MuscleMeat

Verenigde Staten

Ze hadden die wet gewoon moeten aanpassen. Arnold for president!

untitled-2.jpg
Dit is voor mij nog steeds de beste oplossing.

• Topic Starter Topic Starter
Sowieso een gare (achterhaalde) wet. Ik denk ze er soms zelf geen wijs uit geraken aldaar.

o-STEVEN-SEAGAL-PUTIN-570.jpg

Steven Seagal is wel een optie. Ook goed bevriend met Putin zoals te zien op de foto.

bernie-sanders-rbg-ben-garrison_2_orig.jpg

Het was best sneu hoe Sanders zich verlaagde in Philadelphia, inderdaad.

Moet zeggen dat ik wel respect had voor hetgeen hij bereikt had maar blijkt nu meer een oude opa te zijn. Schrijnend om te zien.

Dit zijn het soort mensen waar iedereen beter naar zou luisteren.

The Donald pakt CNN aan op zn twitter account

Gelijk heeft die

Kennen 'm nog?
e7gfwg.jpg

Khizr Khan, the Muslim Gold Star father that the mainstream media and former Secretary of State Hillary Clinton have been using to criticize Donald J. Trump, has deep ties to the government of Saudi Arabia—and to international Islamist investors through his own law firm. In addition to those ties to the wealthy Islamist nation, Khan also has ties to controversial immigration programs that wealthy foreigners can use to essentially buy their way into the United States—and has deep ties to the “Clinton Cash” narrative through the Clinton Foundation.

http://www.breitbart.com/2016-presi...on-connect-terror-immigration-email-scandals/

Sommige media schrijven dat de Clinton Foundation een Rico zaak zou kunnen verwachten (zal wss nooit gebeuren helaas).
29nhym1.jpg

1znsgap.jpg

k0kdnl.jpg

Ze moet er ff van hoesten

Ik herhaal het nog maar een keer: JA Clinton gaat OOK kut zijn. JA wat zij zal doen zal ook zn weerslag op ons hebben. Maar Trump is rustig in staat om de hele wereld in een nucleaire oorlog te doen belanden. Perspectief jongens, perspectief. The lesser of two evils.

Daar draait het idd om, perspectief.
alan-kay-scientist-quote-perspective-is-worth-80-iq.jpg

In tegenstelling tot Clinton is Trump bv niet van plan om de opwarming van de aarde verder tegen te gaan, heeft hij de neiging om bevolkingsgroepen tegen elkaar te zetten, is hij pro waterboarding.. Hij heeft eig een zeer destructieve en bekrompen geest zonder het zelf te beseffen. & Alsof iemand die de omvang van z'n geslachtsorganen ter sprake brengt tijdens een debat een waardig president zou kunnen zijn..

Over Bill Clinton gesproken, zelfs zijn broer is corrupt. De best man nam geld aan van Rosario Gambino om Bill te beïnvloeden. :roflol:

Daar draait het idd om, perspectief.
alan-kay-scientist-quote-perspective-is-worth-80-iq.jpg

In tegenstelling tot Clinton is Trump bv niet van plan om de opwarming van de aarde verder tegen te gaan, heeft hij de neiging om bevolkingsgroepen tegen elkaar te zetten, is hij pro waterboarding.. Hij heeft eig een zeer destructieve en bekrompen geest zonder het zelf te beseffen. & Alsof iemand die de omvang van z'n geslachtsorganen ter sprake brengt tijdens een debat een waardig president zou kunnen zijn..
Opwarming van de aarde :roflol:

Man man man, die 80 IQ punten zijn blijkbaar te hoog gegrepen.

Hey Apfel, ik hoor jou echt alleen maar anderen afzeiken om hun opinie. Breng je zelf nog een keer wat nuttigs in of kunnen we jou gewoon net zo goed maar helemaal negeren in deze discussie?

Het is leuk dat jij niet lijkt te begrijpen wat de consequenties zijn van globale opwarming en dus niet geeft om wie er wat aan doet, maar ik leef *ook* op deze planeet. Hoewel ik het niet zo'n ramp zou vinden als mn huis in Tiel straks beach-front property is, vind ik het wel bezwaarlijk als mijn eventuele kleinkinderen kieuwen moeten kweken om te overleven. En als dat is omdat de intellectueel uitgedaagden onder ons helaas ook degenen zijn met de grootste bek, en politici daar het meest naar luisteren, dan heb ik liever dat we nu vast een kleine 'culling of the herd' doen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Terug
Naar boven