AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

De timing is wel verdacht. Familie zijn globalisten pur sang. Had zijn vader het niet over 'new world order'? Nooit gehoord tijdens Obama en nu komt die ineens :roflol: Hij was de reden dat ik voor Hillary was toen tussen haar en Obama.

-----------
Putin calls on Americans to respect Trump

Haha Putin.

-----------

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.762
Zei iemand Putin?

• #6.763
Maar de kans bestaat dus dat Noord Korea uranium heeft dat uit de VS afkomstig is? :emo:

PHxCv2q.jpg

Laatst bewerkt:
  • #6.765
Sean is weer bezig.

Laatst bewerkt:

Wel aardig.

Wat een baas. Wat ik gelezen heb is er door bepaalde lui gelobbyd om die files niet openbaar te laten maken. Alle betrokkenen zijn wel overleden daar ging het niet om, niet helemaal helder voor de geest waar wel om. Waarschijnlijk om inlichtingen en manier van werken.

Whahaha, ik weet nog zo fucking goed toen ik de film JFK zag (op de basischool 25 jaar geleden!!1!) ik nog dacht van: hey binnenkort worden die docs vrij gegeven (wordt beweerd in die film dat over x aantal jaar zal gebeuren). Maar nooit meer wat van gehoord.

Trump the MAN!

• #6.772
Wat is het verhaal alweer achter deze files?

• #6.775
My body is ready!

vVoHxir.jpg

The National Archives has said that, pending presidential approval, it would make all the released documents available on its website in a single day by Oct. 26.

giphy.gif

• #6.777
Kan me niet voorstellen dat het veel choquerende (of zelfs nieuwe) informatie zal bevatten.

Denk ook van niet. Hoogstens opmerkelijke praktijken van diverse diensten die erin hebben gedoken.

Whahaha, ik weet nog zo fucking goed toen ik de film JFK zag (op de basischool 25 jaar geleden!!1!) ik nog dacht van: hey binnenkort worden die docs vrij gegeven (wordt beweerd in die film dat over x aantal jaar zal gebeuren). Maar nooit meer wat van gehoord.

Trump the MAN!
Blij dat hij zich met dit soort zaken bezighoudt :roflol:

• #6.780
Experten gaan ervan uit dat de publicatie van de resterende ‘JFK Files’ niet zal leiden tot nieuwe concrete aanwijzingen over wat er toen precies gebeurd is. Mogelijk zit in de documenten wel informatie over waarom de CIA in aanloop naar de moord Oswald in de gaten hield, of ze daarbij fouten maakte en of ze daarna probeerde om die eventuele fouten te verdoezelen.

Terug
Naar boven