- Waardering
- 21.437
Deze mevrouw voldeed decennialang aan jouw beschrijving.als dan weer zo'n grachtengordelmuppet gaat vertellen hoe het allemaal zit
Totdat ze een kleine middag in de realiteit gebracht werd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze mevrouw voldeed decennialang aan jouw beschrijving.als dan weer zo'n grachtengordelmuppet gaat vertellen hoe het allemaal zit
Een jaar geleden was het al raak in Stockholm, zullen ze wel tussen gezeten hebben.
Een jaar geleden was het al raak in Stockholm, zullen ze wel tussen gezeten hebben.

Deze mevrouw voldeed decennialang aan jouw beschrijving.
Totdat ze een kleine middag in de realiteit gebracht werd.

Die leven echt nog in een andere wereld waar iedereen goed en lief is,.Jij niet dan? Ik heb je nog weinig kritisch zien zijn.Wat een irritante domme h**r.Die leven echt nog in een andere wereld waar iedereen goed en lief is,.
dus Trump refereert naar een specifieke aanslag in zweden waarvan hij zelf heeft toegegeven dat het een fout was en alsnog wordt hij hier verdedigt alsof hij een perfect rationele opmerking maakte over het immigratieprobleem daar
alleen als je eerst als leider van de vrije wereld een aanslag verzint om je eigen agenda te pushen
alleen als je eerst als leider van de vrije wereld een aanslag verzint om je eigen agenda te pushen
Ik ben toch kritisch op trump en zijn basket of deplorables, kom met wat anders regtse pvv tokkieJij niet dan? Ik heb je nog weinig kritisch zien zijn.

Dat is Hillary.
Selectief kritisch. Ik heb bijvoorbeeld afgelopen week nog die video van Arjen Lubach over Geert Wilders gepost. Een video die niet al te positief is. En ik heb daar totaal geen moeite mee, aangezien Geert een politicus is die al bijna 20 jaar in de Tweede Kamer rondhangt, hij zit zelfs in de top 5 van langstzittende Kamerleden. Hij roept heel veel, maar hij krijgt weinig voor elkaar en ik zal zeker niet op hem stemmen. Wat hij misschien wel voor elkaar heeft gekregen is het doorbreken van het taboe rondom moslims en met name de problemen rondom Marokkanen. Zolang wij dezelfde softe aanpak blijven hanteren zullen de problemen alleen maar toenemen.Ik ben toch kritisch op trump en zijn basket of deplorables, kom met wat anders regtse pvv tokkie![]()
[Link niet meer beschikbaar]
Heb je het nieuws gevolgd in Zweden afgelopen dagen, meerdere incidenten. Hij heeft geen terroristische aanslag bedoelt, dan had hij dat wel gezegd denk ik. Wat hij dan precies bedoelde is niet duidelijk. Blijft over wat hij zei en welke suggestie daarmee werd gewekt. Daar heb jij het over. Trump is geen politicus, en zal nog meer dingen zeggen waarmee je verschillende kanten op kan. Deal with it.[Link niet meer beschikbaar]
en nee hij had het niet direct over een aanslag maar met "if you look at what happened last night in Sweden" doelt hij duidelijk op een bepaalde gebeurtenis die duidelijk verzonnen is.