XXL Nutrition

Verenigde Staten

Hij verspreidt toch gewoon incorrecte informatie. Dit specifieke geval zou je met een gigantische dosis creativiteit nog een verspreking of misinterpretatie kunnen noemen maar hij werd eerder ook al gewezen op de 'grootste aantal kiesmannen sinds reagan'-claim en andere 'alternative facts'. Als de andere partij het doet is het fake news en leugenaars en zijn 'de media' de grootste tegenstander van het Amerikaanse volk en weet ik niet wat 'ie allemaal de wereld in toetert, maar als trump het doet kunnen we allemaal 'verschillende kanten ermee op' en 'probeert ie alleen wat te suggereren', moeten we zijn uitspraken niet letterlijk interpreteren want 'hij is geen politicus' of whatever.

Is gewoon knap stom van Trump geweest om de details deze keer (en overigens ook andere keren) verkeerd weer te geven. Hij had prima de situatie in Zweden aan kunnen kaarten naar hoe het in bepaalde wijken niet moet qua integratie.

Mja dat krijg je als je een mediafiguur/entrepreneur hebt in plaats van een doorgewinterde politicus, die kunnen gewoon wat minder goed diplomatieke antwoorden formuleren

Hij had gewoon wat op fox news horen waaien. Trump en de media bespelen elkaar al veertig jaar lang, Trump leeft bij de gratie van de media, hij weet donders goed hoe hij iets wel of niet moet formuleren.

Ik reageer op iwj, die stellig schrijft dat Trump een aanslag verzint. Als ik dat op beeld zou kunnen zien zou dat voor duidelijkheid zorgen.
In de uitzending van Fox waar Trump het over heeft komt geen aanslag voor. “You look at what’s happening last night in Sweden. Sweden, who would believe this? Sweden. They took in large numbers. They’re having problems like they never thought possible. In die uitzending van Fox ging het over politieke correctheid, verkrachtingen en geweld door migranten welke onder het tapijt geveegd zouden worden.De media is daarmee aan de haal gegaan. En schrijven alsof hij terroristische aanslag heeft gezegd. Fake news?

Het is natuurlijk niet handig om Brussel, Nice en Parijs samen met Zweden te noemen zonder verdere uitleg, daarmee wek je de suggestie dat het over aanslagen gaat. Zweden heeft echter wel grote problemen met de grote groepen immigranten die ze hebben binnengehaald. Ik geloof dat Trump zichzelf nog in genoeg problemen kan gaan brengen vanwege zijn uitlatingen maar in deze hebben de media ook een rol gespeeld.

De uitzending waar hij naar verwijst is deze geloof ik:
"OFFICIALS in the Swedish government have been accused of "covering up" migrant rape and refugee violence for the sake of appearing politically correct"
[Link niet meer beschikbaar]

Volgens mij bedoelde hij gewoon dat hij het last night op fox gezien had :roflol: niet dat er specifiek last night iets gebeurd was. Hij spreekt nog wel eens zo dat hij woorden overslaat alsof z'n gedachten al een stap vooruit zijn.

Ik reageer op iwj, die stellig schrijft dat Trump een aanslag verzint. Dat heb ik zelf zo niet meegekregen. Als ik dat op beeld zou kunnen zien zou dat voor duidelijkheid zorgen.
In de uitzending van Fox waar Trump het over heeft komt geen aanslag voor. “You look at what’s happening last night in Sweden. Sweden, who would believe this? Sweden. They took in large numbers. They’re having problems like they never thought possible. In die uitzending van Fox ging het over politieke correctheid, verkrachtingen en geweld door migranten welke onder het tapijt geveegd zouden worden.
De media is daarmee aan de haal gegaan. En schrijven alsof hij terroristische aanslag heeft gezegd. Dat is fake news brengen. Het is natuurlijk niet handig om Brussel, Nice en Parijs samen met Zweden te noemen zonder verdere uitleg, daarmee wek je de suggestie dat het over aanslagen gaat. Zweden heeft echter wel grote problemen met de grote groepen immigranten die ze hebben binnengehaald. Ik geloof dat Trump zichzelf nog in genoeg problemen kan gaan brengen vanwege zijn uitlatingen maar in deze hebben de media ook een rol gespeeld.

