Fitness Seller

Verenigde Staten

Ik kan hier pagina's over vol braken maar dat is niet belangrijk toch... in elk geval niet voor de Trumpies hier.
Dit is te makkelijk. Het probleem is toch niet dat hij geen Mexicaanse illegalen wilt? Of zijn recht voor zijn raap mentaliteit. Heb je daar moeite mee?

Waarom doe je net alsof je geintereseerd bent in mijn gedachte over Trump? Normaal gesproken ben je dat ook nooit dus wie probeer je nu voor de gek te houden?

Ik hou een oog op pizzagate en dergelijke maar heb een beetje het idee dat het verzonnen infowars/breitbart meuk kan zijn. Heb jij geloofwaardigere links gezien?

Ja wel dat Trump wat wetten heeft aangeoast waardoor het makkelijker is pedo's aan te pakken. In februari geloof ik was de tussenstand dat er 1500 geoakt waren. Daarover kan je wel voldoende vinden.

Pizzagate is idd wel beetje conspiracy achtig.

Volgens mij heb je nu elke tegenstand niet alleen monddood gemaakt maar zelfs overtuigd dankzij dit goed doordacht, genuanceerd en intelligent geschreven stukje proza. Zoals het een echte Trump supporter betaamt. Keep up the good work! :clap:

Positive vibes, high energy. Welkom bij ons!

dbmKhv4l.jpg

:roflol: Iemand moet echt even 'uncompressen'.

Hillary is pro pedofielen ja. Ik ging er wel vanuit dat jullie dat wisten over jullie kandidaat. Maar goed, als het niet op jullie nieuwspagina's voorbij komt dan registreerd het natuurlijk niet helemaal in de bovenkamer.

Misschien is het niet direct goed voor Amerika dat Trump grote pedofielen netwerken neer haalt, daar zijn internationaal toch veel belangen mee gemoeid. Maar ik begrijp al wel dat het voor jullie belangrijker is dat er in Amerika iemand aan de macht is die de status quo in balans houdt en ieder met zijn handjes in de broekjes van de kindjes laat zitten zo lang ze maar voldoende steekpenningen ontvangen. Zo lang het dan maar goed gaat met ons dan knijpen we wel een oogje dicht voor kinder verkrachters.

Lekker bezig jongens, niet verder lezen dat je neus lang is, #notmypresident.
is het eindelijk gebeurd, ben je full complot gegaan? Maar kom maar even met bewijs, ik kijk er na uit als linkse antifa Hillary lover.

Waarom doe je net alsof je geintereseerd bent in mijn gedachte over Trump? Normaal gesproken ben je dat ook nooit dus wie probeer je nu voor de gek te houden?
Jullie ideeën komen voor mij redelijk overeen met duivenstront. Jullie gedrag net zo zeer. Akelige, plakkerige types die altijd op irritante tijdstippen irritant komen zijn.

LINKS..... AArghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh schaam je!!!

Ja wel dat Trump wat wetten heeft aangeoast waardoor het makkelijker is pedo's aan te pakken. In februari geloof ik was de tussenstand dat er 1500 geoakt waren. Daarover kan je wel voldoende vinden.

Pizzagate is idd wel beetje conspiracy achtig.
Dus omdat hij een wet heeft aangepast is Hillary instant pro pedo's en hij anti, ooh oké. Stop trolling.:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.649
Bernie had de democratische kandidaat moeten zijn.

Laatst bewerkt:
Jullie ideeën komen voor mij redelijk overeen met duivenstront. Jullie gedrag net zo zeer. Akelige, plakkerige types die altijd op irritante tijdstippen irritant komen zijn.

LINKS..... AArghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh schaam je!!!
Huh, jullie? Ik een persoon en niet jullie.
Ben je nu boos op mij omdat ik anders denkend ben?

Huh, jullie? Ik een persoon en niet jullie.
Ben je nu boos op mij omdat ik anders denkend ben?
Je kunt elke schyzofreen of terrorist wel als anders denkend bestempelen. Wil nog niet zeggen dat er ook een kern van logica in zit meestal... Hoe je het ook went of keert , links is gevaarlijk,agressief en misselijkmakend ) Anders denken zou me een zorg zijn. Maar jullie zijn het kwaad zelve

Je kunt elke schyzofreen of terrorist wel als anders denkend bestempelen. Wil nog niet zeggen dat er ook een kern van logica in zit meestal... Hoe je het ook went of keert , links is gevaarlijk,agressief en misselijkmakend ) Anders denken zou me een zorg zijn. Maar jullie zijn het kwaad zelve
Dus je hoeft eindelijk toe een schizofreen te zijn, gelukkig, ga nu eens hulp zoeken.

Dus iedereen die Trump een slechte president vindt is links? Ik begrijp überhaupt niet hoe je uit mijn post een links/rechts discussie oprakelt want ik heb hierin geen enkel politiek standpunt geuit.

Terug
Naar boven