XXL Nutrition

Verenigde Staten

Al vaker gelezen over die "white helmets".

Holland? Oh, i love Copenhagen

DhIcX0mXcAAKDVU.jpg

https://media.tpo.nl/2018/07/02/abc-journalist-die-nepnieuws-verspreidde-over-donald-trump-stapt-op/
ABC-journalist die nepnieuws verspreidde over Donald Trump stapt op
Meldde vorig jaar onterecht dat president tijdens campagne Michael Flynn opdracht gaf contact met Moskou te leggen

Onderzoeksjournalist Brian Ross, die eind vorig jaar in de fout ging met zijn berichtgeving over Donald Trump, gaat na bijna een kwart eeuw weg bij de Amerikaanse zender ABC News. Topman James Goldston van ABC News zei dat Ross samen met zijn naaste collega Rhonda Schwartz opstapt.

Een reden voor het vertrek is niet gegeven. Ross meldde eind vorig jaar dat de voormalige nationale veiligheidsadviseur Michael Flynn in 2016 van de toenmalige presidentskandidaat Trump de opdracht had gekregen contact te leggen met Russen. Dat bleek onjuist. ABC News schorste Ross daarna vier weken.

Ross zei zelf dat hij na zijn vertrek bij ABC News geen punt zet achter de onderzoeksjournalistiek. “Er is nog een heleboel te doen”, aldus de journalist in een verklaring.

Van blonde Greet weten ze wel waar die vandaan komt :rolleyes:

De president breekt hiermee met het onderwijsbeleid van zijn voorganger Barack Obama die juist een voorstander was van positieve discriminatie die in de VS ’affirmative action’ wordt genoemd. Scholen en universiteiten namen aangemoedigd door de federale regering initiatieven om bijvoorbeeld meer leerlingen te werven onder etnische minderheden.
Weg met de discriminatie door Obama.

Ik vraag me af of dat ook afgeschaft zou kunnen worden in het bedrijfsleven, of denk ik dan aan too much winning?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.154
Kill me please

:roflol: :roflol: :roflol:

Slovenian pride
4E2B71DA00000578-5947587-Trump_in_tux_and_Melania_in_her_yellow_dress-a-68_1531420344221.jpg

4E299E3E00000578-5945653-image-a-26_1531401867032.jpg

Triest beeld. Zij is duidelijk niets minder dan een trofee voor Trump en zij walgt van dat bedorven wandelend stuk vlees naast haar. Als hij dood neer zou vallen is zij denk ik de gelukkigste vrouw ter wereld. Mits ze aanspraak kan doe op de erfenis natuurlijk.

Triest beeld. Zij is duidelijk niets minder dan een trofee voor Trump en zij walgt van dat bedorven wandelend stuk vlees naast haar. Als hij dood neer zou vallen is zij denk ik de gelukkigste vrouw ter wereld. Mits ze aanspraak kan doe op de erfenis natuurlijk.
Geen medelijden met golddiggers

Terug
Naar boven