- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Dit is voor mij nog steeds de beste oplossing.Ze hadden die wet gewoon moeten aanpassen. Arnold for president!
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is voor mij nog steeds de beste oplossing.Ze hadden die wet gewoon moeten aanpassen. Arnold for president!
![]()
Maar de broer van president Obama meldde dat hij op Trump gaat stemmen.

En kan ook nog een paar strijders 'justice' bijbrengen.![]()
Steven Seagal is wel een optie. Ook goed bevriend met Putin zoals te zien op de foto.
Khizr Khan, the Muslim Gold Star father that the mainstream media and former Secretary of State Hillary Clinton have been using to criticize Donald J. Trump, has deep ties to the government of Saudi Arabia—and to international Islamist investors through his own law firm. In addition to those ties to the wealthy Islamist nation, Khan also has ties to controversial immigration programs that wealthy foreigners can use to essentially buy their way into the United States—and has deep ties to the “Clinton Cash” narrative through the Clinton Foundation.
Ik herhaal het nog maar een keer: JA Clinton gaat OOK kut zijn. JA wat zij zal doen zal ook zn weerslag op ons hebben. Maar Trump is rustig in staat om de hele wereld in een nucleaire oorlog te doen belanden. Perspectief jongens, perspectief. The lesser of two evils.
Alsof iemand die de omvang van z'n geslachtsorganen ter sprake brengt tijdens een debat een waardig president zou kunnen zijn..

Trump die voor reason, evidence en logic staat? :s
Opwarming van de aardeDaar draait het idd om, perspectief.
![]()
In tegenstelling tot Clinton is Trump bv niet van plan om de opwarming van de aarde verder tegen te gaan, heeft hij de neiging om bevolkingsgroepen tegen elkaar te zetten, is hij pro waterboarding.. Hij heeft eig een zeer destructieve en bekrompen geest zonder het zelf te beseffen. & Alsof iemand die de omvang van z'n geslachtsorganen ter sprake brengt tijdens een debat een waardig president zou kunnen zijn..