- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als relatief succesvol model zal ze niet op zwart zaad gezeten hebben.
Zou die op de voorgrond, met de mooie rode SP laarsjes, ook op dbb zitten?
Triest beeld. Zij is duidelijk niets minder dan een trofee voor Trump en zij walgt van dat bedorven wandelend stuk vlees naast haar. Als hij dood neer zou vallen is zij denk ik de gelukkigste vrouw ter wereld. Mits ze aanspraak kan doe op de erfenis natuurlijk.
Ik heb je schijnbaar ruim overschat. Jij zou het onderscheid tussen een gelukkige en ongelukkige vrouw niet kunnen maken blijkt hieruit.jij belt elke avond even met melania dat je dit allemaal weet?
hoe staat het met de impeachment?

Ik heb je schijnbaar ruim overschat. Jij zou het onderscheid tussen een gelukkige en ongelukkige vrouw niet kunnen maken blijkt hieruit.
Je bent vast die kerel die later stoer tegen zijn vrienden zegt dat hij het mannetje is en zijn vrouw alles voor hem doet en ziels gelukkig is terwijl zij beter weten daar ze allemaal in haar potje geroerd hebben.![]()
Alsof zij zo heilig isIk heb je schijnbaar ruim overschat. Jij zou het onderscheid tussen een gelukkige en ongelukkige vrouw niet kunnen maken blijkt hieruit.
Je bent vast die kerel die later stoer tegen zijn vrienden zegt dat hij het mannetje is en zijn vrouw alles voor hem doet en ziels gelukkig is terwijl zij beter weten daar ze allemaal in haar potje geroerd hebben.![]()
soort zoekt soort dus zij zorgt er wel voor dat de voordelen (een luxe leven) opwegen tegen de nadelen (lelijke oude vent neuken) en anders scheid ze van hem en leeft ze nog lang en gelukkig.Wanneer iemand niet de hielen likt van Trump krijg je dit soort posts. Omgaan met kritiek is niet het sterkste punt van Trump en Trumpies.Wat een arrogante flapdrollen ,heel hun
leven hangen ze aan het staatsinfuus,
op eigen kracht heeft heel die kutfamilie
nog nooit iets gepresteerd
Wanneer iemand niet de hielen likt van Trump krijg je dit soort posts. Omgaan met kritiek is niet het sterkste punt van Trump en Trumpies.
,je vergeet nog dom en naziIntrappen van opendeuren laat ik wel aan jou over.