De uitzending waar hij naar verwijst is deze geloof ik:
"OFFICIALS in the Swedish government have been accused of "covering up" migrant rape and refugee violence for the sake of appearing politically correct"
[Link niet meer beschikbaar]

Eens. Leek mij vrij duidelijk dat hij doelde op het nieuws item van Fox. Vergelijkbaar met zijn opmerking dat 'Frederick Douglass steeds meer erkenning krijgt' waaruit veel mensen ten onrechte de conclusie trokken dat hij dacht dat Douglass nog in leven was.

Volgens mij bedoelde hij gewoon dat hij het last night op fox gezien had :roflol: niet dat er specifiek last night iets gebeurd was. Hij spreekt nog wel eens zo dat hij woorden overslaat alsof z'n gedachten al een stap vooruit zijn.

Eens. Leek mij vrij duidelijk dat hij doelde op het nieuws item van Fox. Vergelijkbaar met zijn opmerking dat 'Frederick Douglass steeds meer erkenning krijgt' waaruit veel mensen ten onrechte de conclusie trokken dat hij dacht dat Douglass nog in leven was.

Yep.

Natuurlijk is het verwarrend, anders dan normaal en vermakelijk. We kijken naar een potus die tot voor kort nog een show op tv presenteerde. :roflol:

Hij kan niet eens volzinnen aan elkaar plakken, hij praat als een complete imbeciel.

Een complete imbeciel en toch POTUS

Zou opzich wel gewaardeerd worden als zijn campagneteam hem eens zou wijzen op zijn onduidelijke manier van zaken brengen, want nu wordt er gewoon door alle partijen alle kanten op gespeculeerd wat er al dan wel niet bedoeld werd met een uitspraak

Hij kan niet eens volzinnen aan elkaar plakken, hij praat als een complete imbeciel.
Of we zijn te gewend geraakt aan de mooie volzinnen van politici, welke concreet bezien meestal net zo weinig zeggen. Misschien kan hij een belletje doen naar Obama, snelcursus. :D

Hij spreekt vaak direct tot de mensen die meeluisteren en z'n zinnen in gedachten kunnen afmaken, niet als een uitgeschreven script dat vooral bestemt is om door media overgepend te worden.

Of we zijn te gewend geraakt aan de mooie volzinnen van politici, welke concreet bezien meestal net zo weinig zeggen. Misschien kan hij een belletje doen naar Obama, snelcursus. :D

dat is het rare ,

een begenadigd spreker word eerder gezien als betrouwbaar en meer geschikt als leider ,

maar mooi kunnen praten heeft niets te maken met daadkracht en eerlijkheid ,

volgens mij staan oplichters ook bekend om hun verbale kwaliteiten ......

van de week stond er een mooie reactie over Trump op GS:

als er een filmpje opduikt waarin je ziet dat Trump over water kan lopen,

gaat iedereen klagen dat hij niet kan zwemmen :roflol:

Hoog tijd dat de pers in de spiegel kijkt
De grootste bedreiging voor een geloofwaardige pers zijn niet de verwijten van Wilders en Trump dat serieuze nieuwsorganisaties nepnieuws verspreiden. Maar het is de vooringenomenheid van de journalisten zelf en de eenzijdige berichtgeving die daar uit voortkomt. Denkt u dat lezers of kijkers na honderd keer achter elkaar negatief nieuws over Trump nog geen benul van een patroon hebben? Het wantrouwen groeit en mensen haken af.

Dus jullie vinden incompetentie een goed iets? Als iemand als een kleuter praat, dan zien jullie dit als een voordeel, omdat iemand die goed kan spreken onbetrouwbaar is? Als je zulke conclusies trekt, dan begrijp ik wel dat je deze proleet steunt.

Dus jullie vinden incompetentie een goed iets? Als iemand als een kleuter praat, dan zien jullie dit als een voordeel, omdat iemand die goed kan spreken onbetrouwbaar is? Als je zulke conclusies trekt, dan begrijp ik wel dat je deze proleet steunt.
Iemand die goed kan spreken komt meestal betrouwbaarder over, dat klopt, maar kan je dat beoordelen op basis van hoe iemand spreekt? Hoe betrouwbaar was Obama of dichterbij huis, Timmermans? Misschien ga je volkomen gelijk krijgen over 4 jr of langer. Dat geeft niks, het is zoals het is. Gaan we daar lekker over trollen. Maar je schildert Trump vanaf de dag dat hij een gooi deed maar al te graag af als een kleuter, een sukkel, een proleet en een incompetent figuur. Hij zal het wellicht allemaal in zich hebben maar hij heeft ook eigenschappen wat maakt dat hij nu een baas is en jij driftig achter je schermpje zit te tikken. Nou kan dat prima samengaan, dictaturen genoeg die een baas hebben die volkomen geschift zijn. Maar gelukkig staat Trump niet alleen, heeft hij een heel team, senaten, een heel apparaat dat ook werk doet.

