- Waardering
- 12.185
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht ik verbeter je spelfout ff.Trumpie wordt wel massaal gebashed door de media. Zal hij na acht jaar vervangen worden?
Ben nu een uur aan het lezen.Ben benieuwd wat ze nog meer gaan vinden als ze Podesta compleet doorlichten. Het zou wat zijn als pizzagate echt is.
Dat wordt dan binnenkort weinig pizza eten voor Podesta.
Interessant artikel trouwens:
#Pizzagate, Clinton, & Podesta: What is it, and is it credible?
*edit* best wel heel creepy artikel nu ik meer en meer lees/zie.
I WON THE GODDAM ELECTION!!!! Hillary Clinton crying into her wine glass.

Het lijkt momenteel geen trend in de VS. Sinds Reagan had alleen H. Bush maar één termijn. Gezien zijn leeftijd zou ik het toch niet helemaal uitsluiten.
We mogen blij zijn dat ze geen president is geworden jongens;
![]()
Was ze laatst ook niet 'gevallen'?
Who do you want near the phone at 3 AM?
Trump is de meest vitale en actieve opa op deze planeet. Die gast is niet te stoppen man haha.
Kan me wel voorstellen dat Hillary behoorlijk ziek is van haar nederlaag tegen Trump. Verliezen is altijd jammer maar deze campagne werd toch hard gespeeld en uiteindelijk was dit voor veel mensen ook een anti-Hillary stem. Dat kan wel eens zwaar vallen zo kan ik me voorstellen.

Als je ziet hoe dit wordt aangepakt is er vaker met dit bijltje gehakt. Let ook op de binnenkant van de deuren hoe die zijn bekleed met schuimrubber etc.
Mannen die zicht belemmeren, mannen die haar oppakken/ tillen en hoppa. Die hele wagen is erop ingericht om haar erin te gooien zonder zichzelf te bezeren![]()

Zei Trump dat?Vroeger had NY the son of sam, nu the sons of islam.![]()
----Washington Post | "There is now more public evidence about Clinton’s collusion with Russia than there is about any such collusion by Trump."
Dat was mijn observatie.EigenWereld is an excellent guy! We have the best guys!