Fitness Seller

Verenigde Staten

In Florida liep voor governour de democraat Gillum met 300k stemmen voor, dat is inmiddels nog maar 100k met 34% van de stemmen geteld. Voor het senaat lag een democraat voor met 300k stemmen en dat is nu nog 120k met 38% van de stemmen geteld.

Lijkt erop dat de democraten m gaan pakken maar het blijft nog spannend.

Het verschil wordt wel steeds kleiner. Misschien dat de republikeinen het nog gaat lukken.

Edit* (democraten) Gillum heeft nog maar 50k stemmen voorsprong en voor het senaat 60k. De republikeinen doen een flinke inhaalslag. 45% van de stemmen geteld.

Edit* 18k en 40k nu nog maar. 51% van de stemmen.

Laatst bewerkt:
Republikeinen staan voor in de strijd om governour en senator van Florida.

Screenshot_20181107-021506_Chrome.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Screenshot_20181107-021731_Chrome.jpg

Laatst bewerkt:
Volgens CNN zijn 90% van de stemmen in Florida geteld en de republikeinen staan voor.

Edit* verwachting is nu 95% dat de republikeinen het senaat behouden in het land.
De verwachting was 80% dat de democraten het huis pakken. Dit is nu 60%. *inmiddels 52%

CNN is niet blij met Florida. CNN: "This is definately not a blue wave".

Laatst bewerkt:
Zitten we weer jaren vast aan die schoonmoeder van Michiel Vos.

Toch een paar zetels winst in de senaat, een zeer belangrijk orgaan.

Justice.

Laatst bewerkt:

Wel een tweet uit 2012 maar goed, zo werkt dat tegenwoordig. Alles wordt bewaard.

Ik lees her en der dat Democraten hebben gewonnen dit en dat maar volgens mij is dat nogal eenzijdig belicht. Dit is helemaal niet zo'n goed resultaat voor Democraten.

Democraten winnen meerderheid Huis, Republikeinen behouden Senaat

Mooi in een 'kamer' de meerderheid behaald voor de democraten.
:rocknana::rocknana::cheer::cheer::banana::banana:

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.731
:roflol:

Doodziek van Mouthaan berichtgeving, ik mis Charles Groenhuijsen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.735

Wanneer alle senaatszetels tevens verkozen zouden worden bij deze verkiezingen, hadden de republikeinen dan nog steeds de meerderheid gehad?

Volgens mij hadden de republikeinen beide 'kamers' al heel veel jaren in handen.

Omdat het eigenlijk gaat om kleur wint van blank maar dat mogen ze niet zeggen.
Blank, of bedoel je wit?

@chrisk je begrijpt mijn post schijnbaar niet.
Je zegt blank maar white is wit en niet blank.

volgens mij presteert Trump nog eens niet zo slecht op het gebied van economie ,maar ja, die linkse kutjes worden pas nat van een gladjakker zoals Obama ,net zoals ze hier geilen op die haakneus van een Klaver

Terug
Naar boven