AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.741
Obama is niet zwart. :thinking:

@chrisk je begrijpt mijn post schijnbaar niet.
Je zegt blank maar white is wit en niet blank.
I know maar ik doe niet mee met die newspeak dus nam van de gelegenheid gebruik om de onzinnigheid en hypocrisie aan te duiden; dat er geen enkele gevoeligheid bij gekleurden bestaat over hun mogelijk racistische uitingen omtrent blanken.

:roflol:

Trump zal het rustiger aan moeten doen de komende tijd. Maar van impeachment is geen sprake (Senaat nodig volgens mij). Mogelijk wel van onderzoeken naar Russische inmenging, al vraag ik me af of de Democraten daar zelf nog in geloven.

Trump heeft het niet slecht gedaan, Huis van Afgevaardigden leek toch al een gelopen race, de Senaat niet en die heeft hij behouden. Democraten zullen nu vaker de schuld gaan krijgen van zaken die fout gaan, Trump claimt natuurlijk wel de successen.

De meeste gouverneurs zijn Republikein, de meerderheid van Senaat is Republikeins. Men kan dus niet meer zeggen dat "de" Amerikaan klaar is met Trump of weg wil hebben. Een aantal gouverneurs zijn gunstig voor Trump, vooral in Florida en Ohio. De belangrijke "swing states". Die kunnen Trump gaan helpen in 2020., bijvoorbeeld blacks en latino's.

Laatst bewerkt:

Knettergek.

Exactly, American voters have rejected the despicable mob tactics of the Democrats during the Kavanaugh hearings, and voted several senators out who voted against him. Good on them!
:roflol:

Rod Rosenstein no longer overseeing Russia probe
https://nypost.com/2018/11/07/rod-rosenstein-no-longer-overseeing-russia-probe/

Acting Attorney General Matthew Whitaker will now oversee the investigation, a Justice Department spokeswoman said.

“The Acting Attorney General is in charge of all matters under the purview of the Department of Justice,” said spokeswoman Sarah Isgur Flores.

In a 2017 opinion piece, Whitaker called for Mueller to “limit the scope of his investigation.”

The investigation was being managed by Rosenstein because Sessions had recused himself.

(2017)
Mueller's investigation of Trump is going too far
By Matthew Whitaker
https://edition.cnn.com/2017/08/06/...uld-curb-mueller-whittaker-opinion/index.html

(2016)
Former U.S. Attorney Matthew Whitaker: Enough Evidence to Have a Special Prosecutor Investigate Clinton Foundation
https://www.breitbart.com/radio/201...al-prosecutor-investigate-clinton-foundation/

1541624202960.png

1541623373499.png

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.752
Is die gozer daar nu nog mee bezig? We zijn bijna twee jaar verder.

Cm2TzXJ.jpg

Trump heeft naar het schijnt meer dan een uur vragen lopen beantwoorden en als "journalist" moet je ook de mic doorgeven als je je tijd hebt gehad en anderen op jou wachten, Acosta had wel zes punten. Altijd wat met die Acosta, die daar dikwijls niet echt als journalist staat maar meer voor de sensatie. Stelde ook nauwelijks een vraag, maar kwam weer les geven.

Shoot 'em up, Tuck!

Terug
Naar boven