- Waardering
- 12.185
Ze willen die kant op sturen omdat ze denken dat ze daaronder zo wel overleven -of zelfs gedijen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of je daar nu trots op moet zijn![]()
En toen dat hele gedoe over hoe vaak hij er nou wel of niet op had gestaan en nepcovers had in z'n club.
Vind ik het toch mooi dat hij nu zegt thanks but no thanks! Geen tijd voor, I've got a country to make great again!

Ik weet niet wat ze doen maar hun publieke poll voor person of the year is al meerdere keren herstart. Heb 'm de eerste keer aan top met 27% vd stemmen gezien, daarna weer in de top maar had alles heel lage %es, en nu is elke kandidaat maar een paar% behalve Mohammed bin Salman. Het zal wel.Het mooiste van alles is dat wie nu op de cover komt weet dat hij niet per se nr 1 was.
Er wordt (nog) niet ontkent dat er gebeld is en gevraagd is voor een interview.
2017: #metoo ?Of je daar nu trots op moet zijn
Vorige winnaars
1938 Adolf Hitler
1939 Josef stalin
1975 feministische beweging in de USA
2004 bush![]()
Of je daar nu trots op moet zijn
Vorige winnaars
1938 Adolf Hitler
1939 Josef stalin
2004 bush![]()
Of je daar nu trots op moet zijn
Vorige winnaars
1938 Adolf Hitler
1939 Josef stalin
2004 bush![]()
Nee, ik frame Trump alleen. Ik zou sws die lijst niet aanhalen aangezien ik hem ook gewonnen heb.Mocht Obama op de voorpagina staan zou je dat lijstje dan ook aanhalen?

Laat zien hoe belachelijk de lijst is.Valt me wel mee dat je die feministische beweging samen met stalin en hitler noemt.
Time's "Man (Person) of the Year" was awarded to the public figure that had the most effect on world affairs over the year. As Time has pointed out many times since, it is not an endorsement of the person or their deeds.
Time selected Adolf Hitler for Man of the Year in 1938 for the Munich Agreement which shattered the diplomatic alliances between France and Britain and the newly created Eastern European countries to keep Germany in check.
Time's cover and editorial were not approving of Hitler. The cover showed Hitler in a desecrated cathedral playing a "hymn of hate" with his victims dangling from a Catherine Wheel above: