MuscleMeat

Verenigde Staten

Vond dat artikel van The Atlantic al een nothing burger. Wel mooi dat ze berichten waarin gesproken wordt over het verknip, verknippen. :roflol: Maar volgens mij leek het alleen wat als je helemaal in de narrative zit dat Wikileaks een russian spy agency is. :o
Ja idd. Je vraagt je af wat men hiermee wilt bereiken. Toch zag ik van de week een aantal berichten die later moesten worden gerectificeerd door nieuwsbron op twitter, en het eerste bericht (onvolledig/onjuist) kreeg bijvoorbeeld honderden retweets en het tweede bericht (gewijzigde) onder de 20. Daarmee kan je ervan uitgaan dat er een bepaald beeld geschapen wordt en blijft hangen, ook al is dit niet volledig en later aangepast. Wat ik weleens zie bij AD en ook VK is dat een oorspronkelijk bericht op de site pas na enkele dagen wordt aangepast, terwijl dit ook dezelfde dag of soms zelfs binnen hetzelfde uur had kunnen worden gedaan. Als er dagen overheen gaan, wie leest de correctie dan nog.

Ja idd. Je vraagt je af wat men hiermee wilt bereiken. Toch zag ik van de week een aantal berichten die later moesten worden gerectificeerd door nieuwsbron op twitter, en het eerste bericht (onvolledig/onjuist) kreeg bijvoorbeeld honderden retweets en het tweede bericht (gewijzigde) onder de 20. Daarmee kan je ervan uitgaan dat er een bepaald beeld geschapen wordt en blijft hangen, ook al is dit niet volledig en later aangepast. Wat ik weleens zie bij AD en ook VK is dat een oorspronkelijk bericht op de site pas na enkele dagen wordt aangepast, terwijl dit ook dezelfde dag of soms zelfs binnen hetzelfde uur had kunnen worden gedaan. Als er dagen overheen gaan, wie leest de correctie dan nog.
De buit is dan al binnen, rectificaties zijn bijna formaliteit om zich nog journalisten te mogen noemen.

Zullen vooral die 80% no confidence in Trump willen bedienen. De menigte reageert toch op de snelle hit dat ze meer deugen dan die tegen hun eigen slachtofferschap contrasterende tiranische zakenman. Zelf speeches kijken of verder lezen over wat er allemaal speeld is voor de minderheid.

Ongetwijfeld ook onkunde en zelfingenomenheid van journalisten en natuurlijk corrupte invloeden vanuit de globalist child sacrifice vampires.

Toch wel een van Trump’s grootste prestaties ook is het blootleggen van de fake media. Natuurlijk wist je altijd al dat het erg was maar afgelopen jaren heb je toch kunnen zien dat het bijna crimineel is.

Ik trek dat sowieso fokking slecht dat je nergens eigenlijk nog een beetje neutrale berichtgeving hebt. Heb mijn televisie ook opgezegd, als ik NPO zie wordt ik pokke sjacheriinig. Gewoon echt alles wat je ziet is conform narrative.

Creepy Joeeeeeeee

Laatst bewerkt:
http://kehilanews.com/2017/11/14/saudi-orders-palestinian-pm-to-accept-peace-with-israel/
Israel’s Channel 10 is reporting that Saudi Arabia ordered Palestinian President Mahmoud Abbas to accept the Trump administration’s Israel-Palestinian peace plan when it it released — or resign.

“Saudi Arabia is declaring war on Hezbollah, not for its love of Israel as much as for its hatred of Iran,” wrote Yaron Friedman, Ynet’s commentator on the Arab world. “Not a day has passed in the past few months without the Saudi press attacking the Lebanese organization and its leader, Hassan Nasrallah.”
“Preventing the creation of an Iranian corridor is a heavy strategic mission, which will be hard to accomplish without American involvement,” Oded Eran, a senior research fellow at the Institute for National Security Studies, wrote in Ynet, but added that “the Iranian danger alone likely won’t be enough to openly bring Saudi Arabia and Israel closer together.”

Accordingly, and unsurprisingly, Saudi flexed its regional authority and purse strings by suddenly summoning Abbas to Riyadh last week where he was allegedly told to accept the U.S. peace plan when proposed, avoid Iran and cut ties with Hezbollah.

-------------------------
Tdvfxdpl.jpg

cCItFUcl.jpg

VgwtYDOl.jpg

plf2jI2l.jpg

GQcKQGzl.jpg
Sean heeft groter scherm nodig.

Laatst bewerkt:
HYNwXwfl.jpg

Make Ass Great Again.
hUn2UQTm.jpg

mPmLVyWm.jpg

Gasten gingen 'shopliften' in China :roflol: Konden wel 10 jaar krijgen.

Muh narrative

Niks over de kinderen?

Sessions says he knew of ex-Trump aide's Russia ties, despite testimony
Testifying before the House judiciary committee, Sessions said he only recently recalled a meeting during the 2016 presidential election in which George Papadopoulos, a foreign policy adviser to Donald Trump’s campaign, disclosed his contacts with Russians.
..
“After reading his account, and to the best of my recollection, I believe that I wanted to make clear to him that he was not authorized to represent the campaign with the Russian government, or any other foreign government, for that matter,” Sessions said.

“But I did not recall this event, which occurred 18 months before my testimony of a few weeks ago, and would gladly have reported it.”

Sessions moves to quell furore over Clinton Foundation probe

Is die Gowdy terminaal ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.111
Hoezo? :D

Lijkt meer dood dan levend die kerel..

• #7.116
"Do you know why Chelsea Clinton is so ugly? Because Janet Reno is her father."
–John McCain

220px-Janet_Reno-us-Portrait.jpg

Nul zelfbewustzijn. 0% class, 100% bs. Het trieste is dat ze er 100% van overtuigd zijn het 'goede' te doen, o.a. gebaseerd op hersenspinsels van de media.

• #7.119
:lol:

Vroeg me al af of het rape-wijf erbij zou zitten. :D

Terug
Naar boven