Fitness Seller

Verenigde Staten

dus Trump refereert naar een specifieke aanslag in zweden waarvan hij zelf heeft toegegeven dat het een fout was en alsnog wordt hij hier verdedigt alsof hij een perfect rationele opmerking maakte over het immigratieprobleem daar

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.168
dus Trump refereert naar een specifieke aanslag in zweden waarvan hij zelf heeft toegegeven dat het een fout was en alsnog wordt hij hier verdedigt alsof hij een perfect rationele opmerking maakte over het immigratieprobleem daar

Zal ik jou eens bing bingen?

ae712g.gif

Laatst bewerkt:
Ik ben toch kritisch op trump en zijn basket of deplorables, kom met wat anders regtse pvv tokkie:coffee:
Selectief kritisch. Ik heb bijvoorbeeld afgelopen week nog die video van Arjen Lubach over Geert Wilders gepost. Een video die niet al te positief is. En ik heb daar totaal geen moeite mee, aangezien Geert een politicus is die al bijna 20 jaar in de Tweede Kamer rondhangt, hij zit zelfs in de top 5 van langstzittende Kamerleden. Hij roept heel veel, maar hij krijgt weinig voor elkaar en ik zal zeker niet op hem stemmen. Wat hij misschien wel voor elkaar heeft gekregen is het doorbreken van het taboe rondom moslims en met name de problemen rondom Marokkanen. Zolang wij dezelfde softe aanpak blijven hanteren zullen de problemen alleen maar toenemen.

Ik word moe van Trump en met name de media, elke dag weer die zogenaamde verbazing over het feit dat hij iets doms zegt.

[Link niet meer beschikbaar]

en nee hij had het niet direct over een aanslag maar met "if you look at what happened last night in Sweden" doelt hij duidelijk op een bepaalde gebeurtenis die duidelijk verzonnen is.
Heb je het nieuws gevolgd in Zweden afgelopen dagen, meerdere incidenten. Hij heeft geen terroristische aanslag bedoelt, dan had hij dat wel gezegd denk ik. Wat hij dan precies bedoelde is niet duidelijk. Blijft over wat hij zei en welke suggestie daarmee werd gewekt. Daar heb jij het over. Trump is geen politicus, en zal nog meer dingen zeggen waarmee je verschillende kanten op kan. Deal with it.

Zo kunnen we fake news en alternative facts allemaal wel uitleggen ja

Meaning?

Is gewoon knap stom van Trump geweest om de details deze keer (en overigens ook andere keren) verkeerd weer te geven. Hij had prima de situatie in Zweden aan kunnen kaarten naar hoe het in bepaalde wijken niet moet qua integratie.

Mja dat krijg je als je een mediafiguur/entrepreneur hebt in plaats van een doorgewinterde politicus, die kunnen gewoon wat minder goed diplomatieke antwoorden formuleren

tsja, Wilders en Trump zijn i.d.d geen ideale schoonzonen ,

en van al die grote plannen zal ook heel weinig tot niets terecht komen,

maar vind ze ondanks hun gebreken toch verfrissender en eerlijker dan die enge gluiperds zoals "i escaped the ghetto" klaver

en "ik heb alles in Amsterdam verneukt , maar geef anderen de schuld Ascher"

Terug
Naar boven