- Waardering
- 21.437
Onderdeel van onderhandelingstactiek. We gaan zien hoe het afloopt.
------------------------
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onderdeel van onderhandelingstactiek. We gaan zien hoe het afloopt.
HEERDE - Als kersverse adoptiemoeder mocht voormalig CDA-politica Sabine Uitslag zelf een naam bedenken voor het lammetje dat ze gisteren adopteerde. ,,Ik heb nog even Trumpie overwogen. Onder het motto: veel geblaat, weinig wol. Maar dat vond ik toch wat zielig voor dat diertje.”
LOL, als er iemand is die voortvarend te werk gaat is het Trump wel ,domme gans![]()
Klopt, ik voel me gelukkig ook niet belangrijk. Sommigen nemen zichzelf iets te serieus hier.Dat is jouw mening inderdaad maar dat is helemaal niet belangrijk.
Oh ok jouw mening is ineens een feit geworden.Klopt, ik voel me gelukkig ook niet belangrijk. Sommigen nemen zichzelf iets te serieus hier.
Het is echter wel gewoon een feit dat jij appels met peren aan het vergelijken was.
Het is DBB, daar zijn meningen en feiten hetzelfde.

Ja, want iets met drogredenering enzo.
Sluit jezelf eens op in een gesloten garage en laat de motor lekker draaien. Kijken hoe idioot die groene gekte is.
De nieuwe Amerikaanse president Donald Trump wil de extremistische terreurorganisatie Islamitische Staat (IS) steviger aanpakken. Dit heeft de krant New York Times (NYT) vandaag op gezag van "functionarissen" gemeld.
Volgens de NYT werken medewerkers van de Republikein in het Witte Huis een presidentieel decreet uit dat de nieuwe minister van Defensie James Mattis opdracht geeft IS agressiever aan te vallen. Dit kan artillerie op de grond en aanvalshelikopters als steun voor het aanvallen van het IS-bolkwerk Raqqa inhouden.
Vandaag bezoekt Trump voor het eerst als opperbevelhebber van de Amerikaanse strijdkrachten het Pentagon. Hij zal er eisen dat hij binnen de dertig dagen de nieuwe opties voor de strijd tegen IS krijgt.
Tijdens de verkiezingscampagne heeft Trump gezegd een geheim plan te hebben om IS te verslaan. Maar hij heeft ook gezegd zijn bevelhebbers een maand de tijd te willen geven om met nieuwe opties uit te pakken, aldus de NYT.
Gaan we weer piemols meten?Zou wel echt de mooiste dag ooit zijn om jou in het echt te zien.
Ik zie 'm eerlijk gezegd alleen maar posten over hoe geweldig hij zelf is en hoe dom anderen zijn, zonder onderbouwing of nuance.
Om nog maar eens een discussie proberen op te starten die inhoudelijk wat verder gaat dan "trump is echt een baas" of "jij bent een racist! Nee, jij!" : wat denkt men hier in dit topic nu eigenlijk van die muur? Geschiedenis heeft toch uitgewezen dat het bouwen van muren bijna altijd meer ellende opleverde dan de ellende die het had moeten voorkomen?

O'Neill has contributed articles to publications in the United Kingdom, the United States and Australia including The Spectator, the New Statesman, The Guardian, BBC News Online, The Australian, The Christian Science Monitor, The American Conservative, Salon.com, and Rising East. He occasionally blogged at Comment is free,[1] but is now a regular blogger at telegraph.co.uk.[2] He writes a column for The Big Issue in London and The Australian in Sydney.
He began his career at Spiked's predecessor, Living Marxism, the journal of the Revolutionary Communist Party, which ceased publication after ITN won their libel action against it.

Mikhail Gorbatsjov, de voormalige leider van de Sovjet-Unie, heeft een opmerkelijk opiniestuk geschreven in Time Magazine. Daarin roept hij op om de nieuwe wapenwedloop stop te zetten.
"De wereld wordt vandaag overspoeld met problemen. Beleidsmakers lijken verward en verloren. Maar geen enkel probleem vandaag is prangender dan de militarisering van de politiek en de nieuwe wapenwedloop. Het stoppen en omkeren van deze vernietigende race moet onze topprioriteit zijn", begint Gorbatsjov zijn opiniestuk. "De huidige situatie is te gevaarlijk."
Hij wijst op de opbouw van militair materieel in Europa, en de groeiende spanningen tussen de Navo en Rusland. Gorbatsjov klaagt ook de toenemende militaire budgetten aan. "Terwijl staten moeite hebben om de belangrijkste sociale noden van hun bevolking te bekostigen, nemen de defensieuitgaven toe", hekelt hij. Bovendien gaat dat geld naar steeds destructievere massavernietigingswapens.
Ook spreken steeds meer politici en militaire leiders opruiende taal, die bovendien lustig wordt overgenomen door commentatoren en tv-persoonlijkheden, klinkt het. "Het lijkt erop dat de wereld zich voorbereidt op oorlog", aldus Gorbatsjov.
De voormalige leider van Sovjet-Unie roept de VN-Veiligheidsraad op om een resolutie te stemmen waarin de belofte om nooit een nucleaire oorlog uit te vechten, hernieuwd wordt. Het is dan aan Amerikaanse president Donald Trump en zijn Russische collega Vladimir Poetin om het voortouw te nemen, aangezien hun beider landen verantwoordelijk zijn voor meer dan 90 procent van het kernwapenarsenaal.
Mensen verlossen van het nucleaire zwaard van Damocles zal een van hun grootste angsten wegnemen, stelt Gorbatsjov. "Veel andere problemen zullen dan gemakkelijker opgelost kunnen worden."