MuscleMeat

Verenigde Staten

Huh cool dat er bij zitten die er ook waren voor de tax reforms van Reagan.

Trumpie wordt wel massaal gebashed door de media. Zal hij na vier jaar vervangen worden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.906
Het lijkt momenteel geen trend in de VS. Sinds Reagan had alleen H. Bush maar één termijn. Gezien zijn leeftijd zou ik het toch niet helemaal uitsluiten.

Ben benieuwd wat ze nog meer gaan vinden als ze Podesta compleet doorlichten. Het zou wat zijn als pizzagate echt is.

Dat wordt dan binnenkort weinig pizza eten voor Podesta.

Interessant artikel trouwens:
#Pizzagate, Clinton, & Podesta: What is it, and is it credible?

*edit* best wel heel creepy artikel nu ik meer en meer lees/zie.
Ben nu een uur aan het lezen.
Al zou de helft maar waar zijn. Vooral als je die emails leest.
Zieke shit.
Thanks voor de link

We mogen blij zijn dat ze geen president is geworden jongens;

I WON THE GODDAM ELECTION!!!! Hillary Clinton crying into her wine glass.
IET22G7l.jpg

Was ze laatst ook niet 'gevallen'? :rolleyes:

Who do you want near the phone at 3 AM?

------------------------
LgCUC64.jpg

Laatst bewerkt:
Het lijkt momenteel geen trend in de VS. Sinds Reagan had alleen H. Bush maar één termijn. Gezien zijn leeftijd zou ik het toch niet helemaal uitsluiten.

Trump is de meest vitale en actieve opa op deze planeet. Die gast is niet te stoppen man haha.

We mogen blij zijn dat ze geen president is geworden jongens;

IET22G7l.jpg

Was ze laatst ook niet 'gevallen'? :rolleyes:

Who do you want near the phone at 3 AM?

Kan me wel voorstellen dat Hillary behoorlijk ziek is van haar nederlaag tegen Trump. Verliezen is altijd jammer maar deze campagne werd toch hard gespeeld en uiteindelijk was dit voor veel mensen ook een anti-Hillary stem. Dat kan wel eens zwaar vallen zo kan ik me voorstellen.

Trump is de meest vitale en actieve opa op deze planeet. Die gast is niet te stoppen man haha.

Kan me wel voorstellen dat Hillary behoorlijk ziek is van haar nederlaag tegen Trump. Verliezen is altijd jammer maar deze campagne werd toch hard gespeeld en uiteindelijk was dit voor veel mensen ook een anti-Hillary stem. Dat kan wel eens zwaar vallen zo kan ik me voorstellen.

Ze was ervoor ook al zwaar ziek.

Ze was ervoor ook al zwaar ziek.

Als je ziet hoe dit wordt aangepakt is er vaker met dit bijltje gehakt. Let ook op de binnenkant van de deuren hoe die zijn bekleed met schuimrubber etc.
Mannen die zicht belemmeren, mannen die haar oppakken/ tillen en hoppa. Die hele wagen is erop ingericht om haar erin te gooien zonder zichzelf te bezeren :roflol:

• #6.913
De vader van Trump had wel Alzheimer. Dat is toch ietwat erfelijk dacht ik.

Als je ziet hoe dit wordt aangepakt is er vaker met dit bijltje gehakt. Let ook op de binnenkant van de deuren hoe die zijn bekleed met schuimrubber etc.
Mannen die zicht belemmeren, mannen die haar oppakken/ tillen en hoppa. Die hele wagen is erop ingericht om haar erin te gooien zonder zichzelf te bezeren :roflol:

Had het eigenlijk niet over haar echte ziekte :)

Laatst bewerkt:
  • #6.919
Oké, en nu?

Terug
Naar boven