AndroidHealthClinic

verdien duizenden euros in 5 uur per maand

dan heb je het mis knul, goede vriend is ermee bezig en ik ga me er ook in verdiepen, naast je school is dit makkelijk geld verdienen als het goed gaat

Naast je school? Als je dit zou verdienen hoefde je niet eens meer naar school. Meen je nou echt dat dit gaat werken? Typ eens in op google, online geld verdienen, en je krijgt honderden site's hoe het kan tjonge jonge dat je dit nog gelooft.

misschien dat er 1 iemand 25000 per maand zal verdienen, de opr(l)ichter :roflol:

ik doe dit al tijden, ik hoef niet eens meer te werken...........................???

Heb het niet tegoed bekeken maar ik gok dat voor wanneer je start te verdienen je eerst een kleine som moet investeren in iets zeker.

jaja, hoe word je opgelicht

Niet alleen zijn patmuscle's biceps klein, zo'n verstand is dat ook.

Ik ben hier zo'n 4 maanden mee bezig en heb 1500 euro verdiend !

Yo Patmuscle!

Ik doe het ook man, na lange tijd begint het nu eindelijk rendement te leveren!! Ik zou zeggen laat je niks wijs maken door die gasten hierzo, je moet eens weten wat je allemaal kunt verdienen :D. Het geld ligt min of meer voor het oprapen!

Go now Pat and make that money!! :)

Is dit die cashcow waar ik al mijn hele leven op zit te wachten?:roflol:

Kan iemand svp een samenvatting geven hoe ze je proberen op te lichten mijn flash doet het niet...

piramide, investering etc op welke manier?

Is dit die cashcow waar ik al mijn hele leven op zit te wachten?:roflol:

Kan iemand svp een samenvatting geven hoe ze je proberen op te lichten mijn flash doet het niet...

piramide, investering etc op welke manier?
Samenvatting: Je verdiend geld door het programmatje: P.I.M.P ,succes.

no free-lunch.

Als ie nou is vertelt hoe hij dat doet ipv zijn maandelijkse inkomens te laten zien 5 minuten lang wat niemand ene reet boeit.

Wil je aan extra geld geraken voor meer sups te kunnen kopen?

Ik doe dit ook al enkele maanden, en heb al 2 en half milioen euro verdiend!!! hoe meer tijd je er in investeert hoe meer geld je eruit krijgt!
Maar het is wel niet de bedoeling dat je de link doorgeeft aan mensen, het systeem dat hij gebruikt werkt maar tot bepaald aantal gebruikers!

Terug
Naar boven