AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

defeated communism!

Definieer 'jullie' en welk 'kwaad' exact?

Jij en de rest van kinderlievend white male hatend westen. Het kwaad in deze is dan kinderen willen verkrachten en blanke mannen haten.

Doe maar niet net alsof je niet weet waar 'wij' het hier in dit topic over hebben.

Oef, wat dat betreft hopelijk niet te vroeg gejuicht

Wel lekker stukje speech!

Een bericht van the american dream is zo gek nog niet in deze tijd. Volg wat hogere waarden en maak wat van je leven in plaats van al dat slachtofferschap onder de staat.

Jij en de rest van kinderlievend white male hatend westen. Het kwaad in deze is dan kinderen willen verkrachten en blanke mannen haten.

Doe maar niet net alsof je niet weet waar 'wij' het hier in dit topic over hebben.
Aah oké, dus mensen die Hillary een meer geschikte presidentkandidaat vinden dan Trump zijn automatisch linkse pedofielen die blanken mannen haten. Nice framing hoor.

Wat is nu eigenlijk je probleem eigenwereld? Dat jij het ons kwalijk neemt dat jij geen n*ger bent?

Hilarisch hoe anti trumpies reageren wanneer ze 'geframed' worden op een manier die sterk doet denken zoals ze zelf doen bij o.a. Trump (lijst is lang). Doet Trump het met zijn manier van reageren nog niet zo gek eh.. Althans zo interpreteer ik bovenstaande 'framing'.

Hilarisch hoe anti trumpies reageren wanneer ze geframed worden op de manier zoals ze zelf doen bij o.a. Trump (lijst is lang). Doet Trump het met zijn manier van reageren nog niet zo gek eh..
Ja precies, niet echt hilarisch maar heel schijnheilig gewoon....

Het lijkt eerder op onvoldoende toepassen van zelfreflectie en/ of denken op meta niveau. Wanneer je enkel de (polariserende) Volkskrant, de NRC en NPO als feedback krijgt anno 2017 is dat ook niet zo verwonderlijk, dus geenszins een verwijt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.693
Best wel grappig dat Trump veel langer een Democraat is geweest dan Republikein.

Best wel grappig dat Trump veel langer een Democraat is geweest dan Republikein.
Dus hij heeft dat pedonetwerk in stand gehouden???:o

Dat jij nog de moeite doet daar op te reageren... Respect hoor ;)
Ik kan intens genieten van deze trollacties.
Wat is nu eigenlijk je probleem eigenwereld? Dat jij het ons kwalijk neemt dat jij geen n*ger bent?
Ja, ik wil liever blanke blonde vrouwen verkrachten met mijn oerbrein.
Hilarisch hoe anti trumpies reageren wanneer ze 'geframed' worden op een manier die sterk doet denken zoals ze zelf doen bij o.a. Trump (lijst is lang). Doet Trump het met zijn manier van reageren nog niet zo gek eh.. Althans zo interpreteer ik bovenstaande 'framing'.
Dat was soort van de grap... Mis hem nou niet telkens... maar los daarvan wordt elke Amerikaanse president 'geframed' door de media en alles eromheen. Jullie doen alsof Trump de eerste is waarbij dat gebeurt. Hij is wel de eerste die zo idioot reageert dat het telkens een grote shitstorm geeft, maar dat is natuurlijk zijn tactiek, want hij heeft een IQ van 666.
Het lijkt eerder op onvoldoende toepassen van zelfreflectie en/ of denken op meta niveau. Wanneer je enkel de (polariserende) Volkskrant, de NRC en NPO als feedback krijgt anno 2017 is dat ook niet zo verwonderlijk, dus geenszins een verwijt.
Je kraakt de beste Nederlandse bronnen af, waarvan er eentje zelfs volgens de persoon die jij quote naar kwaliteit streefde. Best grappig dat je ze dan nu wegzat als polariserende. Trump is een idioot, jullie weten het, wij, de pedofielen, weten het. Ik snap dat je intens geniet dat iemand compleet incapable een van de belangrijkste wereldmachten leidt, maar het is een serieuze aangelegenheid.

Dat was soort van de grap... Mis hem nou niet telkens...
Excuses. Volgende keer geluid aan bij de sirene.
maar los daarvan wordt elke Amerikaanse president 'geframed' door de media en alles eromheen. Jullie doen alsof Trump de eerste is waarbij dat gebeurt. Hij is wel de eerste die zo idioot reageert dat het telkens een grote shitstorm geeft, maar dat is natuurlijk zijn tactiek, want hij heeft een IQ van 666.
Natuurlijk is niet Trump de enige. Hij is geen uitverkorene ofzo. Hij is wel, wat mij betreft, de enige in de recente gescheidenis waarbij het zo overduidelijk en massaal op meerdere fronten wordt gedaan.
Je kraakt de beste Nederlandse bronnen af,
:roflol:
waarvan er eentje zelfs volgens de persoon die jij quote naar kwaliteit streefde
Streven ja. Dat is toch wel het minste dat een krant mag doen.
Best grappig dat je ze dan nu wegzat als polariserende.
Dat stond ook in de bron waar jij naar verwijst. Maar dat is maar eentje, er zijn velen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.698
De Amerikaanse president Donald Trump wordt op de cover van de jongste editie van het Duitse magazine Stern neergezet als Adolf Hitler. ‘Sein Kampf’, luidt het bijschrift bij het coverbeeld van Trump.

f50c8876-88c4-11e7-b3c6-7c1101e5bfa4_web_scale_1.014493_1.014493__.jpg

De grootouders van de linkse van nu waren de nazi's van toen

:orly:

Eclipses are racist in 3...2...1...
748Y5Vbl.jpg

retweet :roflol:

Laatst bewerkt:
Excuses. Volgende keer geluid aan bij de sirene.
Natuurlijk is niet Trump de enige. Hij is geen uitverkorene ofzo. Hij is wel, wat mij betreft, de enige in de recente gescheidenis waarbij het zo overduidelijk en massaal op meerdere fronten wordt gedaan.

:roflol:

Streven ja. Dat is toch wel het minste dat een krant mag doen.

Dat stond ook in de bron waar jij naar verwijst. Maar dat is maar eentje, er zijn velen.
Tuurlijk wordt hij massaal aangepakt? Als je je zoals hem gedraagt dan vraag je er ook om? Hij heeft zelf die hetze tegen de persoon Trump veroorzaakt. Hij noemde praktisch alle media fake news. Als ik jou een idioot noem die zijn werk niet doet, dan schiet jij ook in de verdediging.

De volkskrant is gewoon een goede bron, met kwalitatief goede artikelen, maar wel artikelen die vaak een links/progressief tintje hebben. Dat nu de zogenaamde MSM niks meer kan is bullshit, maar mensen vergeten dat hun doel niet is om neutraal nieuws te brengen, maar nieuws wat uiteindelijk geld oplevert. Als je dus een pakkende kop hebt over Trump dan scoor je, heel de wereld ligt in een deuk om die Trump en zijn rare fratsen. Het is alsof de paus opeens zijn broek omlaag trekt en een grote drol midden in de kerk legt en dan pissig wordt als de MSM erover schrijven en hem in een slecht daglicht plaatst.

Maar ga vooral je eigen bias bevestigen dat Trump een toppertje is en iedereen hem haat om niks.

Terug
Naar boven