- Waardering
- 2.656
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik maak me geen illusies hoor, en o.a. met deze posts tracht ik die bijdrage te leveren. Wil jij me belonen?Ik zeg dat je dat maar hebt te accepteren........niets over de gevoelens die ik er bij krijg maar die bij jouw nu de vrije loop lijken te gaan krijgen.
Zijn er in jouw ogen andere opties dan?
Moet ik die BOA op z'n bek slaan omdat ik vind dat......??
Je zou bijv. zelf de politiek in kunnen gaan en er wat aan doenIk zeg maar wat hoor!
Boogie haalt zijn superman pak uit de kast, zegt zijn baan op om fulltime al zijn tijd en energie te steken in het "redden van 7 jarige Karimmetjes".
Zulke plannen heb je zeker niet? Voorlopig type je hier wat postst, en had je maybee iemand kunnen helpen
Dat is waar, tegelijkertijd heb ik wel van mijn stemrecht gebruik gemaakt en voor Wouter Bos (=voor pardon) gestemd. Ten slotte verdiep ik mij momenteel in de politiek, wellicht dat ik met die verworven knowhow later een '2e Verdonk' de poot dwars kan zetten. Wie weet...
Dat jij trouwens onderscheid maakt tussen je mening dat Karim belangrijker is vanwege "menselijk belang", en het belang over vissen met 4 hengels ondergeschikt is, is in dit voorbeeld een foute beredenering.
Essentie van bovengenoemde stukken zat hem in het feit dat er in Nederland wel meer zaken nou eenmaal wetgeving zijn, waar je zelf niet achter staat.
Karim dus niet vergelijken met 4 hengels; beide zijn idd onbegrijpelijk, maar kennelijk wel nodig!!!!
2 fouten. 1: er is weldegelijk een verschil tussen een hengel en Karim. Net zoals er verschil is tussen iemand uitschelden en verkrachten. Het lijkt me niet dat ik dit hoef uit te leggen, je bent immers een slimme hengelaar.
2: het is helemaal niet nodig. Leg mij uit waarom het nodig is? Er is toch een andere wet mogelijk? Een generaal pardon, een pardon voor twee hengels of meer etcetera. Jij redeneert dat omdat wetten nodig zijn in Nederland, slechte wetten maar geaccepteerd moeten worden of wetten die in weze goed zijn maar omdat ze soms slecht uitpakken we daarmee toch maar genoegen mee moeten nemen. Rare redenering.
Je kunt het accepteren en langzaam een beperkte bijdrage leveren via allerlei wegen, maar een ware revoltie breng je nou eenmaal niet alleen op gang.
Dream on anders
We zakken af naar niveautje Nepal of Venezuela zo. Lekker bezig.

Doordat jij mij napraat en bijna citeerd krijgt dit toipic gelukkig wel toegevoegde waarde
Trouwens venezuele is best een mooie omgeving toch Eric R?![]()
Maar ik zou toch niet die dwaze situaties, in de politiek, als daar willen meemaken.

Zoals Zalm net zegt is het not done om voordat er een nieuw kabinet is gevormd het oude al een richting op te dwingen die het niet wil. Je kan wel jammeren over dictaturen maar het was eerder links dat ondemocratisch te werk is gegaan. Links heeft de verhoudingen in de tweede kamer bijna onherstelbaar verziekt met een misplaatse voortijdige coup. Het is volstrekt not done om een demissionair kabinet te dwingen tot beleidswijziging.
Laat ze het straks maar beter proberen te doen in een links kabinet, ik geef ze een paar maanden.
Zoals Zalm net zegt is het not done om voordat er een nieuw kabinet is gevormd het oude al een richting op te dwingen die het niet wil. Je kan wel jammeren over dictaturen maar het was eerder links dat ondemocratisch te werk is gegaan. Links heeft de verhoudingen in de tweede kamer bijna onherstelbaar verziekt met een misplaatse voortijdige coup. Het is volstrekt not done om een demissionair kabinet te dwingen tot beleidswijziging.
Laat ze het straks maar beter proberen te doen in een links kabinet, ik geef ze een paar maanden.
Heb gisteren de discussie gevolgd op een Nederlandse talkshow (ben ff de naam kwijt)De Tweede Kamer heeft gewoon het laatste woord, daarvoor zitten ze er. Dit was geen nieuw beleid, maar een wijziging. Door technocraten wordt nu iedere wijziging uitgelegd als nieuw beleid. Maar een aanvulling of wijziging is wel iets anders dan een heel nieuw beleid opstellen.
Huurbeleid kent een nieuw beleid, met redelijk veel wijzigingen. Dat is dan ook terecht afgevlagt door de Eerste Kamer. In dit geval staat het beleid al maar wordt er nog een wijziging doorgevoerd. De rest van het beleid blijft gewoon staan.
Feit blijft ook dat alle argumenten van het kabinet onderuit zijn gehaald. Want waar ze zich tegen hebben verzet kan nu op eens wel. Als het echt niet mogelijk was geweest waren de uitzettingen ten allen tijde doorgegaan.
Tja de VVD is natuurlijk degene die het hardst ageert tegen de moties.
Verdonk heeft zich veel te hard opgesteld, dat was totaal onnodig. Ze kon niet eens even de uitzettingen nog iets langer opschorten in afwachting van een debat een dag later. Ze is te veel haar eigen koers gaan varen, dat is gewoon een onmogelijkheid binnen een kabinet. Het zooitje kwam via Verdonk, niet voor niets ligt ze iedere keer onder vuur.
IMO heeft ze echter een heel zware taak gehad in de regering en niet veel mensen zouden dat beter hebben gedaan denk ik, het is alleen heel ongelukkig verlopen door zaken waar zij geen vat op had...

Ken de details niet, volg ook niet alles. Liegen over de rug van mensen kan absoluut niet natuurlijk.
en de iraanse homo's dan...?
en de congoleense regering dan die door de ind is ingelicht over de mensen van daar die hier asiel hebben aangevraagd..?
daar heeft ze ook niet keihard over gelogen ofzo![]()
Mja dat ze haar eigen koers vaart zal dan wel kloppen, meestal krijg je dit soort problemen door een gebrek aan communicatie binnen een kabinet, daar had ze ook wat verder vooruit kunnen denken, zij, maar ook anderen.