en zo - kwestie van niet te veel van de opgebouwde spiermassa te verliezen. Of iets anders?

Merk wel ook wat meer zachtheid van de spieren natuurlijk met het stoppen van Test/Mast.

Zou niet direct gaan cutten.., ff lekker blijven vreten om de gains te behouden!

Lijkt mij ook. Niet onder je (nieuwe) onderhoud gaan eten! Cutten pas over een paar maandjes..

• Topic Starter Topic Starter
Dat zou ik liefst en vooral ook doen. Ook omdat ik gewoon graag (gezond) vreet. Merk gelijk zelfs dat ik veel meer honger heb dan tijdens de kuur...

Maar, ik moet wel binnenkort terug scherp staan...dacht van een paar weken een keto te doen, of een 3dagen laag in KH/1 dag hoog...
Of gewoon eerste 3 maaltijden met KH (+ na de training), laatste 3-4 maaltijden enkel nog EI + VET..

Dat zou ik liefst en vooral ook doen. Ook omdat ik gewoon graag (gezond) vreet. Merk gelijk zelfs dat ik veel meer honger heb dan tijdens de kuur...

Maar, ik moet wel binnenkort terug scherp staan...dacht van een paar weken een keto te doen, of een 3dagen laag in KH/1 dag hoog...
Of gewoon eerste 3 maaltijden met KH (+ na de training), laatste 3-4 maaltijden enkel nog EI + VET..

Dat kan imo allemaal goed hoor, zo lang je niet lager dan onderhoud gaat in kcal. Waarom 'moet' je scherp staan en voor hoe lang moet je scherp staan? Als je lager in koolhydraten gaat hou je minder vocht vast, maar verlies je ook vaak iets aan kracht en dat wil je niet vlak na je kuur he.

Terug
Naar boven