XXL Nutrition

Verenigde Staten

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.561
Laatst bewerkt:
Inreisverbod VS leidt wereldwijd tot verwarring en kritiek
Veel experts wijzen er ondertussen op dat Trump voor het inreisverbod landen heeft geselecteerd waarmee hij als ondernemer geen zaken deed.
Saudi-Arabië, de Verenigde Arabische Emiraten en Egypte, belangrijke handelspartners van de VS, komen bijvoorbeeld niet voor op de lijst, terwijl terroristen uit die landen wel aanslagen pleegden in de VS.

Echt integer die man. Goed voor het land en volk of goed voor zijn imago en handels vriendjes?

hebben die experts ook al aan jou verteld dat Obama deze lijst heeft samengesteld :haha:

hebben die experts ook al aan jou verteld dat Obama deze lijst heeft samengesteld :haha:
De basis is idd gelegd in 2015 door Obama. Heeft ook vijf vd zeven landen de moeder gebombardeerd. Obama weigerde ook maandenlang mensen uit een bepaald land.

The Syrian Civil War touched off in 2011. Here are the Syrian-refugee admissions to the U.S. until Obama decided to admit more than 13,000 in 2016: Fiscal Year 2011: 29 Fiscal Year 2012: 31 Fiscal Year 2013: 36 Fiscal Year 2014: 105 Fiscal Year 2015: 1,682 To recap: While the Syrian Civil War was raging, ISIS was rising, and refugees were swamping Syria’s neighbors and surging into Europe, the Obama administration let in less than a trickle of refugees.Only in the closing days of his administration did President Obama reverse course — in numbers insufficient to make a dent in the overall crisis, by the way — and now the Democrats have the audacity to tweet out pictures of bleeding Syrian children?

Inreisverbod VS leidt wereldwijd tot verwarring en kritiek
Veel experts wijzen er ondertussen op dat Trump voor het inreisverbod landen heeft geselecteerd waarmee hij als ondernemer geen zaken deed.
Saudi-Arabië, de Verenigde Arabische Emiraten en Egypte, belangrijke handelspartners van de VS, komen bijvoorbeeld niet voor op de lijst, terwijl terroristen uit die landen wel aanslagen pleegden in de VS.

Echt integer die man. Goed voor het land en volk of goed voor zijn imago en handels vriendjes?
Sommigen hier waren daarvoor al verward.

"journalist" Sunday Times

"journalist" NY Times
http://nypost.com/2016/02/25/new-york-times-columnist-tweets-joke-about-killing-trump/

En zo zijn er meer..

Sommigen lijken niet goed te beseffen dat een potus en zijn team over veel meer info beschikt. Wanneer je voor het eerst de mount everest op tv ziet en waardeoordelen geeft over bergbeklimmers hoe deze het best te beklimmen, roep je eveneens een onuitgesproken waardeoordeel over jezelf af. Zeker wanneer blijkt dat bij het geven van waardeoordelen de nodige info en perceptie ontbreken. Grappig is het wel, en dat is ook een bijdrage op het forum.

Laatst bewerkt:
Sommigen lijken niet goed te beseffen dat een potus en zijn team over veel meer info beschikt. Wanneer je voor het eerst de mount everest op tv ziet en waardeoordelen geeft over bergbeklimmers hoe deze het best te beklimmen, roep je eveneens een onuitgesproken waardeoordeel over jezelf af. Zeker wanneer blijkt dat bij het geven van waardeoordelen de nodige info en perceptie ontbreken. Grappig is het wel, en dat is ook een bijdrage op het forum.

+1

en het is maar goed dat wij als simpele burgers niet weten wat alle veiligheidsdiensten wel weten en in het geheim bestrijden en hoeveel terreur er daardoor is voorkomen

(Frankrijk is wel in mijn achting is gestegen door 40 van die kapoenen in het geniep en voortijdig naar de eeuwige jachtvelden te sturen)

Mensen die het over moslimban hebben lol.

Laatst bewerkt:
Wanneer worden die executive orders eigenlijk behandeld door het congres?

ik dacht altijd dat PL'rs simpele lompe boeren zijn ,

maar jij hebt zelfs al een beetje humor ,

nu nog wat intelligentie erbij en jullie worden weer voor vol aangezien
Thnx. Ik ben onlangs gestopt met powerliften en merkte direct dat mijn humor en intelligentie terug kwam.

Voorstelt is een groot woord. Hij verkent de mogelijkheden en speculeert over hoe en wat. Verder veel content mbt fermi paradox, simulation hypothesis, technological singularity, doomsday argument, etc.
Herinner me weer waar ik 'm van ken. Las laatst een artikel waarin hij het heeft over het koloniseren van Jupiters manen en z'n maatje Fraser Cain over het koloniseren van Jupiter zelf. Voelde als wild brainstormen voor een probleem dat zich nooit gaat stellen. Entertainend, maar nutteloos imo.

De Canadese Premier spreekt van een terroristische aanslag.
Vreemd, als het andersom gebeurt dan is het een incident.
Maar zoals ik deze week al schreef, Canada leert het ook nog wel op de harde manier.
Deze Jesse Klaver van Canada is een regelrechte ramp voor het land en bevolking daar.
Maar en daar heb je het weer, ze kozen de man zelf.
Net als de Amerikanen Trump kozen.
Konden wij Wilders of wie dan ook maar rechtstreeks kiezen.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 3 · 56 minuten
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]
Het is alleen een terroristische aanslag als het gewone blanke daders zijn. Anders zijn het " twee verwarde lichtgetinte Canadezen".
Vind ik leuk · Beantwoorden · 18 minuten
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Worajee Pakdai

EN dat zijn het ook, overigens. 1 arabier, en 1 bruine "canadees", van de akbar persuasie.

LOL , op Joop waren ze het al aan het vieren , aanslagen door boze witte mannen

en schuld van Trump zijn politiek :roflol:

Ze schijnen ook Allahu Akbar te hebben geroepen las ik net, maar veel zal duidelijk worden komende uren/ dagen.

Ze schijnen ook Allahu Akbar te hebben geroepen las ik net, maar veel zal duidelijk worden komende uren/ dagen.

ik ben heel benieuwd wat de werkelijke reden zal zijn ,

en indien werkelijk een Moslim afrekening onder elkaar ook heel benieuwd welke draai er dan weer aan word gegeven ,

maar 1 ding weten we nu al zeker het ligt nooit aan de Islam want die is heel vredelievend

Terug
Naar boven