Fitness Seller

Verenigde Staten

Top diplomatie van onze god emperor

Dit succes is geheel te danken aan zuid Koreaanse diplomatie. Daar heeft die clown niks aan bijgedragen.
Er zijn zelfs journalisten aan "de linkerkant" die hiet hierover oneens zijn met je. ZK laat nog geen scheet zonder dat USA daarover wordt ingelicht en/ of betrokken.

“Populair” en “met geweldig gevoel voor humor”: klasgenoten vertellen hoe het was om met Kim Jong-un op school te zitten in Zwitserland

“We hadden heel veel plezier samen”, gaat hij verder. “Heel wat kinderen vonden hem leuk. Hij was best populair. Hij hield van basketbal en was er ook goed in, hoewel hij niet echt groot was en een beetje overgewicht had. We speelden vaak samen een partijtje. Hij hield van de Chicago Bulls en Michael Jordan in het bijzonder en had een gigantische collectie sportschoenen van Nike.”

Bijna elke middag brachten ze samen door. “Hij nodigde me vaak bij hem thuis uit om iets te eten. Hij woonde niet in de ambassade, maar in een mooie residentiële flat in de buurt van de school. Het meeste was niet mijn smaak. Er was heel vaak kip bij in een zoetzure saus.”

Beu
Midden de jaren 2000 keerde Kim terug naar Noord-Korea. Voor zijn klasgenootjes verdween hij zonder een spoor achter te laten. Volgens bronnen in de school was zijn vader het beu om te betalen voor een opleiding die toch nergens heen ging. Maar er werd ook gespeculeerd dat het zijn toenemende liefde voor de westerse wereld was die Kim Jong-il ervan overtuigde dat het mooi was geweest. De hele tijd kreeg hij via de ambassade immers updates over waar zijn zoon mee bezig was en met wie hij omging. Kim Jong-un zou nadien nooit meer teruggekeerd zijn naar Zwitserland.

Lol gozer op me fb.

Screenshot_20180117-200304.jpg

Screenshot_20180117-200317.jpg

Trump nog drie jaar! Epic :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.579

Vreemd dat een 'semi-analfabeet' de autocue kan lezen. :emo::emo::emo:

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.580

Dit is wel iets in zijn straatje.

Terug
Naar boven