XXL Nutrition

Verdonk gaat hangen

Lijkt ja. In feite is dit de zoveelste ramkoers die ze vaart. Ze is ongeschikt als bestuurder, ze bestuurt namelijk niet maar is als een kapitein op een schip die het roer in één positie vastzet, ongeacht windrichting en windkracht, ongeacht of er wervelstromen, ijsbergen of koraalriffen tussen haar en het doel liggen.
Verdonk is minister hoor, geen kapitein.

Til ziet het goed. Verdonk moet gewoon 1 lijn trekken en dat wordt haar verschrikkelijk moeilijk gemaakt door wat er nu gebeurt. De mensen die niet hebben tegengewerkt bij hun uitzetting moeten dan ook allemaal een brief krijgen dat ze toch wel welkom zijn. Dit is gewoon niet te doen en het is dus beter, logischer en makkelijker dat ze nu worden uitgezet.
Beter laat dan nooit.

Dag Verdonk... ga maar weer in de gevangenis werken, daar ben je veeeeel beter in. :wave:

Verdonk moet gewoon blijven wat een f*cking onzin. Als die mensen hier niets te zoeken hebben moeten ze weg.

En dat word ook geen CDA,PvDA en VVD
Ik hoor de VVD'ers hier nog schaterlachen toen SP afviel.
Maar nu valt VVD ook buiten de boot.
Ik en mijn kameradski's lachen nu.
Daar drinken we een vodka op EricR :D

Visum binnen en Verdonk minister af? Wat een droomdag lijkt dit te worden :) Justice at last...

Iemand er ooit al eens bij stilgestaan dat mevr. Verdonk misschien gelijk heeft en de rest niet? Commentaar geven is makkelijk maar ik durf te wedden dat zij meer snapt van dit soort zaken dan jullie allemaal samen, anders was ze geen minister geworden, of denk je dat ze dat zomaar door iedereen laten doen :rolleyes:

Hehe verdonk kan nu echt niet meer serieus genomen worden, als ze een beetje verstandig was zou ze nu allang weg zijn geweest.

Iemand er ooit al eens bij stilgestaan dat mevr. Verdonk misschien gelijk heeft en de rest niet? Commentaar geven is makkelijk maar ik durf te wedden dat zij meer snapt van dit soort zaken dan jullie allemaal samen, anders was ze geen minister geworden, of denk je dat ze dat zomaar door iedereen laten doen :rolleyes:

hehe denk je dat nou echt....

Ten eerste heeft ze teveel gelogen en fouten gemaakt, ten 2e negeert ze de 2e kamer(parlement)
Voor zover ik weet doet ze niets illegaals hoor, integendeel ze volgt de wet. Parlement is een linkse meerderheid, en zij blijft gewoon bij haar principes...en de VVD staat aan haar kant.

er is anders een bekwame meerderheid in de kamer die tegen is, dus je argument snijdt geen hout. En Verdonk dient de meerderheid van de Kamer te gehoorzamen. Het is eigenlijk heel simpel.

Ik denk niets, maar jullie weten het allemaal zoveel beter zeker?

Ze handelt op eigen houtje!
Mark Rutte is het vast niet eens met hetgeen wat Verskank doet en voor zover ik weet moet de kamer akkoord gaan met beslissingen die genomen moeten worden.
En volgens mij gebeurt dat alweer niet!
Verdonk moet gewoon opkrassen;)

Ik vind het een vreemde zaak vinden. Verdonk voert enkel een beleid uit wat al jaren geen probleem is. Het beleid dat door pvda'er is bedacht. Dit heeft ze dus niet zelf bedacht.

Jammer, ik vond het wel een vrouw met ballen ondanks fouten dat ze heeft gemaakt.

er is anders een bekwame meerderheid in de kamer die tegen is, dus je argument snijdt geen hout. En Verdonk dient de meerderheid van de Kamer te gehoorzamen. Het is eigenlijk heel simpel.
Omdat meer dan 50% van de kamer links is, anders was er niets aan de hand. En verder moet een minister niet perse gehoorzamen aan iemand. Helaas is het niet zo simpel en komt links het allemaal in de soep gooien met hun pardon flauwekul. En als het waar is wat Emile zegt over die pvda'er dan is het helemaal belachelijk.

Ze handelt op eigen houtje!
Mark Rutte is het vast niet eens met hetgeen wat Verskank doet en voor zover ik weet moet de kamer akkoord gaan met beslissingen die genomen moeten worden.
En volgens mij gebeurt dat alweer niet!
Verdonk moet gewoon opkrassen;)
Eigen houtje? Ze is bevoegd voor deze kwestie en voert uit wat ze moet uitvoeren volgens de wet. Er is nog geen nieuw bestuur en het gaat al mis met links erbij, beloofd voor straks. Altijd gaat er wat mis met links, kijk maar naar alle regeringen die vallen, is altijd doordat een linkse partij roet in het eten komt gooien. Als er dus iets moet opkrassen is het wel links :wave:

Zullen ze nu ook, net als in andere landen, elkaar te lijf gaan en, dat er ook eens echt gevochten gaat worden in de kamer?:D

• Topic Starter Topic Starter
Niks pardon flauwekul, er is een motie om uitzettingen op te schorten. Er is geen motie om een pardon uit te voeren.

Verdonk doet alsof een wijziging in beleid ook direct nieuw beleid is, maar dat is gewoon puur technocratisch denken. De ingeslagen weg is de enige die bewandeld kan worden volgens Verdonk. Terwijl er vaak genoeg op diverse terreinen wordt afgeweken van de algemene beleidslijn.

Terug
Naar boven