AndroidHealthClinic

verdomme kben ziek......

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
moet nog anderhalf week en word ik verdomme nu ziek. ben strond misselijk kreeg bijna geen eten naar binnen moets bijna spijen. barstende kopijn. koortsactig gevoel. gelukkig vandaag een rustdag. morgen benen trainen ik ga trainen hoe dan ook ookal kots ik alles der onder.....

!!BarmaN!! zei:
moet nog anderhalf week en word ik verdomme nu ziek. ben strond misselijk kreeg bijna geen eten naar binnen moets bijna spijen. barstende kopijn. koortsactig gevoel. gelukkig vandaag een rustdag. morgen benen trainen ik ga trainen hoe dan ook ookal kots ik alles der onder.....

Damn klote voor je man. Was je in je vorige kuur ook niet ziek geworden? Ik raad je aan 'Citrosan' te gebruiken. Helpt goed bij het genezen van griep, althans bij mij is de griep in no time weg.

Succes ermee!

klote om te horen bro. beterschap !

• Topic Starter Topic Starter
thanx

dit kan ik nou echt niet hebben kan mijn resultaten mooi vernken als ik pech heb.

Beterscap bro. Zelf heb ik trouwens slechte ervaringen met zware trainingen zoals benen als ik me niet goed voel. Meestal komt dit mn herstel niet ten goede. Mischien een paar daagjes extra rust inlassen. Kan weinig kwaad denk ik.

beterschap! maar als ik jouw was zou ik juist niet trainen maar je lichaam ff rust gunnen kans dat je juist door te trainen je gains verprutst!

Daar sluit ik me bij aan. Ziek zijn en trainen ..... wellicht maak je daar meer stuk mee dan goed. Je lichaam heeft die energie heel hard nodig om te herstellen.

Beterschap Bro!

ik zou het trainen ook effe opschuiven als ik jouw was. als je goed blijft eten dan kan je de schade behoorlijk beperken!
beterschap bro!

Lauw zei:
ik zou het trainen ook effe opschuiven als ik jouw was. als je goed blijft eten dan kan je de schade behoorlijk beperken!
beterschap bro!

Idd, door te trainen ga je juist meer kcal gebruiken terwijl je niet goed kan eten nu.

Nogmaals sterkte bro ! ;)

trainen als je koorts hebt, is het stomste wat je kan doen. als je rust, ben je één week verloren. en dat haal je zo weer in. omdat je rust, zal je niet vooruitgaan, maar omdat je anabolen neemt, zal je ook niets verliezen.

Terug
Naar boven