MuscleMeat

Verdwijnt de plofkop?

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Ik heb een deca (233 mg/wk)/sus(350 mg/wk) kuurtje gedaan waarbij ik in de laatste 2 weken d-bol(30 mg/dag) heb gebruikt.
Tijdens de d-bol heb ik geen deca en sus meer gezet, de week daarvoor ook al niet meer. Dus toen ik met de d-bol stopte was het 3 weken geleden toen ik mijn laatste injects deca/sus gezet had.

Ik heb een flinke plofkop gekregen en heb alleen de laatste twee weken tijdens de d-bol 25 mg proviron/dag gebruikt.

Intussen zit ik al in de 3e week van mijn nakuur, maar ik heb nog steeds een behoorlijke plofkop :o
Ik ben 2,3 kg kwijtgeraakt intussen, geen spiermassa want kracht blijft gelijk. Het zal voornamelijk vocht zijn (spierdefinitie wordt beter) en vet (ik gebruik clen in de nakuur). Ik merk ook dat ik mijn riem weer een gaatje strakker moet doen.
Ik ben trouwens vorige week weer met creatine begonnen, eerst oplaadfase (5 dagen 20 gr/dag) en nu elke dag 5 gram.

Dan uiteindelijk mijn vraag, hoe lang duurt het voordat je al het vocht weer kwijt bent? En verdwijnt die plofkop helemaal of zal je er altijd wat aan overhouden?

zodra de oestrogeen niveau's weer normaal zijn zal je vocht afnemen en ook je hoofd smaller worden.

• Topic Starter Topic Starter
hardgainers zei:
zodra de oestrogeen niveau's weer normaal zijn zal je vocht afnemen en ook je hoofd smaller worden.
Yes weet ik, maar enig idee hoe lang het duurt voor de oestrogeenniveau's weer normaal zijn ???

is verschillend, zolang je hormoonhuishouding overhoop ligt kan je hier last van hebben.

Heb je een fatsoenlijke nakuur met nolva en clomid gehad?

Ja daar zit ik nog in. Tijdens de d-bol heb ik 2 x 2500 iu HCG gezet, met een tussenpoos van 5 dagen. Mijn nakuur:

week 1 t/m 4 50 mg clomid/dag
week 1 t/m 4 30 mg nolva/dag
week 1 t/m 4 2 mcg clen/dag

Verder gebruik ik nog:
3 caps tribulus/dag
3 caps ZMA/dag
4 tabs avena sativa/dag

Start nakuur direct na de d-bol. Ik moet nu nog 1 week.

Trekt vanzelf weg. Geef 't nog wat tijd. :)

Komt echt allemaal wel goed,
Als het vochtvasthouden je zo hindert, dan de volgende kuur toch maar beter een anti-e nemen?
[En niet alleen tijdens de laatste 2wkn]

Nakuur is wel in orde zo, volgens mij.

Ik denk dat je de creatine even moet laten staan, omdat je nu juist het vocht uit je lichaam wil laten gaan.
Creatine slaat extra water in de spier op en geeft hierdoor een meer "bloated look".

klopt wel dat je door crea extra water vasthoudt..maar vind het zelf altijd wel ok in de nakuur...
geef het wat tijd trekt vanzelf weer weg greetz...

Ok thanks allemaal,
ik was waarschijnlijk iets te ongeduldig :)

Volgende keer zeker aan de anti-aromatiseerders! Ik wist niet dat ik zo'n aanleg had voor een plofkop dus vandaar dat ik ze had laten staan. Maar omdat het echt te gek werd heb ik de laatste twee weken proviron gebruikt.

Terug
Naar boven