AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Laat ze maar haar gangetje gaan. Ze zet alleen maar zichzelf te kakken. :emo:
Denkt haar aanhang anders over, al verschijnen er barstjes. Zolang haar volgers liever een verkrachter in het Witte Huis hebben dan Trump is het toch dweilen met de kraan open. En het temperament van Trump laat zich lastig managen. Ik denk gerust dat direct betrokkenen ook af en toe denken niet weer :roflol: Zijn beste vrienden adviseren ook om te stoppen met social media, of te minderen maar hij trekt zijn eigen plan. Trump heeft nooit een baas gehad. Heeft ook nooit hoeven voldoen aan hetgeen waar een POTUS aan zou moeten voldoen. Dat merk je.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.162
Ik zou sowieso gek van haar worden als democratisch politicus.

Ik zou sowieso gek van haar worden als democratisch politicus.
Ik heb wel de indruk dat Bill nu voor de bus wordt geflikkerd want niet langer van nut en kan wellicht de aandacht verleggen. Van Hillary weet ik dat zo net nog niet, al wordt zij indirect net zo goed onder de bus geflikkerd. Zou mooi zijn als Hillary eens een boekje opendoet. Ze weet genoeg om de hele partij in de grond te stoppen.

Haha. The shitposting spreads to the Cabinet!

mdausvMl.jpg

:thumbup:

4OOMbSyl.jpg

A. To keep his ankles warm.

De Russen stelden dat ze onweerlegbaar bewijs hadden dat Amerika IS-strijders helpt in het Midden-Oosten. Dat is een serieuze aanklacht, dus dan moet je met ijzersterk bewijsmateriaal op de proppen komen. Dat deden de Russen ook, want ze hadden camerabeelden van een een AC-130 Gunship. Een enorm vliegtuig dat wordt gebruikt voor luchtsteun bij grond missies.
Hoe ga je dit keiharde bewijs weerleggen als Amerika zijnde? Nou, dat is eigenlijk best simpel. De beelden zijn namelijk helemaal niet echt, maar afkomstig van een video game genaamd: AC-130 Gunship Simulator: Special Ops Squadron. In deze game neem je als speler plaats achter het wapenarsenaal van een AC-130 Gunship en neem je de vijand onder vuur.
Ze gebruikten een aantal screenshots als bewijs dat de Amerikanen en ISIS onder één hoedje spelen. Toen ze er zelf achter kwamen dat de beelden helemaal niet echt zijn, pasten ze snel hun tweet aan.
:roflol:

Someone has devoted an entire documentary to Trump's insults.
Donald Trump used The Art of the Insult to brand political opponents and bash the media all the way to the White House. In this film, Trump emerges as a marketing genius and performance artist who, despite being a Manhattan billionaire, captured the hearts of middle America.

Ja walgelijk. Met onze bril op. Al zijn er meer en meer Amerikanen die er afkeer van hebben, alleen rijken kunnen die trips maken. Mensen uit de omgeving vonden het lekker eten volgens Jr. Is er weleens onderzocht of rijken die trips nog steeds maken maar op een of andere manier de boel kunnen omzeilen? Of het illegaal blijven doen? Stel dat zou zo zijn, dan kan een nieuwe regelgeving wellicht iets doen aan deze illegale praktijken vanuit de VS.

Is ook een vorm van conservation. Brengt hoop geld in het laadje. Praat het ook niet goed hoor.

En daarbij zijn die landen zo corrupt al wat dus je kan het vanuit de VS verbieden maar als jij een zak geld op tafel legt gaan ze bijvoorbeeld in Zimbabwe wel met je mee.

-------------

another one.

Laatst bewerkt:

At this rate Baron will be the next Trump tower!

Terug
Naar boven