MuscleMeat

Verenigde Staten

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.061
00578-5070243-Donald_Trump_and_Vladimir_Putin_shook_hands_Friday_in_Vietnam_at-a-1_1510331251692.jpg

My Russian

• #7.064
Gelukkig koos hij hem niet als running mate. Michael Flynn was bijna de Günter Guillaume van Trump. :emo:

• #7.067
You can win from China if you're smart...

Een van de belangrijkste punten tijdens China bezoek en je vindt het vrijwel nergens:

American and other securities firms scored what looks like a big win Friday when China announced new rules allowing them to own 51 percent stakes in joint ventures. It’s just the sort of market-opening move President Donald Trump was seeking on his first trip as president to Beijing. It is the single most-important thing that happened while Trump was in China, business experts agree, and he would have been well within his rights to trumpet it on Twitter. China has resisted letting overseas firms have controlling stakes inside the country, but experts say it’s a critical step to allowing investment to flourish inside that nation’s tightly controlled economy.
It puts the relationship between Trump and Chinese President Xi Jinping in a clearer light. During the trip, Trump boasted of the closeness and warmth between the two men, and White House aides stressed repeatedly that the trip was about cementing that relationship, not individual wins.

Laatst bewerkt:
Trump is what I call a Master Persuader. That means he has weapons grade persuasion skills. Based on my background in that field, I recognized his talents early. And if after watching him in action during the election, I have to say that Trump is the most persuasive human I have ever observed.

Laatst bewerkt:
Het rekt:o

"Overigens vielen die opmerkingen niet goed bij zijn Republikeinse partijgenoot senator John McCain. Die zei in een verklaring dat ,,Poetin niet de belangen van Amerika behartigt. Wie dat gelooft, is niet alleen erg naïef, maar zet ook onze nationale veiligheid op het spel. Hoezo America First, als je wel een KGB-kolonel op zijn woord gelooft en niet je eigen inlichtingendienst?''

Cookies op AD.nl | AD.nl

Poëzie. TOP KEK.

Ik moet zeggen dat ik wel af en toe moe wordt van Scott Adams die maar blijft hameren op hoe hij Trumps overwinning juist had voorspeld. Iedere keer als ik wat van hem zie begint hij mwt het herhalen van zijn juiste voorspellingen (waarbij hij bepaalde voorspellingen aardig op zijn Jomanda’s weet te verklaren). Verder ben ik altijd wel fan van hem.

Ik moet zeggen dat ik wel af en toe moe wordt van Scott Adams die maar blijft hameren op hoe hij Trumps overwinning juist had voorspeld. Iedere keer als ik wat van hem zie begint hij mwt het herhalen van zijn juiste voorspellingen (waarbij hij bepaalde voorspellingen aardig op zijn Jomanda’s weet te verklaren).
Haha so true. Het is zijn businessmodel geworden. Skip dat gedeelte zsm.

Het rekt:o

"Overigens vielen die opmerkingen niet goed bij zijn Republikeinse partijgenoot senator John McCain. Die zei in een verklaring dat ,,Poetin niet de belangen van Amerika behartigt. Wie dat gelooft, is niet alleen erg naïef, maar zet ook onze nationale veiligheid op het spel. Hoezo America First, als je wel een KGB-kolonel op zijn woord gelooft en niet je eigen inlichtingendienst?''

Cookies op AD.nl | AD.nl
Vreemd dat onderstaande niet in stukje voorkomt, terwijl het stuk wel een update heeft gehad.
"I believe that he feels that he and Russia did not meddle in the election. As to whether I believe it or not, I'm with our agencies, especially as currently constituted, with their leadership."

"I believe in our intel agencies. I've worked with them very strongly," Trump added.

Laatst bewerkt:

Ik moet steeds even kijken of het nou echt is but it is :roflol:

Trump nearly 30 years ago, on Letterman, saying with conviction exactly what he says today...and the audience clapping and cheering...

"The Overton window, also known as the window of discourse, is the range of ideas tolerated in public discourse."

Vind het heerlijk om te zien dat hij niet zomaar negatief is of haat maar zo sterk kritisch is omdat hij dingen echt beter gedaan wil hebben. Kan men arrogant noemen maar mensen zien het ook wel als dat voor een goed doel is.

Zoiets moet je toch hebben als leider om het tegen aardige woorden maar incompetentie of zelfs kwaadwillenheid op te nemen.

Terug
Naar boven