- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Amerikaanse president Donald Trump laat het aan zijn minister van Defensie James Mattis over of waterboarding en andere verhoortechnieken worden ingezet om van gevangenen inlichtingen los te krijgen. Volgens Trump gelooft Mattis niet per se dat waterboarding, waarbij iemand het gevoel wordt gegeven te verdrinken, effectief is.
“Ik ben het daar niet noodzakelijkerwijs mee eens, maar ik zeg jullie dat zijn besluit boven dat van mij gaat omdat ik hem die bevoegdheid geef”, zei Trump op een persconferentie met de bezoekende Britse premier Theresa May in het Witte Huis. “Ik denk dat het wel werkt. Ik ben daar al een hele tijd open over. Maar ik ga mee met onze leiders.” Trump had al eerder gezegd het oordeel van Mattis te volgen.
Dit zijn toch de landen met een visa ban?Veel conferences voor programmeurs in de VS kunnen zeer invloedrijke programmeurs niet meer uitnodigen door de visa ban.
Dit zijn toch de landen met een visa ban?
1. Iraq 2. Libya 3. Somalia 4. Syria 5. Yemen 6. Iran 7. Sudan
Weet het totaal niet uit m'n hoofd, maar dat zou goed kunnen. Bijzonder getalenteerde programmeurs/sprekers vanuit die regio. Zeker in de open source community. Vind het echt doodzonde.
Zijn er voorbeelden van dat eerste?Veel conferences voor programmeurs in de VS kunnen zeer invloedrijke programmeurs niet meer uitnodigen door de visa ban. Andersom hetzelfde probleem; programmeurs uit de verbannen landen, die momenteel met hun gezinnen in de VS verblijven, kunnen niet naar het buitenland, omdat de kans bestaat dat ze niet meer terug naar hun gezin kunnen.
Bijzonder treurig.
Er komen ook bijzonder veel getalenteerde apothekers en raketgeleerden uit die regio. Echt doodzonde die visum ban.Weet het totaal niet uit m'n hoofd, maar dat zou goed kunnen. Bijzonder getalenteerde programmeurs/sprekers vanuit die regio. Zeker in de open source community. Vind het echt doodzonde.
Mexico, a major drug producing and transit country, is the main foreign supplier of marijuana and a major supplier of methamphetamine to the United States. Although Mexico accounts for only a small share of worldwide heroin production, it supplies "a large share of the heroin distributed in the United States." The State Department estimates that 90% of cocaine entering the United States transits Mexico. In the United States, wholesale illicit drug sale earnings estimates range from $13.6 to $48.4 billion annually.
Meningen zijn feiten en feiten zijn meningen op DBBHet is DBB, daar zijn meningen en feiten hetzelfde.![]()

Trump: "What the hell's going on in Chicago?"
Answer: "Democrats".
![]()