MuscleMeat

Verenigde Staten

In Duitsland zie ik dat niet snel gebeuren.

In Polen, Tjechië of een ander oost blok land daarentegen...

Net als in Amerika. In de staten waar open carry is toegestaan zie je dit soort rellen ook niet gebeuren. Daar weet de bevolking er wel raad mee.
doet me denken aan die Rodney King rellen waarin winkeleigenaren gewoon barricades opwierpen en terug begonnen te schieten :roflol:

Ferguson, Mo. als uitzondering dan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.184
Onwetenschappelijk steekproef:

Best States for Gun Owners (anno 2015)
The 10 Biggest Ever American Riots

Frappant dat het, op Florida na, louter om laag gerankte staten gaat. Het zegt wel niets over de gigantische hoeveelheid illegale wapens die in omloop is. In pakweg California hebben ze ook zo'n beetje elke bende die er bestaat.

Maar mass shootings voor iedereen! :o

t7DDp22.jpg

*pew pew pew*

Laatst bewerkt:
ja all things considered is wapenbezit zoals in de US geen goed model. Homicide rates van een derdewereldland zowat.

• #5.186

God bless 'murica!

wind says no

Hysterische mensjes gaan weer eens full r*tard over het volgende onderwerp;
Trump’s Son Met With Russian Lawyer After Being Promised Damaging Information on Clinton

Dan de NOS. Waarom komt NOS met onderstaande kop boven artikel waarvoor geen hard bewijs is als je artikel New York Times leest?
V8epFslm.jpg

9pQE333m.jpg

1. Er is geen bewijs dat advocate Natalia Veselnitskaya door Kremlin werd aangestuurd
2. Er is geen bewijs dat er info over Clinton was

De kop 'Kremlin lokte Trump-kamp met informatie over Clinton' is onjuist.

Laatst bewerkt:
wtf merkel heeft eigenlijk helemaal geen lintje op haar borst!

Haha ja dat is al twee jaar zo. Telkens 'anoniem'. Het zijn de alom bekende propagandakanalen.

Laatst bewerkt:
  • #5.193
Zou het nog niet opgekomen zijn bij de NYT dat ze wellicht bewust getrolled worden door sommige 'bronnen'?

xcW2MyI.png

----

• #5.197
En als andere media nu zouden kunnen stoppen met het klakkeloos kopiëren van de NYT...

office-space-that-would-be-great-thatd-be-great.jpg

Niet eens gezien en ik like het al.

Styx is de man.

Elke keer als ik hem zie moet ik eerst glimlachen met dat gekke outfitje. Zegt regelmatig verstandige dingen.

• #5.200
McCain-5.png

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven