- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
elk weldenkend nationaal parlement zou een schijthekel moeten hebben aan ongekozen EU vertegenwoordigers
Gezien hoe ze nogal eens in de steek zijn gelaten door westerse waarden denk ik dat ze vooral op de eerste plek op zichzelf rekenen.Ik vraag me af in hoeverre ze zichzelf als 'westers' zien. De partij die de laatste verkiezing won verwerpt volgens mij uitdrukkelijk 'westerse waarden'.
ik zou mijn porsche daar niet nergezet hebben als ik weet dat dat rapalje langskomt
Bij de rellen zijn inmiddels al 159 politieagenten gewond geraakt. Dat blijkt uit een nieuwe balans die de Duitse politie vrijdag omstreeks het middaguur heeft verspreid.
Dit is net zo zeer terrorisme. Ze mogen dat volk van mijn part net zo hard straffen, zo bewijs je wel dat je totaal onbekwaam bent om mee te doen in een moderne samenleving. Ga maar een paar jaartjes achter tralies met je harses.
Dat is naar Nederlands voorbeeld. Gewoon hard "pang pang!" roepen.Mogen ze tegenwoordig nog ergens mee schieten behalve waterkanonnen?
![]()
Putin made Merkel wait for 4 hours, Obama for 40 minutes Putin showed up EARLY for his meeting with Trump. The Russian leader has earned a reputation for keeping other world leaders waiting, and even royalty and the Pope can’t force the Kremlin chief to stick to a tight timetable.
In Duitsland zie ik dat niet snel gebeuren.Dat er geen enkele maverick was in Köln die begon te schieten gaat nog steeds mijn toupetje te boven.
Hillary R. Clinton Part 04 of 11BREAKING FROM FBI DUMP: Two unknown attorney's involved in the FOIA review process made abnormal changes to the process to presumably make Clinton not look bad. These attorneys also are involved in the IRS targeting of Tea Party groups. Huge conflict of interest, Swamp runs deep.
In Duitsland beseffen ze vast ook wel dat je zo enkel een halve burgeroorlog start.Dat er geen enkele maverick was in Köln die begon te schieten gaat nog steeds mijn toupetje te boven.