XXL Nutrition

Verenigde Staten

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.601
Ik heb al een hekel aan Schumer sinds ik The Rules of Engagement zag.

Hé Chuck...

giphy.gif

Bijzonder kort geheugen voor iemand met haar functie.

The government shut down five times in two years when there was a Democratic president --Jimmy Carter-- and the Democrats controlled both houses of Congress.

• September 30 to October 13, 1977
  • October 31 to November 9, 1977
  • November 30 to December 9, 1977
  • September 30 to October 18, 1978
  • September 30 to October 12, 1979
After so many shutdowns, Carter's Attorney General Benjamin Civiletti issued a legal opinion that in a shutdown, government services must actually stop. The Man Who Invented the Government Shutdown | TIME.com

So today's Democrats are conveniently ignoring the fact that Democrats first created the need for punitive repercussions to shutdowns, then they added the punitive repercussions, and now they're exploiting the punitive repercussions.

wv1m955l.jpg

In principe zou je zeggen dat er met Trump best te werken valt aangezien hij geen volbloed republikein is maar redelijk pragmatisch. Heeft punten die meer democratisch zijn en andere punten weer meer republikeins. Bekijkt het ook onderwerp voor onderwerp. Republikeinen hebben ook jaren lopen zieken natuurlijk onder Obama, ik verwacht niet dat Democraten snel anders zullen doen. Zeker niet zolang het bespottelijk maken en ondermijnen van Trump zo relatief eenvoudig is met de gevestigde media. Toch gloort er enige hoop, er komt denk ik een hoop gedonder van een memo en allerlei veiligheidsdiensten die Trump zouden hebben afgeluisterd etc. Trump hint hier ook op al voordat hij gekozen werd als president. Hierom wordt en is hij compleet belachelijk gemaakt. Inclusief Obama en Clinton.

Laatst bewerkt:

Ziekmakend.

2013 :rolleyes:

Hier kwam hij ook al niet goed uit de verf:

Ik las even Cuck ipv Chuck :roflol:

Wat is het trouwens dat hij steeds de pen waarmee hij iets ondertekend heeft weggeeft? :D

Terug
Naar boven