Iemand die goed kan spreken komt meestal betrouwbaarder over, dat klopt, maar kan je dat beoordelen op basis van hoe iemand spreekt? Hoe betrouwbaar was Obama of dichterbij huis, Timmermans? Misschien ga je volkomen gelijk krijgen over 4 jr of langer. Dat geeft niks, het is zoals het is. Gaan we daar lekker over trollen. Maar je schildert Trump vanaf de dag dat hij een gooi deed maar al te graag af als een kleuter, een sukkel, een proleet en een incompetent figuur. Hij zal het wellicht allemaal in zich hebben maar hij heeft ook eigenschappen wat maakt dat hij nu een baas is en jij driftig achter je schermpje zit te tikken. Nou kan dat prima samengaan, dictaturen genoeg die een baas hebben die volkomen geschift zijn. Maar gelukkig staat Trump niet alleen, heeft hij een heel team, senaten, een heel apparaat dat ook werk doet.
Zo iemand is toch totaal NIET geschikt voor het presidentschap, dat is hij toch elke dag aan het bewijzen? Wanneer mag ik het proberen, misschien ben ik wel beter als Trump, we weten het wel na vier jaar.

Met Hillary en Trump ging je met de kennis die er was sowieso niet de beste president ter wereld krijgen. En laten we wel wezen, wat zal er nou echt veranderen. Trump gaat echt niet alle problemen oplossen. Als hij 1 van de paar echt grote probleem weet te realiseren zou dat al goed zijn, dat is er al 1 meer dan Obama. Maar hij zit er nu. Deal with it. Ik zie dat hij ook stuntelt en genante uitspraken doet, toch beter dan een Hillary m.i. Verfrissend ook wel en de golf van woede en verbazing o.a. bij de media vind ik vermakelijk. Verwonder je en lach erom. Was jij trouwens niet degene die het had over WO III met Trump aan de 'knoppen' of waren dat anderen?

Laatst bewerkt:
Met Hillary en Trump ging je met de kennis die er was sowieso niet de beste president ter wereld krijgen. En laten we wel wezen, wat zal er nou echt veranderen. Trump gaat echt niet alle problemen oplossen. Als hij 1 van de paar echt grote probleem weet te realiseren zou dat al goed zijn, dat is er al 1 meer dan Obama. Maar hij zit er nu. Deal with it. Ik zie dat hij ook stuntelt en genante uitspraken doet, toch beter dan een Hillary m.i. Verfrissend ook wel en de golf van woede en verbazing o.a. bij de media vind ik vermakelijk. Verwonder je en lach erom. Was jij trouwens niet degene die het had over WO III met Trump aan de 'knoppen' of waren dat anderen?
Obvious troll is obvious

His hand is hanging over ze button!!!!!

Geloofd Trump een mainstream mediabron voor 1x zonder fact check, blijkt het direct niet te kloppen.

Weer een win voor baas Trump. Want media klopt niet zoals hij altijd zegt. En Zweden ligt onder vergrootglas. Waar het een shithole is.

Trump kan alleen maar winnen. Dit is allemaal strategy jwt. Branding.

wat is er op tegen om illegalen (is als een kanker voor een samenleving en economie )

zoveel en zo snel mogelijk het land uit te sodemieteren ,

en daarna een heel groot hek zodat ze niet meer terug kunnen,

ik snap niet wat hier zo racistisch aan is ???

in Nederland zijn ze zo soft dat zelfs bewezen oorlogsmisdadigers en zware criminelen zelden of nooit worden uitgezet ,

laat staan al die afgewezen asielzoekers die met hun kraakpanden voor miljoenen schade aanrichten

of worden gepamperd met een bad en broodregeling en wat uiteindelijk weer op een generaal pardon uitdraait,

(en dan kunnen ze wel ineens over een paspoort beschikken of opnieuw aanvragen)

dat is pas ziek,

maar owee als een bijstandsmoeder word betrapt op 1 of 2 uurtjes per week zwartwerken

dan gaan alle registers open en alle alarmbellen af .....

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven