AndroidHealthClinic

verdien duizenden euros in 5 uur per maand

Ik doe dit ook al enkele maanden, en heb al 2 en half milioen euro verdiend!!! hoe meer tijd je er in investeert hoe meer geld je eruit krijgt!
Maar het is wel niet de bedoeling dat je de link doorgeeft aan mensen, het systeem dat hij gebruikt werkt maar tot bepaald aantal gebruikers!

:roflol:

Ik heb een programma gekocht van de broers Murat en Mehmet, daar verdien je nog veel meer mee. Mag je ook nog hier en daar wat sletjes in elkaar beuken. Voor 10.000 euro mag je het programma overnemen, Pat.

Door dit soort simpel volk verdienen die sites bakken met geld :D

Die bedragen die hij laat zien zijn van de mensen die er allemaal ingetuind zijn.

Ik ben net begonnen en heb nu al 1294 Euro verdiend :eek:

Mja beetje TE doorzichtig.

Volgens mij is patmuscle de nieuwe luppie.

Als ik die sites zie vraag ik me altijd af of ze eigenlijk nog slachtoffers kunnen vinden, je verwacht toch dat mensen ondertussen al een enorm BS alarm ingebouwd moeten hebben na al die waarschuwingen overal, maar telkens weer blijken er nog genoeg vissen in de vijver rond te zwemmen.

Dat wordt morgen om 8 uur weer gewoon vuilnisbakken legen voor de TS, jammer.

Hey Patmuskel!

Alweer zon goeie topic!
Lekker bezig knul!

Doei he!

Als ik die sites zie vraag ik me altijd af of ze eigenlijk nog slachtoffers kunnen vinden, je verwacht toch dat mensen ondertussen al een enorm BS alarm ingebouwd moeten hebben na al die waarschuwingen overal, maar telkens weer blijken er nog genoeg vissen in de vijver rond te zwemmen.

Idd, dat verbaast me ook altijd :roflol:

Vet, heb meteen 5 accounts gemaakt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zelfs de gemiddelde vmbo'er zijn bullshit-alarm zou keihard moeten afgaan bij het openen van die site. :o

Hoe werkt dit? Ik ben geinteresseerd.

Ben ook al echt 20 verschillende sites tegengekomen met dit soort shit, tieners van net 18 met lamborghini's.

Alleen maar door deze site!!!

:rolleyes:

Terug
Naar boven